Basketball Hall of Famer وس Unseld مرده در سن 74

واشنگتن — وس Unseld های استادانه سالن از شهرت مرکز که به رهبری واشنگتن به آن تنها NBA مسابقات قهرمانی و ان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 خرداد 1399

واشنگتن — وس Unseld های استادانه سالن از شهرت مرکز که به رهبری واشنگتن به آن تنها NBA مسابقات قهرمانی و انتخاب یکی از 50 بزرگترین بازیکنان در لیگ, تاریخچه درگذشت سهشنبه پس از یک سری از مسائل مربوط به سلامت اخیرا ذات الریه. او 74.

Unseld خانواده اعلام کرد مرگ او از طریق یک بیانیه منتشر شده توسط واشنگتن ویزاردز حق رای دادن او بود و با او در طول کل فصل 13 بازی حرفه ای است. او نیز مشغول به کار برای این تیم به عنوان مربی و مدیر کل.

"کسانی از ما که به اندازه کافی خوش شانس به صرف زمان با وس او را می دانستند به عنوان یک سخاوتمندانه و متفکر مرد که قوی خواهد بود همسان تنها با شور و شوق خود را و درایو برای نشاط دیگران" جادوگران GM تامی شپرد گفت. "او همچنین قابلیت های فیزیکی استعداد غیر قابل انکار و در دادگاه رفتار ممکن است زده اند از ترس مخالفان در سراسر NBA اما او یاد می شود به عنوان یک مربی و رهبر و دوستان."

پنج-زمان All-Star و همراه با پژمردگی چمبرلین یکی از تنها دو بازیکن برای برنده شدن در NBA Rookie سال و MVP افتخارات در همان فصل Unseld فورا ساخته شده این تیم پس از آن شناخته شده به عنوان بالتیمور گلوله به یک برنده پس از او گرفته شده با شماره 2 به طور کلی انتخاب — پشت آینده هم تیمی Elvin هایس — در سال 1968 پیش نویس است.

یک دهه بعد Unseld ترجمه شده از سال 1978 NBA نهایی به عنوان گلوله ضرب و شتم سیاتل فراصوت است در هفت بازی از سری بازی های شناخته شده برای واشنگتن, مربی, کیر, Motta را اعلام: "اپرا ain't over تا چربی بانوی آواز می خواند."

ذکر شده در 6-پا-7 و 245 پوند Unseld غلبه بلندتر بازیکنان و بد زانو با اخلاق کاری قوی و تعداد زیادی از خر خر کردن کار در رنگ. او محکم rebounder و قوی رهگذر.

Unseld القاء شد به مشاهیر Memorial Basketball Hall of Fame در سال 1988 سال اول خود را از واجد شرایط بودن.

"من هرگز بازی قشنگ" Unseld گفت: در روز انتخاب شد. "من زرق و برق دار. سهم من شد و در چیزهایی که اکثر مردم متوجه نمی شوید. آنها در بالا به ثمر رساند و یا dunking یا پشت-پشت عبور می کند."

Westley Sissel Unseld متولد 14 مارس 1946 در Louisville, Ky., که در آن او موفق به کسب دو قهرمانی دولتی در سنکا دبیرستان و سپس در خانه مانده برای حضور در دانشگاه لوئیزویل.

او به طور متوسط 20.6 امتیاز و 18.9 قیمت بیش از سه فصل با کاردینالز.

در NBA Unseld به طور متوسط 10.8 امتیاز و 14 ریباند برای کار خود را.

او درد زانو مجبور Unseld به توقف بازی در سال 1981 اما او همچنان با حق رای دادن است که در نهایت بازنشسته خود پلاک 41 نیوجرسی.

"همه ما را تحسین وس به عنوان ستون از این حق رای دادن برای مدت طولانی," جادوگران صاحب تد Leonsis گفت: "اما آن کار خود را کردن دادگاه که واقعا ترک تاثیرگذار میراث و live از طریق بسیاری از مردم او را لمس کرد و تحت تأثیر او در طول زندگی بسکتبال و فراتر از آن."

Unseld در ابتدا مشغول به کار در واشنگتن در مقابل دفتر سپس سر مربی برای نزدیک به هفت فصل از 1987-94 تدوین یک 202-345 رکورد با یک حذفی ، او همچنین به هفت سال محدود به عنوان مدیر کل از سال 1996-2003 زمانی که تیم ساخته شده است یکی دیگر از سفر برگشتی.

پس از این باشگاه را صاحب آبه Pollin درگذشت در سال 2009 Unseld گفت: "من هیچ شکی ندارم که او نگه داشته من دیگر در مواضع خود نسبت به او باید — و دیگر از من می خواست او را به. او وفادار است."

Pollin بیوه, ایرنه روز سه شنبه گفت: "از سال 1968 وس بود و شانه های پهن که بر اساس آن تیم ما ساخته شده بود و خود را در سالن از شهرت حرفه ای و قهرمانی که او را کمک کرد شهر ما برای خود صحبت می کند. اما برای ما از دست دادن وس بیش از آن است. او و Unselds هستند و خانواده ما و هنگامی که شما از دست دادن یکی از اعضای خانواده — به خصوص محبوب مانند شکل وس — اندوه ژرف است."

Unseld جان سالم به در با همسر خود کانی دختر کیم, پسر وس Unseld جونیور و دو نوه. وس جونیور دستیار مربی با دنور ناگتس.

هوارد Fendrich یک خبر مربوط به نویسنده است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب