AP منبع می گوید: NBA خواهد شد در حال حاضر بازیکنان با برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد فصل

NBA است گفت: ملی بسکتبال بازیکنان ارتباط است که آن را در حال حاضر 22-تیم برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 خرداد 1399

NBA است گفت: ملی بسکتبال بازیکنان ارتباط است که آن را در حال حاضر 22-تیم برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد این فصل به لیگ حکام روز پنج شنبه یک فرد با آگاهی از این وضعیت به اسوشیتد پرس گفت.

این تیم خواهد بود که رفتن به ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در دیزنی پردیس در نزدیکی اورلاندو خواهد بازی هشت بازی برای تعیین حذفی بذر اطراف شروع جولای 31 قبل از postseason آغاز می شود, با توجه به کسی که صحبت می کرد به AP خواست نامش فاش نشود روز شنبه به این دلیل که لیگ را منتشر کرده است پیشنهاد خود را برای عموم.

تصویب مورد نیاز است از بازیکنان, اتحادیه اروپا, اما آن را کار کرده است با کمیساریای آدم و نقره نیست و انتظار می رود به مخالفت با طرح خود را.

این طرح را 13 کنفرانس غرب تیم و نه کنفرانس شرق تیم رفتن به دیزنی, قطع بودن که تیم باید در شش بازی از یک نقطه حذفی در این نقطه است. برگشتی خواهد در ماه آگوست شروع و نهایی NBA به احتمال زیاد کشش به اکتبر فرد گفت.

این Milwaukee Bucks, لس آنجلس لیکرز و تورنتو رپتورز و بوستون سلتیکز در حال حاضر مسجل حذفی نقاط — و اگر تنها هشت بازی باقی مانده که به معنای گرمای میامی و ایندیانا پیسرز Philadelphia 76ers لس آنجلس کلیپرز دنور ناگتس یوتا جاز, شهر اوکلاهما تندر و هوستون راکت را به لحاظ نظری باید مسجل نقاط به عنوان به خوبی.

دالاس ماوریکس خواهد بود تقریبا مطمئن عقد غرب نقطه, برگزاری هفت بازی سرب بیش هشتم-محل ممفیس. گریزلیز, Portland, New Orleans, ساکرامنتو سن آنتونیو و شیکاگو همه خواهد بود در حال اجرا برای شماره 8 دانه از غرب. در شرق واشنگتن شش بازی پشت شماره 7 بروکلین و 5 ½ بازی پشت شماره 8 اورلاندو — در طیف وسیعی از راه اندازی یک بازی در سری است.

برای NBA بازی در سری اتفاق برای تعیین شماره 8 دانه دو حذفی براکت نهم-محل تیم را باید در چهار بازی از هشتم پس از سرب در بازی. یک بازی در سری اساسا بهترین-از-دو; شماره 9 دانه را برای برنده شدن دو سر-به-سر ترکیب هیرو به بیش از شماره 8 نقطه.

در شرق تورنتو و بوستون از هم جدا شده توسط سه بازی برای ردیف 2 نقطه و میامی ایندیانا و شیکاگو از هم جدا شده توسط دو بازی برای ردیف 4 نقطه. از کلیپرز و دنور, یوتا, Oklahoma شهرستان و هوستون در چهار بازی از یک دیگر در مسابقه شماره 2 دانه.

فصل خواهد بود بیش از هشت تیم ها: رزمندگان, شارلوت, شیکاگو آتلانتا دیترویت و نیویورک کلیولند و مینه سوتا.

هنوز هم وجود دارد برخی از عناصر از راه اندازی مجدد برنامه است که می تواند تغییر و مسائل دیگر هنوز در حال مذاکره از جمله مسائل ایمنی و چقدر از یک درصد از حقوق خود را بازیکنان از دست خواهد داد.

به ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی یک 255 هکتار پردیس با چندین عرصه است که می تواند میزبان بازی ها به طور همزمان. ESPN در درجه اول متعلق به دیزنی یکی از NBA پخش شرکای.

تیم رینولدز یک خبر مربوط به نویسنده است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن