پکن لغو پروازهای بسته مدارس دوباره به عنوان Covid-19 موارد کوه

صادر شده در: 17/06/2020 - 04:18 پکن تعطیل, تمام مدارس دوباره و لغو حداقل 1,225 پروازهای روز چهارشنبه با توجه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 خرداد 1399

صادر شده در:

پکن تعطیل, تمام مدارس دوباره و لغو حداقل 1,225 پروازهای روز چهارشنبه با توجه به رسانه دولتی به عنوان شهرستان گزارش 31 جدید کروناویروس موارد است.

تبلیغات

مقامات شهرستان را خواست ساکنان به ترک شهر و چندین استان را قرنطینه مسافران از پکن پس از بیش از 130 مورد جدید تایید شده در پایتخت در روزهای اخیر.

این موارد جدید را مطرح ترس از موج دوم به عفونت چین تا به حال تا حد زیادی به ارمغان آورد داخلی آن شیوع بیماری تحت کنترل است.

مقامات شهرستان در روز سه شنبه نیز اعلام کرد که ممنوعیت سفر برای ساکنان "متوسط یا بالا خطر ابتلا به" مناطق از شهرستان در حالی که نیاز به دیگر ساکنان را نوکلئیک اسید تست به منظور ترک پایتخت.

در ضمن تمام مدارس -- که تا به حال عمدتا بازگشایی -- دستور داده شد به دوباره و بازگشت به کلاس های آنلاین.

"وضعیت اپیدمی در پایتخت بسیار شدید" شهر پکن سخنگوی زو Hejian هشدار داد در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز سه شنبه.

دهها هزار نفر از مردم در این شهرستان مربوط به ویروس خوشه -- اعتقاد بر این باید در پایتخت آغاز شده است وسیع Xinfadi عمده فروشی مواد غذایی در بازار -- در حال آزمایش این ویروس با تقریبا 30 مسکونی در ترکیبات این شهر در حال حاضر تحت مستند.

پکن در حال حاضر گزارش 137 عفونت بیش از شش روز شش جدید بدون علامت مورد و سه مورد مشکوک به روز چهارشنبه با توجه به شهر کمیسیون بهداشت.

اضافی دو موارد داخلی یک کشور همسایه هبی استان و دیگری در ژجیانگ گزارش شده توسط مقامات ملی روز چهارشنبه در حالی که وجود دارد 11 وارداتی موارد است.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب