Black Lives Matter جنبش شتاب در سراسر جهان با تازه آخر هفته از تظاهرات

صادر شده در: 06/06/2020 - 15:30تغییر یافته: 06/06/2020 - 15:30 از سیدنی تا لندن و پاریس به واشنگتن دی سی تظا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 خرداد 1399

صادر شده در: تغییر یافته:

از سیدنی تا لندن و پاریس به واشنگتن دی سی تظاهرات و راه اندازی یک آخر هفته از اقدام برای حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در بسیاری از موارد هجوم ممنوعیت تجمعات عمومی. پاریس پلیس ممنوع یک تظاهرات برنامه ریزی شده برای سفارت ایالات متحده ترکیب و یک دوم در Champs de Mars پارک رو به برج ایفل.

تبلیغات

در نظر گرفتن یک زانو شعار و نادیده گرفتن اجتماعی-فاصله اقدامات خشم معترضان لگد کردن یک آخر هفته جهانی تظاهرات روز شنبه علیه نژادپرستی و خشونت پلیس.

مه 25 مرگ جورج فلوید گزارشی به خبرنگاران در ایالت مینه سوتا به ارمغان آورده است ده ها هزار نفر را به خیابان آمدند تا با وجود یک بیماری همه گیر است که ebbing در آسیا و اروپا بلکه به سرعت در حال گسترش در دیگر نقاط جهان.

"وقت آن است که برای رایت کردن نژادپرستی نهادی" یک بلندگو فریاد زد: از طریق یک بلند گو حرف زدن در یک جمعیت هزار نفر در خارج از ساختمان پارلمان در لندن است.

"این است که چگونه ما را مراقبت از هر یک از دیگر" او افزود: پس از اصرار همه را به جلو و در یک ماسک صورت.

"این است که چگونه ما زنده بماند."

انگلستان وزیر بهداشت مت Hancock صحبت کرد برای بسیاری از نگرانی مقامات به عنوان او تلاش برای متقاعد کردن انگلیسی ها به جمع آوری برای رویدادهای مربوط به بیش از شش نفر در این آخر هفته بدون توجه به علت است.

"مانند بسیاری از مردم من وحشت زده از مرگ جورج فلوید. من درک می کنم که چرا مردم در حال عمیقا ناراحت" هنکاک گفت: در روز جمعه.

"اما ما هنوز هم در مواجهه با یک بحران بهداشتی و coronavirus باقی مانده است یک تهدید واقعی است."

لندن با این وجود بسیج در خارج از پارلمان در روز شنبه و برنامه ریزی برای برگزاری یکی دیگر از بزرگ تظاهرات در مقابل سفارت آمریکا در مقابل رودخانه تیمز روز یکشنبه.

در لباس سیاه و سفید

بومی معترضان انجام یک سیگار سنتی مراسم در آغاز یک "Black Lives Matter" اعتراض در سیدنی بود که تحریم در آخرین لحظه در ابتدا پس از ممنوع بودن دلایل پزشکی.

ده ها هزار نفر از مردم استرالیا به مبارزه طلبیده دولت دستور به ماندن در خانه بدون در نظر گرفتن برگزاری علائم و پوشیدن ماسک صورت مشخص شده "من نمی توانم نفس بکشم" – کلمات فلوید نگه داشته تکرار در حالی که دستبند به عنوان یک پلیس به زانو در گردن او.

"این واقعیت است که آنها سعی کرده اند به ما فشار تمام به عقب و توقف در اعتراض به آن باعث می شود مردم می خواهند به آن را حتی بیشتر" گفت: Jumikah داناون یکی از هزاران است که تبدیل فکر سیدنی ممنوع بود و هنوز هم در جای خود.

هزاران نفر با لباس سیاه به سوگواری فلوید مرگ اعتراض در ملبورن و دیگر شهرهای استرالیا.

فلوید مرگ آمد در گسترش یک بیماری است که به طور نامتناسبی تحت تاثیر مردم سیاه و اقلیت های قومی در جهانی مراکز مانند لندن و نیویورک.

آن را نیز در تلاطم تاریخی رکود اقتصادی است که از نظر آماری تحت تاثیر فقیر و به حاشیه رانده است.

این تلاقی و همراه با خشم در آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حزبی پاسخ به متمرکز کردن توجه بر جهان نژادی تقسیم مانند برخی دیگر از رویدادهای پس از دهه 1960 است.

سفارت آمریکا در لندن گفت: آن ایستاده بود "ایران با بریتانیا در غم و اندوه".

"ما خوش آمدید این ورزش از آزادی بیان که منجر به گفت و گوی سازنده آموزش و پرورش و تغییر" سفارت گفت لندن تظاهرات اتخاذ یک مطلب آشتی جویانه تن از یکی گرفته شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن.

"وجود دارد باقی می ماند کارهای زیادی باید انجام شود."

هزاران نفر سرپیچی از ممنوعیت

یادبود حوادث و صلح آمیز تجلیل و قدردانی شد و به کشش در اروپا از ورشو به لیسبون در روز شنبه قبل از انتقال به شهرستانها عمده ما و کانادا مونترال.

در پاریس پلیس ممنوع یک تظاهرات برنامه ریزی شده در خارج از سفارت آمریکا ترکیب و یک دوم در Champs de Mars پارک رو به برج ایفل.

پاریس مقامات گفت: حوادث محکوم کردن خشونت پلیس شدند و سازمان یافته از طریق شبکه های اجتماعی رسمی بدون اطلاع و یا مشاوره.

اما در روز سه شنبه یکی دیگر ممنوع تجمع در پاریس به خود جلب کرد بیش از 20 ، 000 مردم در حمایت از خانواده از آدما Traoré یک جوان سیاه و سفید مردی که در بازداشت پلیس در سال 2016.

وجود دارد همچنین رویدادهای برنامه ریزی شده در روز شنبه در سراسر نقاط دیگر بریتانیا در آمستردام و برای هفته دوم در حال اجرا در شهرستانها عمده ما.

ده ها هزار نفر شد و انتظار می رود در واشنگتن که در آن شهردار موریل Bowser خود تغییر نام این منطقه در نزدیکی کاخ سفید به عنوان "سیاه و سفید زندگی می کند ماده پلازا".

با افزایش تنش چند ما ادارات پلیس تحقیقات راه اندازی کرده اند به افسران که ثبت شد ضربه هل دادن یا باتون-شارژ معترضان و برخی از خبرنگاران از جمله خارجی هستند.

تظاهرات حتی طنین انداز در جنگ زخمی کشورهایی مانند عراق که در آن "آمریکا" شورش و عربی عبارت "ما می خواهیم به نفس بیش از حد" هشتگ در حال گسترش در رسانه های اجتماعی.

"من فکر می کنم آنچه آمریکایی ها انجام می دهند شجاع است و آنها باید عصبانی اما شورش راه حل نیست," Yassin Alaa a 20-year-old معترضان در عراق اعتراض-آمار میدان تحریر.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن