منطقه C تکه از کرانه راست اسرائیل به مدت طولانی آرزو

تشویق رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به اصطلاح "معامله قرن" بنیامین نتانیاهو نخست وزیر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 تیر 1399

تشویق رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به اصطلاح "معامله قرن" بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل شده است در یک موقعیت برای شروع بحث برانگیز غرب بانک الحاق طرح پس از ژوئیه 1. نخست حاصلخیز دره اردن واقع در کرانه غربی را منطقه C هستند در اسرائیل رهبر مناظر بوده و آرزو های خود-حق هواداران است.

تبلیغات

نتانیاهو توانسته است در اصل برای شروع الحاق یک سوم از بانک غرب هر زمان پس از ژوئیه 1 ارائه در مبارزات انتخاباتی وعده داده است که در خط با مغلوب ساختن پیشی جستن خاورمیانه "طرح صلح".

این طرح پیش بینی اسرائیل الحاق گسترده ای از زمین های کشاورزی است که دهانه وسعت حاصلخیز دره اردن اجرا می شود که تقریبا از دریای جلیل به دریای مرده و شامل مناطق مجاور این شهرک های اسرائیلی در نزدیکی اورشلیم. اگر متوجه الحاق یک تکه از کرانه های گرفته شده توسط اسرائیل در سال 1967 جنگ خواهد بود نهایی میخ را در تابوت از یک راه حل دو کشور و کشتن هر دامنه به صورت پیوسته قابل دوام دولت فلسطینی.

"بنیامین نتانیاهو ساخته شده است این پروژه یک امر شخصی است. او می خواهد برای رفتن در تاریخ به عنوان یکی از نخست وزیران که اعتبار یک شکل از الحاق مانند مناخم بگین با جولان در سال 1981 و یا Levi Eshkol با شرق بیت المقدس پس از جنگ سال 1967 گفت:" دیوید Rigoulet-Roze فرانسه موسسه بین المللی و امور استراتژیک (IRIS) در مصاحبه با فرانس 24.

سرزمین آرزو نتانیاهو در منطقه C کرانه بود که تقسیم به سه بخش تحت پیمان اسلو. تحت موقت 1990s موافقت نامه های, بانک غرب تقسیم شده بود به این مناطق از کنترل در انتظار یک توافق نهایی. منطقه تحت منحصر به فرد فلسطینی کنترل منطقه B تحت فلسطینی اجرایی و امنیتی اسرائیل و منطقه C تعریف شده به عنوان "مناطق غرب بانک در خارج از مناطق A و B" بزرگترین منطقه که به منزله حدود 60 درصد از کرانه منطقه به "تدریج انتقال به فلسطین صلاحیت".

بیش از یک ربع قرن بعد از آن که طرح به نظر می رسد که در دود از نتانیاهو طرح به ضمیمه 30 درصد از کرانه معادل حدود 50 درصد از منطقه C.

'منحصر به فرد یک فرصت'

"در ابتدا قرار بر این بود که منطقه C را به تدریج تبدیل به بخشی از تشکیلات خودگردان فلسطین و سپس در نهایت بخشی از فلسطین که وجود دارد خواهد بود یک توافق دائمی," یوسی Beilin یکی از مذاکره کنندگان اسرائیلی از پیمان اسلو گفته. اما اسرائیل در حال حاضر انداز منطقه C به خاک اسرائیل که به منزله سوء استفاده از اسلو Beilin اشاره کرد تبدیل به چیزی "موقت" به چیزی "برای همیشه".

برای اسرائیل درست است که اغلب مورد بحث الحاق منطقه C منطقه است نه به عنوان فلسطین. حق نمایش در این منطقه صرفا به عنوان یک "مورد مناقشه" در منطقه "یهودا و سامره" با اشاره به کتاب مقدس نام استفاده شده توسط دولت اسرائیل برای اشغال کرانه.

در سال های اخیر چند چهره اسرائیل راست – مانند سابق وزیر دفاع نفتالی بنت و یوری آریل سابق وزیر کشاورزی – به نام برای الحاق منطقه C.

برخی مانند موشه Feiglin سابق حزب لیکود در کنست عضو و رئیس فعلی آزادیخواه صهیونیستی حزب Zehut اند و حتی پیشنهاد کامل غرب تصاحب بانک با پرداخت فلسطینی خانواده $500,000 هر یک به مهاجرت.

نتانیاهو نگه داشته بود فاصله خود را از این بحث قبل از او وعده داده شده در سپتامبر گذشته – یک هفته قبل از شدت رقابت انتخابات مجلس – برای تحقق بخشیدن به رویای خود را از جناح راست حامیان. "اگر من از شما دریافت شهروندان اسرائیل یک دستور مشخص برای انجام این کار... امروز من اعلام می کنم من قصد اعمال می شود, با تشکیل دولت بعدی اسرائیل حاکمیت بر دره اردن و شمال دریای مرده" او گفت: در یک سخنرانی تلویزیونی.

تصرف در آنچه که او به نام "منحصر به فرد یک" فرصت فراهم شده او را با تهمت و دولت نتانیاهو اشاره کرد که "ما نه به حال چنین فرصتی را از [1967] جنگ شش روزه و من شک ما باید فرصت دیگری در 50 سال آینده" قبل از درخواست رای دهندگان به "من قدرت را به تضمین امنیت اسرائیل. من قدرت را به تعیین مرزهای اسرائیل".

یک الحاق عملا وضعیت بر روی زمین

اما این طرح هنوز تقسیم جامعه اسرائیل و طبقه سیاسی. با توجه به اسرائیل دموکراتیک موسسه نظرسنجی منتشر شده در اوایل ماه ژوئن تنها 50 درصد از اسرائیلی ها حمایت الحاق پروژه.

به سهم خود تعدادی از مقامات امنیتی اسرائیل هر دو زمان و بازنشسته در مخالفت با الحاق پشت صحنه اعتقاد داشتند که وجود دارد هیچ چیز به دست اورد به قانون حفظ یک وضعیت که در هر صورت در حال حاضر وجود دارد عملا در زمین است.

در واقع از یک نقطه جمعیتی از دیدگاه, استعمار از غرب بانک که دارای شتاب تحت نتانیاهو – که به طور مداوم از سال 2009 – اتحادش را تغییر وضعیت در منطقه C. حدود 450,000 مهاجران زندگی می کنند در منطقه C – بیش از تعدادی از فلسطینی ها تخمین زده می شود در بین 200,000 تا 290,000, با توجه به رسانه های اسرائیل و ارقام.

علاوه بر این از اداری نقطه نظر دولت یهودی را حفظ کنترل بر امنیت, برنامه ریزی و ساخت و ساز و تحمیل محدودیت در حرکت دسترسی و ساخت و ساز از خانه های فلسطینی. اسرائیل به ندرت کمک های مالی فلسطینی ها مجوز ساخت و ساز در آن منطقه.

در سال 2016 سازمان ملل متحد و کمیساریای عالی حقوق بشر یافت می شود که سیاست های اسرائیل در منطقه C ایجاد یک "به شدت سرکوبگر محیط زیست است که نیروهای [فلسطینی] را ترک کنند". یک سیاست تلقی "سیستماتیک و کلی" که به گفته سازمان ملل متحد مانع از فلسطینی جمعیت از در حال توسعه از داشتن دسترسی به منابع آب مرتع و زمین های کشاورزی و حتی خدمات اساسی.

"همه این سیاست های که انجام شده است برای سال ها – که آیا آن را انتقال فلسطینیان و ساخت شهرک های طبقه بندی زمین به عنوان یک منطقه نظامی بود و هدف گرفتن به اندازه زمین که ممکن است با عنوان چند فلسطینی که ممکن است" Majed Bamya یک دیپلمات فلسطینی در سازمان ملل متحد گفت: فرانسه 24.

آن باقی مانده است دیده شود که آیا نتانیاهو را برای انتخاب یک رویکرد حداکثری با الحاق دره اردن و یک صد و یا شهرک یا یک رویکرد مینیمالیستی با هدف قرار دادن یک تعداد انگشت شماری از شهرک در منطقه C.

هر چه انتخاب خود او را مجبور به سرعت بخشیدن به روند با وجود انتقادات بین المللی و اعتراض به خصوص از رهبران اروپایی و سازمان ملل به دلیل یک مغلوب ساختن پیشی جستن شکست در ماه نوامبر ما در انتخابات ریاست جمهوری می تواند پرتاب یک آچار در خود الحاق می کند.

این مقاله ترجمه شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن