بوستون رستوران می توانید اورژانس تصویب به اضافه کردن صندلی در فضای باز یک بار به آنها اجازه داده تا دوباره باز برای شام

بوستون صدور مجوز هیئت مدیره امروز صبح تایید یک اقدام اضطراری که تحت آن رستوران می توانید با قرار دادن صندلی در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 خرداد 1399

بوستون صدور مجوز هیئت مدیره امروز صبح تایید یک اقدام اضطراری که تحت آن رستوران می توانید با قرار دادن صندلی در خارج یک بار به شهرستان آسانسور ممنوعیت در رستوران ناهار خوری, برای مقابله با Covid-19 محدودیت است که کوچک خود را داخل صندلی ظرفیت.

هیئت مدیره به اتفاق آرا تصویب یک بیماری همه گیر مربوط به قوانین و مقررات که تحت آن رستوران می توانید برای درخواست جدید صندلی در فضای باز یک بار به شهرستان آسانسور ممنوعیت در رستوران ناهار خوری. بر خلاف دیگر عمده صندلی تغییرات صاحبان نمی خواهد که به برای اولین بار ملاقات با گروه های محله و برنامه ریزی یک جلسه عمومی یک فرایند است که اغلب می تواند هفته به ترتیب اما به جای به سادگی فایل برنامه ای که هیئت مدیره عمل خواهد کرد و در آن به طور منظم جلسات هفتگی.

شهردار والش است که انتظار می رود به انتشار جزئیات به زودی و احتمالا در یک کنفرانس مطبوعاتی در ساعت 2 بعد از ظهر امروز - از برنامه ریزی برای گسترش پیاده روی خیابان اجازه می دهد تا اتاق را برای گسترش, هوای آزاد, گزینه های ناهار خوری.

"رستوران واقعا رنج می برند" و هیئت مدیره انجام خواهد داد هر آنچه در آن می تواند به آنها کمک کند در طول pandemic, هیئت مدیره, رئیس کاتلین جویس گفت. او گفت که او در بر داشت که علاوه بر کمک به حفظ سلامت و ایمنی از شام اندازه گیری جدید ارائه شده توسط صاحبان رستوران یک راه برای ادامه به پول کمک خواهد کرد که حفاظت از "امرار معاش از محله های ما."

مصوبات جدید صندلی در فضای باز خواهد داشت تا زمانی که فعلی بهداشت عمومی اورژانس که والش هنوز به دادن هر گونه نشانه ای به پایان خواهد رسید در هر زمان به زودی.

این هیئت همچنین رای به لغو مقررات که نیاز به رستوران با الکل مجوز و پتیس به تنها خدمت به الکل در خارج از منزل به کاربران که همچنین سفارش غذا. جویس گفت که یک یادگاری از گذشته دولت که هیئت مدیره فعلی هرگز اجرا خواهد شد و همچنین کمک های بیشتر درد و رنج صاحبان رستوران.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن