صورتحساب rookie جیک فروم معذرت خواهی برای 'نخبگان مردم سفید" اظهار

Buffalo Bills rookie کارفرمایی جیک فروم عذرخواهی کرد برای استفاده از عبارت "نخبگان مردم سفید" در یک متن مک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 خرداد 1399

Buffalo Bills rookie کارفرمایی جیک فروم عذرخواهی کرد برای استفاده از عبارت "نخبگان مردم سفید" در یک متن مکالمه از بیش از یک سال پیش شده و در رسانه های اجتماعی در اوایل پنج شنبه.

فروم متن گفتگو صورت گرفت در مارس 2019 و توییتر ارسال های مرتبط با این ادعا سخن گفتن با فروم: "اما هیچ اسلحه خوب هستند. آنها نیاز به اجازه من سرکوبگران. فقط آنها را به بسیار گران است بنابراین تنها نخبگان مردم سفید می توانید آنها را haha."

دانشگاه سابق گرجستان استارت ارسال شده عذرخواهی خود را در توییتر نوشته: "من واقعا متاسفم برای من حرف و عمل و تواضع برای آمرزش بخواهید."

فروم انتخاب شده در دور پنجم از پیش نویس در ماه آوریل گفت که او همچنین عذرخواهی به هم تیمی های خود و مربیان در یک تیم نشست.

"او اشتباه بود و او اعتراف کرد آن را به ما. ما نمی پوشی آنچه که او گفت:" لوایح در بیانیه ای گفت. "ما همچنان به کار با جیک در مسئولیت های یک بوفالو بیل و خاموش میشه."

دفاعی هماهنگ کننده لسلی Frazier, که سیاه و سفید است, خطاب فروم نظرات و عذرخواهی خود را در طول در حال حاضر برنامه ریزی شده زوم تماس با خبرنگاران. "جیک به نظر می رسید بسیار صادقانه در خود عذرخواهی" Frazier گفت.

وحی از متن ارز می آید یک کمی بیش از یک هفته پس از جورج فلوید یک غیر مسلح سیاه پوست کشته شده توسط پلیس در حالی که در حال بازداشت در مینه سوتا است. مرگ برانگیخته در سراسر کشور تظاهرات.

بازیکن اخراجی: Oregon State انتهای تنگ Rocco Carley, یک اشتباه دانشجوی سال اول بود و اخراج از تیم ملی فوتبال پس از ضبط ظاهر از او ساخت و نژادپرست و متعصب نظرات سه سال پیش.

Carley صادر عذرخواهی در رسانه های اجتماعی شنبه پس از ضبط رفت و عمومی روز شنبه.

"من صادقانه عرض پوزش به همه من صدمه دیده است و جرم" Carley نوشت. "من امیدوارم که شما می دانید که من به خوبی به اندازه کافی به می دانم که من به هیچ وجه شکل و یا به شکل یک نژادپرست است. دوباره عذرخواهی می کنم و من نمی تواند بیش از این شرمنده از اعمال من."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن