حیوانات, قاچاق, مرطوب 'بازار' افزایش قرار گرفتن در معرض انسان به ویروس ها می گوید: تنوع زیستی محقق

صادر شده در: 22/05/2020 - 17:05اصلاح: 22/05/2020 - 17:05 فیلیپ Grandcolas یک محقق ارشد در فرانسه و مرکز ملی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

فیلیپ Grandcolas یک محقق ارشد در فرانسه و مرکز ملی تحقیقات علمی گفت: فرانسه 24 در روز بین المللی تنوع زیستی در روز جمعه که چندین دهه از جنگل زدایی و آلودگی شده اند "یک فاجعه" و این که حیوانات قاچاق انسان قرار می دهد در معرض خطر عفونت های ویروسی.

تبلیغات

Grandcolas که منجر تنوع زیستی آزمایشگاه در فرانسه و موزه تاریخ طبیعی گفت که ویروس ها بخشی از سیاره محیط زیست طبیعی, اما این حیوان قاچاق و "بازار" در شهرستانها می تواند منجر به در معرض قرار گرفتن انسان.

"ما نیاز به آموزش مردم و سعی کنید برای شکستن ارتباط بین مردم هستند که با استفاده از حیوانات برای غذا در یک روش سنتی و شهرهای بزرگ که در آن این نوع از مواد غذایی و بازار باید توسعه یافته نمی," او گفت:.

"آن را ... همچنین یک ماده از سیاست های اقتصادی به جای درآمد [ساخته] این افراد شکار غیر مجاز و قاچاق توسط انواع دیگری از درآمد است که می تواند بیشتر به نفع جامعه است."

Grandcolas صحبت کرد و به فرانسه 24 دو روز بعد از کمیسیون اروپا رونمایی از طرح ساخت های توسعه پایدار در سیستم غذایی اصرار بر نیاز به کاهش استفاده از آفت کش ها و ترویج کشاورزی ارگانیک و حفاظت از تنوع زیستی در سراسر 27-ملت بلوک.

در راستای جاه طلبی های کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به صفر تا اواسط قرن بازوی اجرایی اتحادیه اروپا می خواهد به نصف کاهش استفاده از سموم شیمیایی تا سال 2030 و به اطمینان حاصل شود که حداقل 25 درصد از زمین های کشاورزی این سایت متعلق به کشاورزی ارگانیک در مقایسه با 8 درصد در حال حاضر. این کمیسیون همچنین می خواهد به گیاه حداقل سه میلیارد درختان بیش از 10 سال آینده.

با توجه به اتحادیه اروپا, آمار و ارقام فعالیت های کشاورزی تولید حدود 10 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای.

"طبیعت حیاتی برای ما تندرستی جسمی و روحی. آن را فیلتر هوا ما و آب آن را تنظیم آب و هوا و آن pollinates محصولات ما" گفت: استلا Kyriakides این کمیسر اروپا در امور بهداشت و ایمنی مواد غذایی. "اما ما در حال اقدام به عنوان اگر مهم نبود و از دست دادن آن در نرخ بی سابقه ای."

فرانس تیمرمانس کمیسیون معاون رئیس جمهور مسئول به اصطلاح سبز ایران گفت: برنامه های جدید که نیاز به تایید کشورهای عضو کمک خواهد کرد که بلوک بازیابی از بحران اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

(FRANCE 24 با AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن