Beachside سعادت به عنوان پاریس Plages لگد کردن در پایتخت فرانسه در کنار پاپ آپ Covid تست

Revelers در این سال را به پاریس Plages که باز در آخر هفته را به را انتخاب کنید از بسیاری از تفریحات معمول که

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 تیر 1399

Revelers در این سال را به پاریس Plages که باز در آخر هفته را به را انتخاب کنید از بسیاری از تفریحات معمول که در قرعه کشی ده ها هزار نفر به دو مکان در پایتخت هر تابستان همراه با اضافه جاذبه های قبل از دیده می شود – Covid-19 تست هاب.

تبلیغات

پس از راه اندازی در سال 2002 هر تابستان در حال حاضر پاریس تبدیل بخشی از بانک ها از سن و Bassin de la Villette در 19th, arrondissement به beachgoer بهشت با آن خود را بسیار مصنوعی سواحل: پاریس Plages. در بسیاری از راه های آن نشانه شروع این شهر را در تابستان جشن.

در این سال مانند هر دیگر وجود دارد همه نوع از فعالیت های است (اگر چه با برخی از Covid-نیاز به محدودیت) گسترش بیش از هر دو سایت از جمله: شمشیر بازی در فضای باز ورزشگاه, کنسرت, شنا, دست و پا زدن قایق pétanque (توپ) و مواد غذایی و نوشیدنی, دکه که وعده مهلت برای کسانی که پاریسی قادر به فرار از این شهر گرمای سوزان.

پس از آن وجود دارد یک شناور در هوای سینما است که درخواست تجدید نظر به فیلم علاقمندان که می تواند هاپ در یکی از 38 برقی قایق هر صندلی تا شش نفر از همان دایره اجتماعی.

در حال ظهور از یکی از رودخانه ساخته استخرهای شنا در Bassin یک پسر جوان می گوید فرانسه 24 چرا پاریس Plages دارای چنین درخواست تجدید نظر: "هیچ استخر شنا در شهر من پس از آن احساس خوبی به لذت بردن از این و آرام ساحل اینجا."

اما در زمانی که شهر نور اغلب دارای بیشتر گردشگران از ساکنان این رویداد را سال خاصی است به منظور جلب کمتر جمعیت همراه با بیشتر رام محیط با توجه به Covid-19 بحران بهداشتی.

اوایل شاخص نشان می دهد که پایتخت فرانسه یکی از مناطق مختلف در این کشور که در آن ویروس می تواند دیدن یک تجدید حیات همین دلیل است که مقامات در حال هل دادن تهاجمی تست سیاست به دفع عفونت های جدید.

Nestled در میان زمین شنی بانک parasols خورشید سالن و درختان نخل, دو پاپ آپ تست هاب – یکی در بانک ها از رودخانه دیگر در Bassin de la Villette – که در آن تیم پزشکی باید از این ظرفیت به انجام بین 150-200 سرولوژی و استاندارد PCR (polymerase chain reaction) Covid آزمون در روز است.

"در پاریس Plages مردم وقت کردم و آنها واقعا می خواهید بدانید که آیا آنها بیمار شده است و ... کسانی هستند که نیاز به یک گواهی به سفر در برخی از شرکت های هواپیمایی برای رفتن در تعطیلات" موریل Prudhomme یک دکتر و معاون در شهرداری به وزارت بهداشت گفت: سلامت به عنوان یک جریان ثابت از مردم از همه سنین آمد به آزمایش می شود.

"من تمام اقدامات احتیاطی لازم اما وجود دارد بسیاری از مردم که به نظر نمی رسد به مراقبت از" بازنشسته نیکول گرسیر و گفتگو کرد. "من قصد دارم برای دیدن نوه من است که من را دیده اند برای نه ماه پس از زمانی که من قدم زدن در اینجا من دیدم این بود که ممکن است به آزمایش می شود پس چرا که نه؟"

بسیاری از دست رفته ماسک

این همه بخشی از یک جدید طبیعی " تعریف روز به روز زندگی در یک شهر هنوز هم پیدا کردن آن پا پس از ظهور از لحاظ اقتصادی فلج کننده ویروس مستند در اوایل ممکن است.

بیش از 30000 نفر در فرانسه کشته شده اند از ویروس.

در حالی که آن تا کنون شده است موجود با مرگ و میر و تعداد زیادی از مردم در مراقبت های ویژه در حال سقوط, روزانه, موارد افزایش یافته است پیش از فصل تعطیلات تابستان به عنوان جمع مردم در گروه های بزرگتر و مسافران می آیند و از فرانسه بدون خاص قرنطینه اقدامات است.

در راه خود را به Pont-ماری برای گرفتن یکی از پاریس Plages کنسرت توسط Bruno همراه با 8 سال. "ما ساخته شده است تا ذهن ما صبح امروز در آخرین لحظه اما ما فکر این امر می تواند خوب برای شروع روز با یک موسیقی کلاسیک کنسرت با لبه آب" او به خبرگزاری فرانسه گفت.

"این فوق العاده است برای پاریسی و گردشگران است که آن را باز در این سال با وجود بحران بهداشت و درمان" 55 ساله از Val de Marne گفت: اما او اظهار تاسف کرد که "تعداد کمی از مردم با پوشیدن ماسک".

محدودیت های جدید که به اثر می آیند در فرانسه روز دوشنبه اجرا ماسک-پوشیدن محصور در مکان های عمومی به عنوان نگرانی از رشد موج دوم ممکن است از ویروس.

نخست وزیر فرانسه ژان کستکس که اعلام قانون جدید در هفته گذشته هشدار داد که فرانسه خواهد بود نظارت بر حوادث در اسپانیا است که دیده می شود افزایش اخیر موارد جدید.

روز یکشنبه مقامات محلی در بارسلونا تحمیل دوم مستند وادار کردن آن 4 میلیون نفر در داخل خانه با بسته شدن, سینما, تئاتر, کاباره ها و برخی مغازه ها و دیگر مکان های عمومی, سرگرمی, لکه های. محدودیت های جدید را snuffed امیدوار است که تابستان هجوم گردشگران کمک خواهد کرد که احیای اسپانیا اقتصاد ضعیف.

کمتر اعداد در پاریس Plages همچنین منعکس کننده بزرگ رکود موثر بر فرانسه در بخش گردشگری. تا 10 درصد از این کشور سالانه تولید ناخالص داخلی از گردشگری با بیش از 30 میلیون بازدید گردشگران پاریس هر سال است.

"این چیزی است که ما را از همه قوی تر'

در میان بحران بهداشت و درمان و نیاز اجتماعی فاصله وجود دارد شده بود برخی از شک و تردید که آیا امسال پاریس Plages خواهد شد.

اما او به عنوان قدم در امتداد رودخانه به افتتاح افتتاحیه روز شنبه در پاریس شهردار Anne Hidalgo گفت: فرانسه 24 که با چند تا گردشگران خارجی و با بسیاری از پاریسی بعید است برای رفتن در تعطیلات تابستان امسال این مهم برای شهرستان خود را برای نشان دادن انعطاف پذیری است. "مثل همیشه در شرایط دشوار ما باید در کنار هم باشیم" گفت: هیدلگو.

"ما باید در حال حاضر نیز در لحظات شادی و لذت... نه در مستقیم و بی واسطه از فردا – که برای رفتن به دشوار است اما من فکر می کنم این چیزی است که ما را از همه قوی تر به طوری که ما هنوز قادر به لذت بردن از شهر ما" گفت: شهردار.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)

پاریس Plages باز است تا 30 ماه اوت سال 2020 است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن