عصبانی مغلوب ساختن پیشی جستن با کانال یوتیوب آمد به West Roxbury افروزی فریاد زد در مادران جوان کودکان

بسیاری از مردم که با حضور در روز دوشنبه جورج فلوید شب زنده داری در نام مقدس دوار محلی شد پدر و مادر و فرزندان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 خرداد 1399

بسیاری از مردم که با حضور در روز دوشنبه جورج فلوید شب زنده داری در نام مقدس دوار محلی شد پدر و مادر و فرزندان خود را.

و پس از آن وجود دارد Dianna Ploss یک Trumpist مسلمان نفرت provocateur از گلاستر کمک کرد که اجرای بدخیم ای اسکات پر جنب و جوش را شکست خورده 2018 مبارزه با چارلی بیکر در سال 2018 اما که در حال حاضر طول می کشد برای یوتیوب برای ارسال فیلم که در آن او مطالب در مورد چیزهایی مانند مطلق ظلم و ستم از سوامسکات DPW نقاشی های اجتماعی-فاصله نشانگر در مرکز شهر پیاده رو.

روز دوشنبه بعد از ظهر او را پیمایش راه خود را به West Roxbury و گردش دوار با یک تلفن نصب شده بر روی یک سه پایه در تلاش برای مصاحبه با برخی افراد, اما, جیغ, در دیگران است.

کورا کری از Roslindale است که فرزندان خود را به شب زنده داری گزارش می دهد:

آه او BONKERS. او حق را در چهره من در مقابل بچه های من و فریاد زد به من که من نفرت انگیز شخص برای آوردن فرزندان من به این. من با آرامش به او گفت که او تحت عنوان " به نظر او و پشت من. او نگه داشته ، آن را شروع یک مکالمه جالب با بچه ها در اتوبوس هر چند...من ده سال پیر پرسید: "چرا هر از پلیس ایستاده در سمت راست وجود دارد محافظت ما از او یا از او بپرسید برای متوقف کردن?" من پاسخ داد: "چون او را تهدید جسمی او نه مسلح بود و او با استفاده از گفتار نفرت و او ورزش از حق آزادانه صحبت می کنند که ما نباید برای اعطا شده است." ساخته شده است که یک تصور بزرگ است.

او می افزاید:

آنچه که من در بر داشت به خصوص زشت بود و مرد وجود دارد که در پاسخ به او با آرامش و بی سر و صدا...مرتب کردن بر اساس از تلاش برای خنثی کردن این وضعیت....او نگه داشته تا در صورت دوم او را تکان دادن و مواجه او فریاد زد: "اوه شما فکر می کنم فقط به خاطر اینکه شما یک مرد شما می آیند و ارعاب من مثل این ؟ چون من یک زن است؟" چنین زشت جهش فمینیسم; این نوع متفکر شهروند اتفاق افتاده است که به مرد-ارائه و 6' قد بلند. او یک ابزار است.

او به من به نام "نفرت انگیز" حداقل پنج بار و گفت: بچه های من "مادر خود را یک فرد نفرت انگیز." او همچنین گفت: پل یک "سازمان تروریستی است." آن زمان همه از خود خویشتن داری من تا به حال به او بگویید من در 80 آبی سایه چشم "نفرت انگیز" اما من فکر نمی کنم که به من یک الگوی خوب برای بچه های من.

یکی دیگر از محلی که نخواست نامش فاش شود به حال یک داستان مشابه:

او آمد تا به ما جیغ مانند مجنون "شما نفرت انگیز آوردن فرزندان خود به این!!" او به نظر می رسید واقعا unhinged.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب