آرژانتین و برزیل و شکستن Covid-19 پرونده به آمریکای لاتین موارد عبور 4 میلیون

صادر شده در: 23/07/2020 - 02:40 برزیل و آرژانتین, ثبت نام روزانه پرونده برای تایید coronavirus موارد در روز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 مرداد 1399

صادر شده در:

برزیل و آرژانتین, ثبت نام روزانه پرونده برای تایید coronavirus موارد در روز چهارشنبه هل دادن تعداد کل موارد در آمریکای لاتین گذشته 4 میلیون و خط کشی مشکل در این منطقه چهره در کنترل این بیماری همه گیر.

تبلیغات

برزیل ثبت شده 67,860 موارد دیگری از این ویروس در روز چهارشنبه همراه با 1,284 مربوط به مرگ و میر. آورده است که تعداد کل موارد در آمریکای لاتین بزرگترین ملت به 2,227,514 در حالی که مرگ و میر افزایش به 82,771.

همسایه آرژانتین ارسال شده یک رکورد روزانه از 5,782 مورد تأیید اکثریت قریب به اتفاق آنها در داخل و اطراف پایتخت آن بوئنوس آیرس در نظر گرفتن تعداد کل آلوده در کشور به 141,900.

پرو که در رتبه دوم بیشترین تعداد موارد در آمریکای لاتین پشت برزیل افزود: 3,688 قبلا uncounted مردم به آن مرگ و میر در چهارشنبه گرفتن تلفات به حدود 17,500.

این آند مس-تولید کشور ثبت 4,463 موارد جدید برای گرفتن کل آن به 366,550 دو شماره در آغاز ماه ژوئن است.

اعداد نقطه به مبارزات ملت در سراسر منطقه داشته اند در مهار این بیماری همه گیر وجود به طور گسترده ای متفاوت استراتژی برای مبارزه با شیوع بیماری.

در برزیل جناح راست رئیس جمهور Jair Bolsonaro همواره بازی کردن به شدت همه گیر ترک شهرداران و فرمانداران دولت برای اجرای یک درهم آمیخته از قرنطینه سفارش شده است که به تدریج آرام است.

در جولای 7, سابق, ارتش کاپیتان آزمایش مثبت برای این ویروس و از گفته او مصرف هیدروکسی کلروکین یک داروی او همواره ترویج با وجود اثبات اثربخشی آن است.

او آزمایش مثبت دوباره در یکشنبه توسعه است که می تواند مختل سفر برنامه ریزی شده از طریق برزیل شمال شرقی این هفته است.

آرژانتین و پرو به تصویب رسید سخت مستندات در اوایل اما هرگز موفق به از بین بردن جامعه انتقال ویروس و همانطور که در برزیل رهبران مواجه شده اند افزایش فشار برای باز کردن اقتصاد به عنوان گرسنگی و بیکاری نیش می زنند.

به عنوان دولت آرژانتین کاسته مستند اقدامات در هفته های اخیر در این کشور caseload به شدت افزایش یافته.

مکزیک را به وزارت بهداشت گزارش شده در چهارشنبه 6,019 جدید تایید coronavirus عفونت و 790 اضافی مرگ و میر آوردن مجموع در کشور به 362,274 موارد و 41,190 مرگ و میر.

دولت مکزیک گفت: تعداد واقعی افراد آلوده است به احتمال زیاد به طور قابل توجهی بالاتر از موارد تایید شده.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن