Bolsonaro اجازه می دهد تا برزیلی ها برای رفتن به ورزشگاه و سالن مو به عنوان Covid-19 موارد سنبله

صادر شده در: 12/05/2020 - 04:50 رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro روز دوشنبه اعلام کرد ورزشگاه و سالن مو به عن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro روز دوشنبه اعلام کرد ورزشگاه و سالن مو به عنوان خدمات ضروری است که می تواند باز بماند طریق جدید شیوع کروناویروس, کاهش, اقدامات لازم برای کنترل این بیماری با وجود موارد جدید و مرگ و میر فزاینده در این کشور است.

تبلیغات

برزیل در حال حاضر ثبت نام در مجموع 168,331 تایید موارد ویروس و بسته شدن در تعداد موارد ثبت شده در آلمان و فرانسه که در آن آغاز شده است کند. به تاریخ برزیل تایید کرده است 11,519 مرگ و میر ناشی از این بیماری است.

رئیس جمهور معتقد است که دولت و شهرداری به دولت رفته اند دریا در انزوای اجتماعی اقدامات برای محدود کردن این بیماری را گسترش و آن را بیش از حد آسیب رساندن به اقتصاد است.

"سوال از زندگی باید به صورت موازی با شغل" Bolsonaro به خبرنگاران گفت: در خارج از اقامتگاه رسمی. "بدون اقتصاد هیچ زندگی وجود دارد وجود دارد و پزشکان وجود دارد هیچ بیمارستان تامین کنند."

Bolsonaro آخرین فرمان اجازه می دهد بیشتر موسسات به ماندن باز می آید به برزیل ثبت شده 5,632 جدید کروناویروس موارد در روز دوشنبه و 396 مرگ و میر ناشی از این بیماری با توجه به وزارت بهداشت.

در ابتدا پس از فرمان که موسسات مانند داروخانه ها و فروشگاه های مواد غذایی بودند ضروری Bolsonaro بعد گسترش این لیست که شامل قرعه کشی و کلیساها.

این سومین حکم گسترش لیست از کسب و کار ضروری بیشتر و همچنین گسترش آن به تولید صنعتی و ساختمانی با Bolsonaro امیدوار کننده و حتی بیشتر کاهش آمده است.

وزیر بهداشت نلسون Teich گفت: در یک جلسه مطبوعاتی در روز دوشنبه که وزارت نشده بود مشورت در مورد Bolsonaro تصمیم به اجازه ورزشگاه و سالن های زیبایی به بازگشایی شده است.

این وزارت همچنین گفت: در بیانیه ای که آن را صادر کرده است دستورالعمل ها را به دولت و مقامات شهری در محدوده اجتماعی فاصله استاندارد از سخت سست و گفت: تصمیم نهایی بر عهده دولت های محلی.

"این است که محلی مقامات بهداشتی' مسئولیت به اتخاذ یا شل غیر pharmalogical اقدامات" آن را گفت.

جهانی خودروساز فیات کرایسلر در روز دوشنبه گفت که به تدریج شروع مجدد تولید در سه کارخانه در برزیل بیش از نیمی از آن در حدود 10000 کارکنان در این کشور در حال حاضر بازگشت به کار.

گیاهان شده بود متوقف 48 روز فیات کرایسلر در بیانیه ای گفت. اولین وظیفه بود برای آموزش کارکنان جدید بهداشت احتیاطی آن را گفت.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب