بوستون رادیو کمتر amped تا از آن استفاده می شود

توسط adamg در شنبه, 05/30/2020 - 6:51pm نیک Benevenia سوگوار از دست دادن آمپر 103.3 تبدیل چند روز پیش به

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 خرداد 1399

نیک Benevenia سوگوار از دست دادن آمپر 103.3 تبدیل چند روز پیش به یک بی فکر بزرگ 103 که به نوعی وعده "موسیقی طریقی" با وجود داشتن هیچ دی جی.

در حال حاضر Benevenia صرف شش سال در آمپر 103.3 حرکت از تولید به "on-air شخصیت" به "مدیر تصویربرداری" بنابراین او ممکن است دلیل خاصی به دست یک ایستگاه با افراد واقعی در این کار برخی از آنها حتی رفت و انجام مصاحبه ها و مسائل در میله اما او نیز سوال چگونه Entercom می تواند رها جوانان ایستگاه در یک شهر پر از دانشجویان است.

از آن آسان است برای گفتن "وای و GenZ آیا گوش دادن به رادیو" اما این مهم است که به در نظر گرفتن آنچه رادیویی ارائه کرده است کسانی که نسل است. فراتر از آمپر نام تجاری وجود نداشته است یکی دیگر از رادیو فرمت متعهد به فرهنگ جوانان. بدون نمایندگی در هوا آنها را تبدیل کرده ایم به پادکست ها, Infinite و یوتیوب. رادیو شده است نوشتن جوان آمریکایی ها و به نوبه خود ممکن است آنها نوشته شده رادیو خاموش است. اگر Millennials و GenZ نمی رشد با رادیو, آنها ممکن است هرگز کشف چه چیزی باعث می شود رسانه خاص است. اگر بیست ساله امروز نمی گوش دادن به رادیو در سی سالگی خود را تجاری صنعت رادیو سقوط خواهد کرد.

محله:

رایگان tagging:

آگهی:



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن