'خون و رنج و اشک و عرق': چرچیل 'الکتریک' سخنرانی 80 سال در

در روز 13 مه سال 1940 وینستون چرچیل به آدرس اول به مجلس عوام به عنوان نخست وزیر. در حالی که سربازان آلمانی بو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 اردیبهشت 1399

در روز 13 مه سال 1940 وینستون چرچیل به آدرس اول به مجلس عوام به عنوان نخست وزیر. در حالی که سربازان آلمانی بودند پاره شدن از طریق اروپای غربی یک مبارز چرچیل معروف گفت: مردم بریتانیا بود که یک هدف: "پیروزی". در عین حال او تا به حال "هیچ چیز برای ارائه اما با خون و رنج و اشک و عرق". فرانسه 24 به نظر می رسد در آن لحظه بسیار مهم در جنگ جهانی دوم 80 سال است.

تبلیغات

زمانی که چرچیل در زمان به اعزام کادر به ارائه که یاد محوری گریه سربازان آلمانی در حال صرف سه روز کنگره از طریق فرانسه و کشورهای پایین با سرعت که شوکه شده جهان است. ارتش انگلیس تلاش برای توقف تهاجم آلمان به نروژ راه اندازی شد ماه گذشته بود شکست.

از سه قدرت است که در نهایت پیروز در سال 1945 امپراتوری بریتانیا بود و تنها به طور فعال هیتلر گرفته شده است. در مقابل ایالات متحده را شروع مبارزه تا زمانی که ژاپن مورد حمله پرل هاربر و هیتلر اعلام جنگ در دسامبر 1941. در آغاز جنگ با اتحاد جماهیر شوروی بود و متفقین با آلمان از طریق مولوتف-ریبن تروپ پیمان – تا زمانی که هیتلر معروف خیانت استالین با تهاجم اتحاد جماهیر شوروی در ژوئن 1941.

در این زمینه هنگامی که چرچیل صحبت کرد در روز 13 مه سال 1940 برای بسیاری از مخاطبان خود را در چشم انداز پیروزی دور به نظر می رسید به حداقل می گویند.

سه روز قبل از, on May 10, نویل چمبرلین استعفا داد و به عنوان نخست وزیر پس از از دست دادن مجلس عوام' اعتماد به نفس بیش از نروژ کمپین. پس از آلمان کشف و ضبط همه چکسلواکی در مارس 1939 به آن تبدیل شده بود برای بسیاری روشن است که چمبرلین تلاش برای دلجویی از هیتلر – epitomised خود را بدنام اعلام "صلح در زمان ما!" پس از امضای سپتامبر سال 1938 مونیخ قرارداد اجازه داده است که نازی ها به ضمیمه بخشی از چکسلواکی در ازای صلح بودند تحقیر شم.

انتخاب طبیعی به جای او بود کسی که تا به حال بوده است و هشدار داد که ایستاده به نازیسم تنها گزینه تا کنون از سال 1935 که چمبرلین را سلف استنلی بالدوین کاهش یافته و به سطح شیب دار تا سرمایه گذاری در بخش نظامی به آماده شدن برای جنگ علیه هیتلر آلمان است.

چرچیل در حال حاضر صرف چهار دهه به عنوان یک نماینده هنگامی که وارد خیابان داونینگ. این یک زندگی حرفه ای طولانی مشخص شده توسط شکست بیشتر از موفقیت – از فاجعه بار غرور از سال 1915 رفتند به حماقت از بازگشت بریتانیا به استاندارد طلا در سال 1925.

به بسیاری از نمایندگان مجلس که heckled سخنرانی های خود بر این موضوع در 1930s چرچیل مخالفت با مماشات بود و در عین حال بیشتر هیاهو و پهلوانان. اما پس از آن گفتار معروف در مارس 13, هیچ نماینده رای دادند در برابر این حرکت "که این خانه از شکل گیری یک دولت به نمایندگی از ایالات و انعطاف ناپذیر عزم ملت به تعقیب جنگ با آلمان به پیروزی نتیجه گیری". آن لحظه ای از عالی دفاع.

بعد همان ماه به فرانسه هم پاشیده تحت تهاجم آلمان و بریتانیا شروع به تخلیه نیروهای خود از دونکرک – لرد هالیفاکس استدلال در جنگ کابینه برای یک توافق صلح با هیتلر. به عنوان وزیر امور خارجه از سال 1938 هالیفاکس شده بود یک کلید معمار مماشات. خیلی از حزب محافظه کار هنوز هم حمایت خود را از موضع.

اما پس از برنده عوام' با تایید هدف از "پیروزی" که در مارس 13, سخنرانی چرچیل outmanoeuvred هالیفاکس – کمک حمایت از حزب کارگر در تازه تشکیل "دولت ملی".

پس از سقوط فرانسه که تابستان چرچیل آدرس ادامه داد: به مجموعه ای از تن برای بریتانیا خستگی ناپذیر علیه هیتلر به عنوان تمرکز خود را معطوف به شمال آفریقا – ساختمان دوم نبرد العالمین در مصر در ماه اکتبر-نوامبر سال 1942 زمانی که فیلد مارشال برنارد مونتگمری سربازان شکست Erwin Rommel را Afrika Korps. این تبدیل جزر و مد در غرب متحدان مبارزه در مقابل آلمان به عنوان استالینگراد (جولای 1942 تا فوریه 1943) را برای اتحاد جماهیر شوروی و میدوی (1942) را برای ما در برابر ژاپن در اقیانوس آرام.

به تجزیه و تحلیل متن و عواقب ناشی از "خون و رنج و اشک و عرق" سخنرانی فرانسه 24 به سخن مورخ اندرو رابرتز نویسنده چرچیل: راه رفتن با سرنوشت و طوفان جنگ.

1. چه وضعیت شبیه on May 13 دلیل شکست در نروژ کمپین ؟

چرچیل ساخته شده بود اشتباهات وحشتناک در نروژ مبارزه است. اما او در درجه اول مقصر آن به خصوص در نروژ بحث – که او احتمالا باید بوده است چرا که او برای اولین بار پروردگار ادارهء نیروی دریایی و نیروی محرکه استراتژی نروژ کمپین.

اما مردم او را بخشید رک و پوست کنده به خاطر او شده بود و از قدرت برای 10 سال او شده است می خواهم هشدار به مردم در مورد هیتلر و نازی ها برای سال هیچ کس تا به حال گرفته شده هیچ گونه اطلاع قبلی. و از این زمان زمانی که هیتلر به چکسلواکی در ماه مارس سال 1939 به بعد همه چیز که چرچیل هشدار داده بود در مورد سرعت درست شد. بنابراین او در یک بسیار قدرتمند اخلاقی و موقعیت و حتی تا آنجا که نروژ بحث شد و نگران آن بود در واقع تصمیمات خود – بیشتر از نویل چمبرلین را – که مسئول این شکست وجود دارد.

من فکر می کنم مردم به طور کلی به رسمیت شناخته شده است که اگر ما تا به حال این نوع از ارتش و نیروی دریایی و نیروی هوایی است که او می خواهم سال ها وقت صرف تماس برای ما نمی خواهد را انجام داده اند به عنوان بد که ما در نروژ است.

2. چه نوع از ویژگی های شخصی و تجربه های فعال چرچیل به طوری prescient در مورد شر نازیسم در طی "سال بیابان" در 1930s?

وجود دارد سه چیز است, واقعا. برای اولین بار است که او دوست داشت از یهودیان می خواهم با یهودیان. بنابراین او تا به حال یک سیستم هشدار دهنده هنگامی که آن را به هیتلر که بسیاری در مجلس عوام ندارد – به خصوص از دوره افرادی که ضد سامی.

نکته دوم این است که او مورخ بود و او می خواهم دیده می شود خطرات ناشی از فیلیپ دوم اسپانیا لویی چهاردهم فرانسه ناپلئون و قیصر ویلهلم دوم, و او می خواهم آنها را در بافت تاریخی – طولانی تداوم تهدیدات از قدرت هژمونیک در [قاره] اروپا است. به طوری که به همین دلیل او قادر به نقطه هیتلر و نازی ها و خطر آنها مطرح میشود.

نکته سوم این است که او در واقع می خواهم آمد تا در برابر تعصب در زندگی خود را. او را دیدم همان استعارههای در تعصب از هیتلر و نازی ها در راه است که نخست وزیران 1930s – رمزی مک دونالد استنلی بالدوین و نویل چمبرلین – هرگز به خاطر آنها هرگز در سراسر این نوع از تعصب قبل از اینکه در همه.

3. چه نوع روحیه و تقویت اثر این سخنرانی چرچیل را باید در ترغیب به تلاش های قهرمانانه از مردم بریتانیا در طول جنگ جهانی دوم ؟

آن الکتریکی است. ما از توده مشاهده از روزنامه ها از بعد از مکاتبات و خاطرات است که مردم را کاملا صریح تعهد خود را به پیروزی. استفاده او از کلمه "پیروزی" در پایان سخنرانی یک تونیک; این دقیقا چیزی بود که مردم می خواستند بشنوند. می خواهم شده است بسیار بزرگ صلح تظاهرات – هر دو برای فاشیستی و کمونیستی (از دوره اتحاد جماهیر شوروی بود و متفقین به آلمان در آن زمان) احزاب – و تا زمانی که چرچیل صحبت کرد برای بریتانیا این یک چیز بسیار محبوب اند.

4. به نگاه در یک مبارزه واقعی چقدر سخت تر است آیا شما فکر می کنم تلاش های جنگی شده اند که برای دیگر متحدان اگر بریتانیا بود به تصویب رسید هالیفاکس رویکرد به جای چرچیل ،

آن را در کنار غیر ممکن است برای به دست آوردن آمریکایی ها به جنگ در هر راه به دلیل دوره آن بود تا نوامبر 1942 که آمریکایی فرود آمده در غرب تئاتر در هر تعداد زیادی در عملیات مشعل [در شمال آفریقا]. اگر بریتانیا ساخته شده بود و به نوعی از قرارداد صلح با هیتلر در ماه مه یا ژوئن سال 1940 تحت لرد هالیفاکس که رخ نمی داد. آمریکایی ها شده اند) و نه علاقه مند در شمال آفریقا و ب) نمی خواهد که تا به حال هر نوع پرشی است که از آن برای آزادسازی اروپای غربی در سال 1944.

آن را نیز می شده اند بسیار demoralising برای بقیه [انگلیسی] امپراتوری چون البته کانادایی, استرالیا, زلاند نو, سرخپوستان و آفریقای جنوبی قرار دادن در افسانه ترین تلاش در جنگ جهانی دوم – و هیچ کدام از آن شده اند که در آینده اگر ما می خواهم در صلح با هیتلر.

5. در مارس 13, سخنرانی چرچیل معروف اعلام کرد که هدف می تواند اظهار داشت: در یک کلمه: "پیروزی". چگونه قابل توجهی بودند که سهم پیروزی های ساخته شده توسط چرچیل تصمیم به شدت مبارزه به محور به ویژه در شمال آفریقا و حتی زمانی که امپراتوری بریتانیا ایستاده بود و به تنهایی در برابر نازی ها ؟

کل اساس متحدان غربی' گرند استراتژی در مدیترانه – برای اولین بار به آزادسازی شمال آفریقا و پس از آن برای رفتن به سیسیل در ماه جولای سال 1943 و پس از آن به عبور بیش از به سرزمین اصلی ایتالیا در ماه سپتامبر سال 1943 و پس از آن تنها پس از به رم افتاده بود به عبور از کانال انگلیسی و حمله در شمال فرانسه – همه که بود زاییده افکار از وینستون چرچیل و [سر از ارتش بریتانیا] فیلد مارشال خداوند آلن بروک که موفق به فروش آن به آمریکا تمایلی ستاد.

من فکر می کنم چرچیل طرح بزرگ – بزرگ خود استراتژی – برای رهایی حداقل نیمه غربی اروپا و در انتظار تا ماه ژوئن سال 1944 به آزادسازی فرانسه و بلژیک و غیره بود) استراتژی درست و ب) یکی از آسان نیست برای فروش به آمریکایی ها, بنابراین شما نیاز به کسی که کاریزماتیک بود که به شدت رانده می شود. و البته وینستون چرچیل.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب