فرشتگان بازیابی پس از دادن تا اواخر سرب ضرب و شتم Astros در 10

مت Thaiss گل مایکل در ارموسییو ٬ سونورا پایگاه های لود قربانی پرواز در 10 دور و فرشتگان در لس آنجلس جامعی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 مرداد 1399

مت Thaiss گل مایکل در ارموسییو ٬ سونورا پایگاه های لود قربانی پرواز در 10 دور و فرشتگان در لس آنجلس جامعی خود را در سه بازی ترمز با پیروزی 5-4 در طول بازدید از Houston Astros در شب شنبه.

جیسون کاسترو تا به حال یک تساوی RBI دو در نهم برای فرشتگان که برای بهبود وضعیت رشته' بدترین رکورد به 3-6 با وجود باد دو اجرا سرب در نهم.

David Fletcher آمار leadoff تنها در 10 خاموش Nivaldo رودریگز (0-1) ارسال Thaiss به سوم. پس از Astros راه می رفت آنتونی رندن به بار پایگاه Thaiss به ثمر رساند در جاش Reddick را نادرست پرتاب از متوسط درست میشه.

فرشتگان مسکن Noe رامیرز کردم two outs in the 10th, و رایان Buchter (2-0) زده از ابراهیم تورو با پایگاه های لود شده در یک نادر روشن لحظه ای برای هاله' مبارزه ضد.

داجرز 11, دایاموند 2: Chris Taylor آمار سه اجرای هومر, A. J. پولاک و ادوین ریوس اضافه شده دو اجرای عکس و لس آنجلس نورد ققنوس. پایین داجرز " منظور بزرگ نشان داد که قدرت در چهارمین دور زمانی که Rios — که ضربه هفتم — شکست دو اجرای هومر بیش از 413-پا نشانه در مرکز میدان است. دو مورد بعد مت بیتی پاره پاره یکی دیگر از هومر که به سختی در آنجا ماند عادلانه پایین راست-میدان خط.

Yankees 5, Red Sox 2: Gio Urshela ضربه اول خود را بزرگ-لیگ گرند اسلم هارون قاضی homered به صورت حرفه ای-بالا مستقیم چهارم بازی و میزبان نیویورک برنده پنجمین مستقیم. در 6-1 این یانکی ها را به بهترین خود را شروع و از سال 2003.

دوقلوها 3, سرخپوستان 0: میگوئل سانو homered دو بار و Kenta Maeda تن به تن شش shutout نوبت در مینه سوتا صفحه اصلی اولین.

بریوز 7, متس 1: رونالد Acuña جونیور بسته کردن آهسته شروع به رانندگی در دو اجرا می شود با دو بازدید, از جمله اولین هومر و آتلانتا ضرب و شتم مراجعه به نیویورک برای چهارمین پیروزی راست.

White Sox 11, Royals 5: Gio Gonzalez ساخته شده اولین شروع خود را برای ضربه White Sox بیش از 16 سال پس از تدوین و جانباز در پاسخ به برگزاری سلطنتی بدون گل به چهارمین دور در کانزاس سیتی. الوی Jimenez آمار سه اجرای هومر به پایان رسید و با یک حرفه ای-بالا چهار بازدید و rookie لوئیس رابرت به حال چهار بازدید در حالی که در پایان یک سه گانه خجالتی چرخه منجر White Sox رگبار 21 بازدید در تمام. Leury گارسیا نیز زد از چهار بازدید Yoan مونکادا اضافه شده ،

رشته کوه های راکی 6, Padres 1: Kyle Freeland تن به تن شش نوبت از دو ضربه به توپ شد و با حمایت فوق العاده دفاع از ترور داستان و نولان Arenado به عنوان کلرادو برنده در خانه.

Orioles 5 اشعه 4: میزبان بالتیمور در زمان استفاده از این قانون جدید که شروع می شود یک دونده در پایه دوم در نوبت برنده شدن آن در 11th زمین باز یافته در یک پیاده روی کردن تنها توسط پت Valaika.

توله 4, دزدان دریایی 3: Tyler Chatwood همسان بالا حرفه ای با 11 strikeouts در یکی دیگر از فوق العاده عملکرد منجر شیکاگو در زمینه انوری.

قرمز در, ببر, ppd.: دیترویت و سینسیناتی شد بارید و آن را با doubleheader یکشنبه اول تحت لیگ های بزرگ' طرح جدید برای هفت زمین باز یافته بازی در doubleheaders.

کاردینالها در حذفی, ppd.: سه سری بازی به تعویق افتاد و پس از چند روز آزمایش مثبت برای کوروناویروس. چهار باشگاه های دیگر نیز برنامه ریزی شده بودند فیلیز در Blue Jays و اتباع در Marlins — خاموش بودند از آنجا که از virus.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن