بایر از دست می دهد و خلاصه weedkiller درخواست تجدید نظر در دادگاه آمریکا

صادر شده در: 21/07/2020 - 09:52 بایر روز دوشنبه از دست یک درخواست تجدید نظر به چالش کشیدن نتیجه مورد اول برا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 مرداد 1399

صادر شده در:

بایر روز دوشنبه از دست یک درخواست تجدید نظر به چالش کشیدن نتیجه مورد اول برای رفتن به دادگاه در ایالات متحده بیش از این شرکت weedkiller خلاصه هر چند دادگاه کاهش خسارت تنبیهی اعطا شده به شاکی.

تبلیغات

مورد قبل از کالیفرنیا دادگاه تجدید نظر نگران Dewayne "لی" جانسون یک مدرسه groundskeeper و سنگین کاربر از خلاصه که شکایت مونسانتو -- یک شرکت تابعه از بایر – در یک پرونده تاریخی پس از عقد قرارداد ترمینال لنفوم غیر هوچکین.

یک هیئت منصفه در سال 2018 نشان داد که علف کش قابل ملاحظه ای کمک به جانسون بیماری و او اعطا نزدیک به 40 میلیون دلار در جبران خسارت و 250 میلیون دلار خسارت تنبیهی که بعد از کاهش به $78.5 میلیون.

حکم ارسال بایر قیمت سهم غلت در آن زمان بود و به دنبال آن موجی از دعاوی که در وزن شرکت پس از آن به خرید یک شرکت مونسانتو در سال 2018 است.

تحت دوشنبه حکم دادگاه را تکذیب کرد مونسانتو حرکت برای یک محاکمه جدید در شرایطی که جانسون قبول حل و فصل $10.2 میلیون نفر در جبران خسارت و همان مقدار خسارت تنبیهی.

"اگر چه ما باید به این نتیجه رسیدند که کاهش خسارت تعلق می گیرد مناسب است, ما نمی در غیر این صورت معکوس قضاوت" سه قاضی پنل گفت: تایید مونسانتو مسئولیت در مورد.

"به نظر ما جانسون ارائه شده فراوان – و قطعا قابل توجهی – شواهدی وجود دارد که glyphosate همراه با مواد تشکیل دهنده دیگر در ارزیابی محصولات ناشی از خود سرطان" قضات گفت: در حکم خود. "کارشناس متخصص پس از ارائه شواهد و مدارک هم که خلاصه ای از محصولات هستند که قادر به ایجاد لنفوم غیر هوچکین و باعث جانسون سرطان در خاص است."

بایر در بیانیه ای گفت که این حکم یک "گام در مسیر درست است."

"ما با این وجود هنوز هم بر این باورند که هیئت منصفه حکم و پرداخت غرامت سازگار با ارائه شواهد و قوانین موجود" این شرکت اعلام کرد.

"مونسانتو را بررسی حقوقی آن از جمله تجدید نظر به دادگاه عالی کالیفرنیا" بایر اضافه شده در این بیانیه است.

این شرکت در ماه گذشته گفت: این امر پرداخت بیش از 10 میلیارد دلار برای پایان دادن به یک موج از دعاوی مربوط به خلاصه که فرستاده اند وحشت در میان سهامداران است.

بایر است که پذیرش هر گونه تخلف به عنوان بخشی از 10 میلیارد دلار-به همراه حل و فصل بسته مدعی است که مطالعات علمی و مصوبات قانونی نشان دادن خلاصه اخبار را عنصر اصلی glyphosate امن است.

اما تحقیقات دیگر نشان داده است که glyphosate می تواند باعث سرطان می شود.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن