بتی می شود $365 میلیون دلار 12-سال مقابله با داجرز از طریق 2032

حتی قبل از Mookie بتی بازی اولین بازی خود را در طفره زن, آبی, این همه ستاره outfielder تصمیم گرفت آینده اش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 مرداد 1399

حتی قبل از Mookie بتی بازی اولین بازی خود را در طفره زن, آبی, این همه ستاره outfielder تصمیم گرفت آینده اش در لس آنجلس است.

بتی و داجرز زده اند بیس بال برای اولین بار است-پول معامله پس از coronavirus همه گیر نابود ورزش اقتصاد با بتی روز چهارشنبه امضای 12-year, $365 میلیون معامله از طریق 2032 در آستانه شب باز.

توافق حذف 2018 AL MVP از بعدی offseason رایگان-نماینده کلاس. داجرز به دست آورد بتی در یک تجارت از بوستون در فوریه. 10 و او در کنار ابهامات آژانس رایگان برای یک آینده امن با یک سازمان است که در حال حاضر احساس می کند مانند خانه است.

"من فقط دوست دارم که در اینجا" بتی گفت: در یک کنفرانس تلفنی از ورزشگاه طفره زن که او را از داجرز اولین بازی روز شنبه در برابر غول. "من اینجا هستم برای برنده شدن برخی از حلقه ها و آوردن قهرمانی به L. A. که همه من متمرکز شده است."

بتی' جدید برای مقابله با بیس دومین در کل دلار پشت $426.5 میلیون دلار 12-سال قرارداد برای لس آنجلس فرشتگان outfielder مایک ماهی قزل آلا پوشش 2019-30. (قزل آلا تایید جمعه او را از بازی در این فصل هر چند سال خود را متوقف خواهد شد در چند هفته از تولد اولین فرزند خود.)

چهار بار دستکش طلا برنده بتی برنده جایزه MVP در مسیر به بوستون جهانی 2018 تیتراژ سریال. او ضربه .295 با 29 homers و 80 RBIs سال گذشته از یک رشته پیشرو .346 متوسط با 32 homers و 80 RBIs در MVP فصل است.

که در آن است ؟ پنسیلوانیا وزارت بهداشت با استناد به coronavirus نگرانی رد طرح توسط Blue Jays و MLB به بازی تیم بازی های خانگی خود را در پیتسبورگ PNC پارک در این فصل کانادا را تکذیب کرد جیز آبی' درخواست خود را به بازی در تورنتو به دلیل برنامه نیاز به سفر مکرر به عقب و جلو از ایالات متحده, که در آن موارد در حال افزایش.

"ما می دانیم که این ویروس تبعیض قائل نیست و حتی ورزشکاران حرفه ای بسیار بیمار" پنسیلوانیا وزیر بهداشت دکتر راشل لوین گفت. "ما متعهد به حفاظت از سلامت و رفاه همه ساکنان نیوکاسل."

Blue Jays مدیر کل راس اتکینز گفت: تیم خود را بیش از پنج برنامه های احتمالی برای یک خانه ورزشگاه شد و در مذاکرات با تیم های دیگر.

آبی جیز باز فصل خود را روز شنبه در خلیج تمپا. خانه خود را بازکن برنامه ریزی شده است برای چهارشنبه آینده.

"همه را دوست دارم به بازی اصلی اما این ممکن است یک گزینه" Blue Jays مدیر چارلی مونتویا گفت. "کسی چه می داند ؟ ... من هرگز از طریق این رفته نه با دو روز به رفتن نمی دانستند که در آن شما در حال رفتن به بازی بازی های خانگی است."

به طور خلاصه: Royals سوم baseman شکارچی دوزیه آزمایش مثبت برای coronavirus و قرار داده شد مجروح لیست. ... کاردینالز منتشر مسکن برت سیسیل قرار داده و utilityman براد میلر (آسیب مچ پا) در IL. ... این متس قرار می گیرد کوزه مارکوس بود (آسیب گوساله) و رابرت Gsellman (سه سر آسیب) در ایل و منتشر شد دو سابق Giants — outfielder Melky Cabrera و infielder گوردون بکهام. ... نیز قرار داده شده در IL شد outfielder Nomar Mazara (White Sox) و مسکن اسکات Oberg (راکی) و بنا به گزارش ها به سمت ایل right-hander جیک Odorizzi (دوقلوها) با کمر درد.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن