بولیوی انتخابات به تعویق افتاد دوباره با توجه به Covid-19 این زمان تا اکتبر

صادر شده در: 23/07/2020 - 22:23 بولیوی به تعویق افتاد آن انتخابات عمومی در روز پنج شنبه برای دومین بار به دل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

صادر شده در:

بولیوی به تعویق افتاد آن انتخابات عمومی در روز پنج شنبه برای دومین بار به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس قرار دادن آن تا اکتبر 18, مقامات گفت.

تبلیغات

این نظرسنجی در اصل قرار بود در مه برگزار می شود اما تا به حال شده است موکول به تاریخ 6 سپتامبر پس از کشور رفت و به مستند پس از شیوع ویروس.

سالوادور رومرو که سران این کشور در انتخاباتی دادگاه گفت که تصمیم برای به تاخیر انداختن انتخابات دوباره آمد و پس از کارشناسان پزشکی هشدار داد که COVID-19 عفونت خواهد اوج در بولیوی در اواخر ماه اوت یا اوایل سپتامبر.

"قطعی تاریخ برای انتخابات می دهد شرایط بهتر برای سلامت و حفاظت از خارج رای گیری امکانات و ورود بین المللی ناظر ماموریت" گفت: رومرو.

دور دوم اجرا-کردن -- باید وجود داشته باشد یک -- را در نوامبر 29, دادگاه های انتخاباتی رئیس اضافه شده است.

کلیسای کاتولیک پیوست نیروهای با محافظه کاران در اوایل روز شنبه به فشار برای تعویق در پاسخ به افزایش عفونت کروناویروس.

بولیوی ثبت بیش از 64,000 COVID-19 مورد و بیش از 2,300 مرگ و میر ناشی از این بیماری است.

حزب رئیس جمهور سابق مورالس می خواستم سپتامبر تاریخ

جنبش برای سوسیالیسم حزب رئیس جمهور سابق اوو مورالس که نامزد لوئیس آرک led ترین نظر سنجی های اخیر اصرار داشت که انتخابات باید بروید در اصل سپتامبر تاریخ.

اما رومرو گفت که "انتخابات نیاز به حداکثر ممکن امنیتی است."

با این حال او اذعان کرد که بولیوی درد و رنج بود از "جدی قطبش" و دلایل مورالس استعفای پس از بحث برانگیز نظرسنجی او برنده اکتبر گذشته "ناپدید نمی شود."

مورالس فرار کرد این کشور در ماه نوامبر پس از سه هفته از اعتراض به انتخاب مجدد او در یک نظرسنجی او در قانون اساسی محروم از ایستاده در.

او سعی کرده بود برای حفظ قدرت خود را از دست داد حمایت نظامی این کشور پس از یک سازمان کشورهای آمریکایی ممیزی در بر داشت مدرکی از تقلب در انتخابات.

مورالس در حال حاضر در تبعید زندگی در آرژانتین است و منع از ایستاده در انتخابات و حتی به عنوان یک قانونگذار.

سابق محافظه کار مجلس سنا معاون رئیس جمهور جانین Anez فرض موقت ریاست جمهوری مورالس پس از ترک کشور, اما او تصدی -- در اصل در نظر گرفته شده صرفا به عنوان یک وسیله موقت تا زمانی که انتخابات جدید می تواند سازمان یافته -- است برای انتقاد کشیدن و فاقد مشروعیت.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب