بدن از سئول شهردار یافت و پس از جستجو عظیم

صادر شده در: 09/07/2020 - 19:09 سئول شهر شهردار پارک برنده-به زودی مرده پیدا شد در روز جمعه کره جنوبی Yonhap

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 تیر 1399

صادر شده در:

سئول شهر شهردار پارک برنده-به زودی مرده پیدا شد در روز جمعه کره جنوبی Yonhap news agency گزارش پلیس پس از نصب یک جستجوی بزرگ هنگامی که دختر خود را گزارش دادند او گم شده است.

تبلیغات

به Seoul Metropolitan Police آژانس یافت می شود بدن خود را در Mt Bugak در شمال سئول در نزدیکی جایی که او phone signal گذشته شناسایی شده در طول یک شب اواخر جستجو Yonhap گفت.

Yonhap گفت: دختر شهردار گزارش او از دست رفته در 5:17 p. m. (0817 GMT) و گفت: تلفن او خاموش بود و که او تا به حال سمت چپ یک پیام "مانند یک خواهد شد".

به عنوان دیرین شهردار شهرستان از نزدیک به 10 میلیون نفر در پارک بود که یکی از با نفوذ ترین کشور سیاستمداران و مشخصات بالا و نقش آن در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

او دیده می شود به عنوان یک پتانسیل ریاست جمهوری امیدوار برای لیبرال ها در سال 2022 انتخابات ریاست جمهوری. صدها پلیس کره جنوبی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و سگ تا به حال جستجو برای شهردار در روز پنج شنبه پس از دخترش گزارش او از دست رفته, مقامات گفت.

پارک سمت چپ محل اقامت رسمی در حدود 10:40 a. m. پوشیدن یک کلاه سیاه و یک کوله پشتی داشتن لغو نشست روز است که برنامه ریزی شده بود صبح روز پنج شنبه با توجه به متعدد محلی گزارش.

پارک بود که شهردار سئول پس 2011, بازی های صوتی, نقش در جنبش های شمع تظاهرات کمک کرد که منجر به برکناری رئیس جمهور سابق Park Geun-hye در سال 2017.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن