بالون-huffing بسیارخوب و رفیق دستگیر و در میدان هاروارد, پلیس می گویند

پلیس کمبریج گزارش دستگیری دو مرد در میدان هاروارد شب گذشته - یکی از آنها پس از "دو سرعت به ترافیک" در Mt. Aubu

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 تیر 1399

پلیس کمبریج گزارش دستگیری دو مرد در میدان هاروارد شب گذشته - یکی از آنها پس از "دو سرعت به ترافیک" در Mt. Auburn خیابان بعد از پلیس وارد و خال خال رفیق در برخی از اکسید نیتروژن از یک بالون ظ از یکی از پنج تانک های پلیس می گویند که آنها تا به حال در ماشین خود را.

پلیس می گویند که حدود 9:15 بعد از ظهر افسران در پاسخ به یک گزارش از دو بچه جیغ در حالی که نشسته در یک ماشین پارک شده در Mt. Auburn در نزدیکی JFK خیابان در زمان به نقطه Austin خیال, 23, از Sutton, نگاهی به آمار یک بالون او فقط می خواهم پر از یک چهار پا نیتروژن اکسید مخزن در سمت مسافر از ماشین:

اندرو پاپ, 22, از, Richmond, VA بود که نشستن در آن صندلی با مخزن رو از ماشین به عنوان ماموران با نزدیک شدن پلیس می گویند:

پاپ فرار خودرو به سرعت در ترافیک برای نیم بلوک قبل از سقوط در وسط خیابان که در آن نقطه او بازداشت شده بود توسط افسر. در داخل این خودرو یک چمدان پیدا شد پشت مسافر صندلی خودرو و پاپ اعلام کرد که کیسه متعلق به او است. یک جستجو از کیسه منجر به کشف پول نقد و چند کوزه برگ ماده مومی شکل ماده و همچنین پودر برگ ماده همه اعتقاد بر این بود کانابینوئیدهای به صورت جداگانه بسته بندی شده و فراتر از حد استفاده شخصی است.

پلیس اضافه کردن بیشتر از موجودی خودرو چهار در چهار-پا بلند نیتروژن اکسید مخازن و یکی دو پا بلند تانک. "همه مخازن به نظر می رسد به طور کامل" پلیس می گویند.

خیال شد متهم با استنشاق مواد سمی بخار. پاپ بود که به اتهام در اختیار داشتن کلاس D مواد به قصد توزیع و رفتار آشوبگرانه پلیس می گویند.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن