منطقه مرد به اتهام $2 میلیون نفر در coronavirus وام تقلب

دادستان فدرال امروز به اتهام وینچستر با سیم تقلب برای او چهار برنامه های کاربردی برای وام های فدرال با هدف کمک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 تیر 1399

دادستان فدرال امروز به اتهام وینچستر با سیم تقلب برای او چهار برنامه های کاربردی برای وام های فدرال با هدف کمک به کسب و کارهای کوچک همچنان به حقوق و دستمزد با وجود ضرر و زیان مربوط به Covid-19 ادعا او ساخته شده تا کارمند اعداد و کارکنان چند او باید همه مستقر در هند است.

با توجه به فدرال شکایت unsealed امروز الیاس Majak Buoi وینچستر رد شد برای سه نفر از برنامه های خود را برای چک برنامه حفاظت از وام های که می توان به کمک های مالی - اما اعطا شد 2 میلیون دلار در روز چهارم با وجود از دست دادن های مختلف کارکنان و حقوق و دستمزد اعداد در برنامه های کاربردی.

علاوه بر داشتن Buoi دستگیر امروز ما دفتر دادستان درخواست یک قاضی به مسدود کردن حساب های بانکی پس او نمی تواند انتقال پول او دریافت خارج از کشور است. در تفهیم اتهام, یک قاضی فدرال قاضی در ورکستر مجموعه وثیقه نقدی از $15,000.

با توجه به استشهاد توسط یک مامور اف بی آی در مورد Buoi اجرا می شود یک تکنولوژی شرکت مشاوره خارج از خانه خود را به نام Sosuda Tech, LLC که برای او فرستاده شده چهار PPP برنامه های کاربردی بین آوریل و ژوئن.

اگر چه دولت فدرال بودجه برنامه آن تعیین شده بانک ها و وام دهندگان دیگر به اداره برنامه ها و مصوبات وام. دولت می گوید این وام ها تبدیل به کمک های مالی برای شرکت های که می تواند ثابت کند که آنها ملاقات کرد و شرایط خاصی - مانند ادامه به دیدار با حقوق و دستمزد به مدت دو ماه.

استشهاد متحده که Buoi اول ثبت PPP نرم افزار با بانک مرکزی آمریکا در ماه آوریل برای $7.5 میلیون دلار بر اساس 353 کارکنان او گفت که او تا به حال همه گفته در ماساچوست است. پس از این بانک را رد کرد و درخواست او سعی کرد دوباره با سه نفر دیگر از وام دهندگان درخواست برای هر یک از 2 میلیون دلار با خود کارمند تعداد برنامه های کاربردی اعم از 18 تا 96 کارکنان.

دو وام دهندگان نیز رد درخواست خود را, اما در آخر که او ادعا کرد که او تا به حال 96 ما کارمندان خود را تایید درخواست و او تا به حال 2 میلیون دلار سپرده در بانک آمریکا حساب جاری در اوایل این ماه.

با توجه به استشهاد, Buoi صفحه مربوط به او می گوید که تنها پنج نفر و در همه حال در هند ساخت آنها فاقد شرایط لازم برای PPP پوشش.

استشهاد می گوید ماساچوست بخش از کمک های بیکاری لیست بدون نیاز فصلنامه اظهارات از Buoi شرکت.

با توجه به استشهاد, Buoi منتقل برخی از 1.2 میلیون دلار از PPP پرداخت از یک بانک آمریکا حساب به دیگری است و خارج $27,000 از آن - $20 ، 000 یک سیم انتقال به هند است.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن