به عنوان NBA ری استارت تیم را به زانو قبل از بازی

صادر شده در: 31/07/2020 - 07:37 تیم NBA متمایل شدن سر خود را و به زانو در طول بازی از ایالات متحده سرود ملی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 مرداد 1399

صادر شده در:

تیم NBA متمایل شدن سر خود را و به زانو در طول بازی از ایالات متحده سرود ملی در حالی که با پوشیدن لباس سیاه در زندگی مهم T-پیراهن در روز پنج شنبه به لیگ بازگشت و برای اولین بار پس از coronavirus متوقف بازی در ماه مارس با دو خطر ناک بازی.

تبلیغات

مربیان و مقامات پیوست بازیکنان از یوتا جاز, New Orleans Pelicans و لس آنجلس لیکرز و کلیپرز در نظر گرفتن زانو در اعتراض به نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس در اولین بازی در 140 روز است.

سیاه زندگی موضوع نیز نوشته شده است در دادگاه در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در والت دیزنی جهان رفت و آمد مکرر در نزدیکی اورلاندو که در آن NBA قصد دارد به پایان آن فصل را با 22 تیم در داخل زیستی امن حباب.

"بازی بسکتبال همواره بزرگتر از فقط توپ, لبه, 10 بچه ها در کف و داوران" لیکرز LeBron James گفت: پس از هدف قرار دادن بازی برنده شات خود را در تیم 103-101 پیروزی کلیپرز.

"این یک فرصت برای استفاده از این پلت فرم به گسترش بسیاری از مثبت و عشق در سراسر جهان است."

او گفت که در حالی که شده است وجود دارد پیشرفت در مبارزه با نژادپرستی نظاممند کلیدی بود برای حفظ شتاب.

"ما می خواهیم به نگه داشتن ما پا بر روی گاز," او گفت:. "ما در حال برخورد با بسیاری از نژادپرستی و بسیاری از بی عدالتی اجتماعی و بسیاری از خشونت پلیس نه تنها در محله من و نه تنها با مردم بلکه با همه مردم از رنگ است."

برخی از بازیکنان حال پیام مانند "برابری" "اصلاحات در آموزش و پرورش" و "می گویند نام خود را" در پشت خود کشباف در محل نام خود را.

ورزشکاران از سراسر جهان به ایالات پشت ضد نژادپرستی تظاهرات موجب مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست در بازداشت پلیس در مینیاپولیس است.

در اولین بازی جاز آمد از پشت به شکست پلیکان 106-104 پس از پلیکان' براندون Ingram سه اشاره گر در زنگ rimmed ،

بازی بازی بدون طرفداران, اما "طرفداران مجازی" به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش LED پیچیده در اطراف دادگاه و یک شبیه سازی از یک جمعیت به سلامتی و این jeers می تواند شنیده شود.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن