Andelman برادر که نمی تواند متوقف نفرت Black Lives Matter برگ فانتوم لذیذ و خانواده drive-در

فانتوم لذیذ امروز اعلام کرد:بلافاصله موثر دیو Andelman گام خواهد شد به عنوان مدیر عامل شرکت فانتوم لذیذ, Inc

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 خرداد 1399

فانتوم لذیذ امروز اعلام کرد:

بلافاصله موثر دیو Andelman گام خواهد شد به عنوان مدیر عامل شرکت فانتوم لذیذ, Inc شرکت او در سال 1993 تاسیس شد و او دیگر نمی خواهد به نظر می رسد در قسمت فانتوم لذیذ تلویزیون نشان می دهد. علاوه بر این او نمی خواهد درگیر در هر عملیات روز به روز او را ترک مالکیت در شرکت است. دیو Andelman نیز استعفا از Mendon دوقلو درایو در.

دن Andelman میزبان از برنامه های تلویزیونی را به عنوان مدیر عامل شرکت.

این شرکت همچنین اعلام کرد که باید آن را به عقب در هوا را اولویت بندی پیدا کردن و گزارش در سیاه و سفید متعلق به رستوران

دیو Andelman عذرخواهی شنبه به صورت روزانه پست های خود را شخصی Facebook صفحه bitching در مورد سیاه و سفید زندگی می کند ماده vigils و اعتراضات اما WBZ کشیده رستوران خانوادگی نشان می دهد هوا را در نظر بگیرید که آیا او معنای آن و اینکه آیا آن را به ارزش آوردن نشان می دهد بازگشت.

فانتوم لذیذ اطلاعیه ادامه می دهد:

دن Andelman: "من با افتخار این شرکت برادر من دیو کمک به ساخت و برای همه نشان می دهد ما انجام داده است به نمایندگی از رستوران های محلی و کارکنان در صنعت foodservice به خصوص در این زمان به چالش کشیدن. اما دیو اخیر رسانه های اجتماعی اظهارات روشن ساخته است که او نمی تواند باقی بماند در یک نقش رهبری و یا هر نقش با این شرکت است. ما پرشور در مورد مواد غذایی و رستوران ها, اما ما همچنین نذر خودمان را اختصاص به پیشبرد علل تنوع عدالت اجتماعی و برابری. ما برنامه ای برای گوش دادن یاد می گیرند و عمل می کنند در حالی که ما همچنان برای سرگرمی و اطلاع رسانی به ما وفادار مواد غذایی و سرگرم کننده با محبت طرفداران.

فانتوم لذیذ طرفداران نیروی حیاتی از شرکت ما و ما عمیقا عذرخواهی می کنیم که بسیاری از صدمه شده اند. این است نه آنچه که فانتوم لذیذ است و ما بسیار متاسفم. ما سخت در حال کار کارکنان و طرفداران وفادار سزاوار بهتر است. بنابراین ما در حال گرفتن سریع و قاطع عمل امروز ما می خواهم به آن را روشن است که این نوع از تفرقه دیدگاه سازگار نیست و با ارزش های اصلی ما."

در ضمن فانتوم شناس متعهد است به شرح زیر است:

-اولویت بندی پیدا کردن و ترویج محلی سیاه متعلق به رستوران ها و foodservice شرکت های متعلق به اقلیت ها و مردم از رنگ.

-ارائه تنوع و شمول آموزش برای تمام کارکنان از فانتوم لذیذ, Inc.

-آموزش بیشتر همه کارکنان در زندگی مهم و نژادپرستی نظاممند.

-تکمیل یک ساقه به استرن بررسی سیاست های شرکت و فرهنگ سازمانی برای اطمینان از کنترل ها در محل پس هیچ چیزی مانند این هرگز دوباره اتفاق می افتد.

دن Andelman: "ما در هسته فانتوم لذیذ است که در مورد آوردن مردم با هم برای به اشتراک گذاشتن وعده های غذایی خوب و بار بزرگ است. ما مشتاقانه منتظر با استفاده از پلت فرم ما برای تغییر مثبت است."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب