منطقه مردان دستگیر می تواند حمل به ژاپن به صورت اتهام آنها قاچاق خوار خودکار اجرایی برای خروج از آن کشور در یک بزرگ سیاه و سفید جعبه

سابق سبز کلاه بره تبدیل بین المللی مشاور امنیتی و پسر خود را صورت جلسه بعد از ظهر امروز در درخواست دولت برای ن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 اردیبهشت 1399

سابق سبز کلاه بره تبدیل بین المللی مشاور امنیتی و پسر خود را صورت جلسه بعد از ظهر امروز در درخواست دولت برای نگه داشتن آنها را بدون وثیقه تا زمانی که آنها را می توان به ژاپن و جایی که آنها در صورت اتهام به اتهام قاچاق سرنگون نیسان مدیر عامل شرکت به خارج از کشور با پنهان شدن او در یک جعبه.

ماموران اف بی آی دستگیر مایکل تیلور و پسرش پیتر ماکسول تیلور این طولانی نیست قبل از پیتر تیلور, پسر برنامه ریزی شده بود به پرواز در خارج از لوگان به لبنان که در آن Carlos Ghosn در حال حاضر زندگی پس از اتهام فرار ژاپن با تیلور' کمک در ماه دسامبر گذشته.

این جفت ارز باید یک برنامه ریزی 3:30 p. m. به قید وثیقه دادرسی در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون در مورد اینکه آیا آنها باید برگزار شود در انتظار رسمی دریافت استرداد درخواست از دادگاه منطقه توکیو.

با توجه به فدرال شکایت علیه این دو پیتر تیلور پرواز به ژاپن چندین بار در سال 2019 به ملاقات با Ghosn برای کمک به برنامه ریزی فرار خود را پس از بازداشت و با قرار وثیقه به اتهام جرائم مالی مربوط به نقش خود به عنوان مدیر عامل شرکت نیسان.

در دسامبر. 29 های فدرال می گویند مایکل تیلور و یک سوم جورج Zayek پرواز به اوزاکا در یک جت خصوصی از دبی با "دو جعبه سیاه" که آنها به فرودگاه کارگران برای تجهیزات صوتی آنها استفاده می شود به عنوان نوازندگان. پس از خروج از جعبه در یک اتاق هتل آنها در زمان یک قطار به توکیو که در آن پیتر تیلور تا به حال یک اتاق اجاره ای در گراند هتل هایت. Ghosn ملاقات آنها وجود دارد و سپس با مایکل ترک برای توکیو فرودگاه برای پرواز به چین

Ghosn, مایکل تیلور و سوم مرد در یک قطار به اوزاکا رفت و به تیلور اتاق هتل وجود دارد که در آن Ghosn گفته رو به یکی از جعبه.

مایکل تیلور و Zayek وارد فرودگاه بین المللی کانسای در حدود 10:20 بعد از ظهر با چمدان از جمله جعبه سیاه که یکی از آنها موجود Ghosn. یک بار در فرودگاه چمدان خود را چک امنیتی بدون اینکه نمایش و لود شد بر روی یک هواپیمای جت خصوصی است. دو مرد سوار جت خصوصی با جعبه های بزرگ و ترک به ترکیه در حدود 11:10 بعد از ظهر دو روز بعد در 31 دسامبر 2019, Ghosn ساخته شده اعلام عمومی است که او در لبنان بود.

FBI توضیح داد که چرا آن را دستگیر جفت امروز:

ایالات متحده در اجرای قانون پس از آن کشف کرد که پیتر تیلور تا به حال رزرو پرواز از بوستون به بیروت لبنان—همان جایی که Ghosn فرار کرد - ترک در مارس 20, 2020, با یک توقف در لندن, پادشاهی متحده. پیتر تیلور دستگیر شد, on May 20, 2020, و او در حال حاضر در بازداشت خدمات مارشال ایالات متحده.

ایالات متحده دفتر دادستان توضیح می دهد که چرا آن را می خواهد MichaelTaylor برگزار شد بدون وثیقه - آن را یک درخواست مشابه برای پسرش:

مایکل تیلور است و نه فقط قادر به فرار در حالی که در اوراق قرضه است—او یک متخصص در مورد این موضوع. با توجه به اطلاعات در دسترس عموم مایکل تیلور تاسیس شرکت آمریکایی امنیت بین المللی Corp. و او را تسهیل استخراج از دیگر افراد است. طرح به روح Ghosn از ژاپن یکی از مهمترین و بی پروایی نشان دادن و به خوبی هماهنگ فرار اعمال در تاریخ اخیر شامل مجموعه ای گیج کننده از هتل meetups, گلوله, سفر با قطار جعلی personas و اجاره یک هواپیمای جت خصوصی است. در نهایت Ghosn پنهان شده در جعبه سیاه و whisked از ژاپن در جت خصوصی بدون شناسایی توسط مقامات ژاپنی. Ghosn در حال حاضر ساکن در لبنان است که هیچ معاهده استرداد با ژاپن و در نتیجه او شده است قادر به فرار از عدالت است. مایکل تیلور نمی تواند غلبه بر این فرض است که او خواهد بود مایل به رفتن به طول و حتی بیشتر برای جلوگیری از مواجه با عدالت در ژاپن خود را.

در تسهیل Ghosn فرار مایکل تیلور نشان داد نه تنها تخصص خود را در هماهنگی برنامه های پیچیده برای جلوگیری از تشخیص توسط اجرای قانون بلکه به نمایش گذاشته و خود را بی توجهی کامل برای پیوند شرایطی که ژاپن تحمیل شده بر Ghosn. مایکل تیلور نمی تواند غلبه بر این فرض است که او را به همین چشم پوشی از هر گونه آزادی شرایط است که این دادگاه ممکن است مد به عنوان او.

دادستان اضافه شده:

Michael Taylor دارای سابقه سفر به کشورهای که هیچ معاهده استرداد با هر دو ایالات متحده آمریکا و یا ژاپن از جمله امارات متحده عربی که در آن او رفت و پس از Ghosn فرار و قبل از او به ایالات متحده بازگشت. مایکل تیلور نمی تواند غلبه بر فرض که او را از بازگشت به امارات متحده عربی و یا سفر به مکان دیگری منتقل, به منظور اجتناب از عدالت است.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب