باب دیلن انتشار اولین آلبوم اصلی در تقریبا یک دهه

صادر شده در: 19/06/2020 - 19:05اصلاح: 19/06/2020 - 19:05 ما عامیانه و افسانه سنگ باب دیلن منتشر شد اولین آلب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

ما عامیانه و افسانه سنگ باب دیلن منتشر شد اولین آلبوم از آهنگ اصلی در هشت سال روز جمعه با ده آهنگ "خشن و داد و بیداد کن راه است."

تبلیغات

دیلن را 39th آلبوم استودیویی که می آید 58 سال پس از اولین ویژگی های 17 دقیقه تصنیف در مورد ترور جان اف کندی به عنوان به خوبی به عنوان یک ادای احترام به آمریکایی برقی bluesman جیمی رید.

"خشن و داد و بیداد کن راه" است و برنده نوبل برای اولین بار مجموعه ای از مواد جدید پس از "طوفان" در سال 2012 اگر چه او منتشر کرده است تعدادی از کاور آلبوم در موقت.

آن را می بیند دیلن مخلوط ریگ بلوز با مردمی داستان سرایی خود را امضا صدای گوش خراش ارائه شعر که سوئیچ بین bleakly فراموش نشدنی و تیره طنز آمیز.

در زمان او برای تلفن های موبایل, گرم, در, بار دیگر داغدار.

در این آلبوم باز آهنگ "من حاوی انبوه," 79 ساله هایش با مرگ و میر.

او شروع به آواز به نرمی "امروز و فردا و دیروز بیش از حد / گل ها در حال مرگ هستند مثل همه چیز."

بعد او می گوید: "من در خواب با مرگ و زندگی در همان رختخواب."

دیلن خواسته شده بود در مورد شعر در مصاحبه اخیر خود با نیویورک تایمز را اولین بار از او برنده جایزه نوبل ادبیات در سال 2016.

"من فکر می کنم در مورد مرگ از نژاد بشر است. طولانی و عجیب و غریب در سفر میمون برهنه" او پاسخ داد.

"نمی شود به نور بر روی آن اما همه زندگی بسیار گذرا. هر انسانی هر چقدر قوی یا توانا و ضعیف است وقتی که می آید به مرگ است. من فکر می کنم در مورد آن به طور کلی نه در راه شخصی."

آهنگ اجرا از طریق 20th century فرهنگ پاپ لمس در اسطوره ها و اشاره به تاریخی و داستانی آمار و ارقام -- برخی از نور دیگران غم انگیز است.

در "من حاوی انبوه" دیلن به نقل از ایندیانا جونز آنه فرانک و رولینگ استونز در همان آیه.

"بیشترین قتل ناپاک" برای اولین بار نشان داد در ماه مارس retells عکسبرداری از رئیس جمهور کندی در دالاس تگزاس در حالی که توصیف تکامل از 1960s counterculture.

این آهنگ که با افزایش به بالای بیلبورد نمودار بسته بندی شده با نام هنرمند قطره از جمله عقاب چارلی پارکر, Stevie Nicks ووداستاک و بیتلز.

'مطلق کلاسیک'

دیلن -- که برخی از محبوب ترین آهنگ ها از 1960s و 70s خطاب خشونت پلیس و نژادپرستی مانند "طوفان" -- نیز اشاره تولسا نژاد قتل عام سال 1921.

این "Birdman of Alcatraz" یک قاتل محکوم که شد محترم پرنده شناس بالا بردن پرندگان در زندان با یک اشاره ،

پینوشت کندی قتل, Dylan آواز می خواند: "ما قصد کشتن شما را با نفرت و بدون هر گونه احترام / ما مسخره شما و به شما شوک و ما آن را در صورت خود را / ما در حال حاضر در اینجا کسی را به جای خود."

در "پیامبر دروغین" از آلبوم شش دقیقه دوم آهنگ دیلن برای تلفن های موبایل خود راضی و unapologetic او به عنوان آدرس خود را اساطیر.

"I ain't no پیامبر دروغین / من فقط گفت: آنچه من گفتم / من فقط در اینجا به انتقام بر کسی سر" او آواز می خواند بیش آهسته بلوز ریف.

انگلیسی, مجله موسیقی NME به نام آلبوم "مسلما او بزرگترین شاعرانه بیانیه نشده است."

در یک بررسی بر روی وب سایت خود را منتقد علامت Beaumont نوشت: "خشن ؟ اما آن را قطعا تا به گرما و درخشش صمیمی و خانه ساخته شده است."

مجله رولینگ استون مورد ستایش قرار داد و آن را یک "مطلق کلاسیک" خواستار آن یکی از دیلن "ترین موقع آلبوم همیشه است."

"به عنوان دیلن هل 80 خود را خلاق, خاصیت شگفت انگیز باقی مانده است -- و کمی ترسناک" نوشت: منتقد راب شفیلد.

با وجود سال, Dylan, اهدا مدال آزادی ریاست جمهوری از باراک اوباما در سال 2012 سفر کرده است تقریبا بدون توقف برای سه دهه گذشته.

Coronavirus بحران او را مجبور به انصراف از رشته تاریخ در ژاپن و آمریکای شمالی در این بهار و تابستان است اما او قول داده است به عقب در جاده ها به عنوان به زودی به عنوان آن را بی خطر به انجام این کار.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن