Big E لغو

سازمان از ایالت های شرقی نمایشگاه در غرب اسپرینگفیلد امروز اعلام کرد که بزرگترین نمایشگاه در انگلستان لغو شده

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 تیر 1399

سازمان از ایالت های شرقی نمایشگاه در غرب اسپرینگفیلد امروز اعلام کرد که بزرگترین نمایشگاه در انگلستان لغو شده است این سقوط به دلیل Covid-19 نگرانی.

وجود سابقه در این نمایشگاه را 104 سال سابقه هنگامی که این نمایشگاه در انتظار قرار داده شد در طول جنگ جهانی اول و به مدت پنج سال در طول جنگ جهانی دوم. ما ساخته شده آن را از طریق بار دشوار است قبل از...سیل از سال 1936...طوفان از سال 1938 و 9-11 و با هم ما می توانید از طریق این بی سابقه بار به عنوان به خوبی.

ما می دانیم که ما وفادار fairgoers نا امید خواهد شد. این تصمیم دشوار و پیچیده است اما همه ما می دانیم در قلب ما است که آن را درست به انجام این کار برای سلامت و ایمنی از 1.6 میلیون نفر از مردم که ما را حمایت در هر سال.

کارکنان ما با صرف چند ماه گذشته کار خستگی ناپذیر به شکل یک راه را به ما سالانه انگلستان سنت برای هر کس در این پاییز. با وجود بررسی همه گزینه های ما و برنامه ریزی گسترده ما متوجه شد که این گونه تجربه است که هر کس آمده است به دانستن و عشق خواهد بود.

ما برای مراقبت از هر یک از ما fairgoers و کار ما این است که برای کمک به شما را به بهترین خاطرات ممکن است. به همین دلیل ما باید در حال حاضر تمرکز ما برای آینده است. لطفا به ما بپیوندید در حال انجام است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن