در تقابل با مغلوب ساختن پیشی جستن, US virus متخصص Fauci هشدار از خطرات ناشی از بازگشایی بیش از حد به زودی

صادر شده در: 13/05/2020 - 01:07 دولت ایالات متحده بالا بیماری های عفونی متخصص هشدار داد کنگره روز شنبه که پا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

دولت ایالات متحده بالا بیماری های عفونی متخصص هشدار داد کنگره روز شنبه که پایان دادن به مستندات بیش از حد به زودی می تواند باعث تازه و غیرقابل کنترل شیوع COVID-19.

تبلیغات

در اولین حضور خود را در کاپیتول هیل در دو ماه Anthony Fauci تحویل احتیاطی پیام در تقابل با شعارهای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که فشرده برای سریع گام به rekindle ویران اقتصاد است.

احترام دانشمند گفت: سنا پنل که مقامات فدرال در حال توسعه دستورالعمل در مورد چگونه به با خیال راحت بازگشایی و فعالیت با یک پایدار 14 روز کاهش موارد به عنوان حیاتی گام اول است.

"اگر یک جامعه یا یک کشور یا منطقه نیست و به توسط آن دستورالعمل بازگشایی و... عواقب می تواند واقعا جدی گفت:" Fauci.

"وجود دارد یک خطر واقعی است که شما ماشه شیوع است که شما ممکن است قادر به کنترل" او بعدا اضافه شده هشدار داد که نه تنها هزینه زندگی "اما حتی می تواند شما را در جاده ها به تلاش برای بهبود اقتصادی."

در پاسخ به یک سوال از Senator Bernie Sanders, Fauci اذعان کرد که ما coronavirus مرگ و میر به احتمال زیاد بالاتر از رسمی تلفات در حدود 80,000.

او گفت: چون بسیاری از مردم-به خصوص در سخت ترین ضربه نیویورک -- درگذشت در خانه قبل از آنها می تواند بستری در بیمارستان.

برخی از کالج ها را آغاز کرده اند در همین حال اعلام کرد قصد دارد برای راه اندازی مجدد کلاس ها در پاییز اما Fauci استدلال آن را "یک پل خیلی دور" به انتظار واکسن یا درمان ممکن است در زمان آماده به ارام کردن دانشجو ترس.

ضد ویروس remdesivir اخیرا نشان داده شده در یک کارآزمایی بالینی به سرعت تا زمان بهبودی برای COVID-19 بيمار اما Fauci گفت: نتایج حاصل شد "متوسط" و نگران در بیمارستان بستری بیماران است. او افزود که درمان نزدیک به استفاده گسترده از سقوط ممکن است در پلاسمای خون از بهبود بیماران.

Fauci گفت که او "با احتیاط خوش بینانه" در مورد چشم انداز یک واکسن با هشت نامزد تحت بالینی از جمله ساخته شده توسط شرکت مدرن است که از نزدیک همکاری با موسسه ملی بهداشت که در آن او است که یک مقام ارشد.

اثر خود را می تواند تعیین اواخر پاییز یا اوایل زمستان ،

"ما بسیاری از نامزدها و امید به چندین برندگان" Fauci اضافه شده است. "به عبارت دیگر آن را چندین عکس در هدف."

از راه دور و شهادت

Fauci که به این اعتماد از دولت فدرال ویروس پاسخ یکی از چهار top کارشناسان پزشکی شهادت از راه دور به بهداشت و درمان مجلس سنا, آموزش و پرورش, کار و کمیته حقوق بازنشستگی.

مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی Fauci بود "اصلاح قرنطینه" پس از معاون رئیس جمهور مایک پنس را سخنگوی -- کسی که با او تا به حال هیچ تماس نزدیک -- آزمایش مثبت است.

بیانیه ای صادر شده و بعد توسط مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) گفت: Fauci, CDC مدیر رابرت Redfield و غذا و داروی آمریکا (FDA) کمیسر Stephen هان می تواند بازگشت به کار در صورتی که درجه حرارت خود را چک کنید و ماسک می پوشند.

شده است وجود دارد مکرر حدس و گمان است که Fauci را صریح رویکرد irked مغلوب ساختن پیشی جستن است که متهم به کم اهمیت جلوه دادن بحران به عنوان او را هل می دهد به راه اندازی مجدد اقتصاد است.

Fauci به نظر می رسد در کنگره ساعت پس از مغلوب ساختن پیشی جستن تمدید این پیام در توییتر نوشته: "اعداد در حال پایین آمدن در اکثر نقاط کشور ما است که می خواهد برای باز کردن و دوباره رفتن. آن است که اتفاق می افتد با خیال راحت!"

ایالات متحده گزارش کرده است بیش از 80 ، 000 مرگ و میر و 1.3 میلیون عفونت.

در حالی که این وضعیت بهبود یافته است در نیویورک و روزانه در سراسر کشور کشته شده نیز با کاهش قابل ملاحظه ای در روزهای اخیر میزان موارد جدید است و در عین حال به رها کردن به طور چشمگیری.

هر چند به طور گسترده ای مورد احترام توسط قانونگذاران در هر دو حزب عمده, Fauci آمد زیر آتش جمهوریخواه رند پل که گفت که از آنجا که میزان مرگ و میر در کودکان کم است و مدارس می تواند بازگشایی سریعتر در برخی از مناطق.

"تا آنجا که من به شما احترام بگذارند دکتر Fauci, من فکر نمی کنم شما پایان همه گفت:" پل. "من فکر نمی کنم شما یک نفر که می شود تصمیم گیری کند."

Fauci پاسخ داد که او تنها ارائه مشاوره علمی اما هشدار داده نمی شود "cavalier در تفکر است که کودکان به طور کامل ایمنی بدن به اثرات زیان بار" از COVID-19 توجه به رشد گزارش از کودکان مبتلا به مربوط به ایمنی سندرم است.

کاخ سفید مشخص شده است در سه فاز با رویکرد کمک به دولت و مقامات محلی بازگشایی اقتصاد خود را در حالی که با رعایت توصیه های پزشکی در محدود کردن این ویروس گسترش یافته است.

و همچنین به عنوان یک دو هفته "رو به پایین مسیر" از موارد آن تماس برای قوی تست برای در خطر بهداشت و درمان کارگران با موارد بدون علامت نمایش به عنوان به خوبی و مخاطبین از موارد مثبت پیش بینی کرد.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن