سرزنش بوستون برای نژادپرستانه واشنگتن فوتبال نام است که در نهایت گرفتن تغییر

امروز خبری که واشنگتن NFL تیم در نهایت با تغییر نام آن (پس از فدرال اکسپرس و دیگر حامیان قول داد به راه دور) ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 تیر 1399

امروز خبری که واشنگتن NFL تیم در نهایت با تغییر نام آن (پس از فدرال اکسپرس و دیگر حامیان قول داد به راه دور) به پایان می رسد یک 88-سال نژادپرستانه خط آغاز شده است که در Fenway پارک.

در سال 1932 جورج پرستون مارشال برنده حقوق به راه اندازی یک طرفدار تیم فوتبال در بوستون. او در ابتدا با نام تیم بریوز - در اولین فصل آنها به اشتراک گذاشته بریوز ورزشگاه (که در آن بو را نیکرسون زمینه امروز) با تیم بیس بال به همین نام است. اما سال آینده این تیم نقل مکان کرد به Fenway پارک و مارشال تصمیم به تغییر نام.

جهان به طور خلاصه گزارش در زمان:

نام جدید است و نه مناسب در بیش از یک معنا. سر و پس از پایان سال 1932 فصل Pres مارشال و مربی Dietz را امضا کرده اند تا تعدادی از بازیکنان.

مارشال نیز گفت: او تجلیل ویلیام "ستاره تنها" Dietz که خود ادعا می شود بخشی Oglala سو و که بازی فوتبال را در یک مدرسه با جیم تورپ تحت مربی پاپ وارنر.

در واقع بر خلاف Thorpe, Dietz ممکن است یک مرد سفید پوست که به تصویب هویت یک بومی آمریکایی ویلیام Lone Star که ناپدید شد و پس از dishonorably از خدمت در ارتش. Dietz صرف یک ماه در زندان با استفاده از گفته های بومی و نسب برای اجتناب از خدمت سربازی خود را.

همانطور که برای تیم فوتبال, آخرین طولانی نیست در بوستون که تا به حال چند نرم افزار-طرفداران فوتبال و به واشنگتن نقل مکان کرد در سال 1937.

بعدی: بریوز? آنها در اینجا آغاز شده بیش از حد در یک فیلد با نام مستعار خیمه مخروطی سرخ پوستان.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب