کلیسای آنگلیکان بانک مرکزی انگلستان عذر خواهی برای تاریخی نقش در تجارت برده

صادر شده در: 19/06/2020 - 01:14 دو از بریتانیا بزرگترین موسسات -- کلیسای انگلستان و بانک مرکزی انگلستان -- ع

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 خرداد 1399

صادر شده در:

دو از بریتانیا بزرگترین موسسات -- کلیسای انگلستان و بانک مرکزی انگلستان -- عذر خواهی کرد روز شنبه برای خود تاریخی لینک کلیک کنید برای برده داری با کلیسا خواستار آن را "یک منبع شرم".

تبلیغات

این عذر خواهی به گزارش روزنامه تلگراف آمده پس از تجزیه و تحلیل آمار و ارقام گردآوری شده توسط دانشگاه کالج لندن (UCL) در بر داشت که تک تک اعضای هر دو موسسات سود از برده داری.

UCL تحقیقات نشان داده است که نزدیک به 100 روحانیون و شش فرمانداران به علاوه چهار مدیره بانک از سود برده داری گزارش تلگراف.

در پاسخ به یک کلیسای انگلستان سخنگوی به این روزنامه گفت: "در حالی که ما می دانیم نقش رهبری روحانیت و اعضای فعال کلیسای انگلستان در تامین امنیت لغو برده داری آن است که یک منبع شرم آور است که دیگران در داخل کلیسا به طور فعال مرتکب برده داری و سود از آن است."

بانک انگلستان سخنگوی گفت: "به عنوان یک نهاد بانک بود و هرگز خود را به طور مستقیم درگیر در تجارت برده اما آگاه باشید از برخی از غیر قابل توجیه اتصالات مربوط به فرمانداران سابق و مدیران و عذر خواهی برای آنها است."

بانک اضافه آن را حذف هر یک از تصاویر بر روی صفحه نمایش از مدیران سابق بودند که درگیر با تجارت برده.

جهانی انفجار Black Lives Matter تظاهرات پس از کشتار در آمریکا آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید منجر به ارزیابی مجدد در انگلستان نقش مرکزی خود را در تجارت برده.

تظاهرات اخیر در جنوب غربی شهر بریستول دیدم سرنگونی یک یادبود به تاجر برده ادوارد Colston.

روز چهارشنبه اعلام شد که دانشگاه آکسفورد را Oriel کالج رای داده بودند را در یک مجسمه از استعمار سیسیل رودز.

نیز وجود دارد یک واکنش در برابر حمله به مجسمه با برخی از تظاهرکنندگان حفاظت از بناهای یادبود در بخش هایی از کشور است.

UCL تحقیقات گزارش شده است که با تمرکز بر ورود اطلاعات به 47,000 افراد درگیر در تجارت برده که دریافت غرامت بالغ بر 20 میلیون پوند -- به ارزش بیش از دو میلیارد پوند امروز -- در زمانی که برده داری لغو شد توسط انگلستان در سال 1833.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب