بازگشت به مدرسه برای میلیون ها نفر در فرانسه به عنوان بیشتر Covid-19 محدودیت برداشته

صادر شده در: 22/06/2020 - 09:59بروز رسانی: 22/06/2020 - 09:59 میلیون ها نفر از کودکان فرانسوی بازگشت به مدرس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

میلیون ها نفر از کودکان فرانسوی بازگشت به مدرسه در روز دوشنبه پس از بیش از سه ماه در خانه با توجه به این رمان شیوع کروناویروس. دانش آموزان در مهد کودک, مدارس ابتدایی و متوسطه تا به سن 15 سالگی ملزم به بازگشت پس از بازگشایی تدریجی آغاز شد که در هفته های اخیر.

تبلیغات

مدارس فرانسوی بسته شده در مارس 16, یک روز قبل از این کشور در سراسر کشور مستند آغاز شد در میان Covid-19 بحران است. با وجود کاهش آغاز شد که در اواسط ماه مه و شامل تدریجی بازگشایی مدارس بسیاری از دانش آموزان را نمی توان پا در محوطه مدرسه در سه ماه.

"من گریه با شادی وقتی من رو تایید از معلم که دو فرزند من خواهد بود رفتن به مدرسه تمام وقت" Noémie از خوب گفته.

با توجه به آخرین آمار و ارقام از کشور وزارت آموزش و پرورش تنها 1.8 میلیون دانش آموزان دبستانی از مجموع 6.7 میلیون دلار را بازگشت به مدرسه – و نه بر اساس زمان. این ارقام برای کالج, فرانسه, را, مدارس هستند 600,000 از 3.3 میلیون نفر است.

در ژوئن 14, رئیس جمهور امانوئل پاکسازی اعلام کرد که از بازگشت به مدرسه در 22 ژوئن خواهد بود "واجب" و مطابق به حالت عادی ساعت حضور و غیاب به جز فرانسه lycées, و یا مدارس.

بازگشت به کلاس درس به دنبال کاستن از سخت سلامت پروتکل در ابتدا در محل قرار داده برای مدارس. شروع دوشنبه وجود دارد و دیگر هیچ اجتماعی فاصله گرفتن قوانین برای کودکان مهد کودک در کلاس خود گرفتند. در مدارس ابتدایی یک متر اجتماعی فاصله حکومت توصیه می شود. در مدارس راهنمایی, زمانی که یک متر فاصله است و نمی توان دانش آموزان را ملزم به پوشیدن ماسک.

روز یکشنبه سخنگوی دولت Sibeth نادی به نام پدر و مادر به "اعتماد به نفس" در مدارس. "همه چیز در حال انجام است به طوری که فرزندان خود استقبال خواهد شد با خیال راحت" او گفت:.

'دو هفته نیست هیچ چیز'

هفته گذشته وزیر آموزش و پرورش Jean-Michel Blanquer که گفته بود او امیدوار است برای بازگشت به مدرسه قبل از تعطیلات تابستانی گفت: هدف این بود که به دیدن "ترین دانش آموزان ممکن است" بازگشت به مدرسه.

بسته به مدرسه بازگشت در روز دوشنبه نشان دهنده هشت یا نه روز از کلاس قبل از تابستان ،

"دو هفته نیست هیچ چیز یا آموزشی و یا شرایط روانی" Blanquer گفت.

با وجود سست پروتکل برخی از آموزش و پرورش اتحادیه پیشنهاد کرده اند وجود خواهد داشت "دریافت مشکلات در برخی از اماکن".

"ما خسته از این دوره از خواسته ها و ضد خواسته های" یک مدیر مدرسه در رن گفته است.

>> بیشتر بخوانید: فرانسوی معلمان تقلا برای انطباق پس از پاکسازی اعلام تعجب از راه اندازی مجدد کلاس های

دیگران هر چند به نظر می رسد خوشحال است.

"حتی اگر بیشتر از کودکان در حال آمدن به مدرسه محدودیت های در حال آرام" یکی دیگر اصل در رن گفت. "این خوب خواهد بود حتی اگر وجود دارد در حال حاضر نیز تمام back-to-school [ماه سپتامبر] برای آماده سازی," او اضافه شده است.

برای بسیاری از والدین فرسوده توسط هفته از کار از خانه در حالی که تلاش برای صفحه اصلی-مدرسه فرزندان خود در روز دوشنبه بازگشت به کلاس می آید به عنوان یک تسکین.

"در آن پیچیده بود به مدت سه ماه گفت:" Ghyslain Tinarage یک پدر دو فرزند 10 و 11 که حضور در مدرسه در جنوب غربی, Haute-Garonne, در نزدیکی تولوز.

"آنها به وضوح بهتر در مدرسه با دوستان خود را حتی برای دو هفته. آن را به ارمغان می آورد یک بیت از ظلم. در غیر این صورت آن شده اند که شش ماه از تعطیلات و به بهبود می یابند که پس از آن می شده اند دشوار است."

اما با وجود مقامات در تلاش برای اطمینان بخشیدن به پدر و مادر و سایر خانواده های عصبی باقی می ماند و برنامه ریزی برای حفظ کودکان خود را در خانه در روز دوشنبه.

در حالی که پاکسازی اعلام بازگشت به مدرسه خواهد بود و اجباری آموزش و پرورش وزارت ضمنی وجود دارد که نمی خواهد مجازات های وضع شده علیه خانواده هایی که کاهش به فرستادن فرزندان خود به کلاس قبل از تابستان ،

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن