BPDA به یاد نیویورکی در حال اجرا Faneuil سالن بازار که صاحب ساختمان خواسته های آنها را بهتر توسط مستاجران

این BPDA است هشدار نیویورک املاک و مستغلات شرکت که در حال حاضر اجاره در شهرستان متعلق به Faneuil سالن بازار -

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 تیر 1399

این BPDA است هشدار نیویورک املاک و مستغلات شرکت که در حال حاضر اجاره در شهرستان متعلق به Faneuil سالن بازار - که ظاهرا می پردازد شهر فقط 10 دلار در سال -- که در آن است رفتن به می خواهید به ساختمان برگشت اگر شرکت نمی کند و شروع به انجام بیشتر برای کمک به خرده فروشی مستاجران صالح در ماه های اخیر توسط Covid-19 مجبور به خاموش کردن.

در نامه ای به Ashkenazy کسب Corp. امروز BPDA مدیر برایان طلایی اذعان شرکت معوق اجاره برای آوریل و مه - حتی اگر تنها به دلیل اعتراض عمومی و یک تماس از شهردار والش اما می گوید او از شنیدن discomfiting خبری که این شرکت در حال حاضر خواستار آن است که مستاجران بازپرداخت آن اجاره در ماه دسامبر و آن است که امتناع از ملاقات با مستاجران به شکل از چگونه با خیال راحت دوباره باز بازار ساختمان است که در زمان اوج این ماجرا توسط گردشگران jostling شانه به شانه در جستجوی برخی از معتبر-ish محلی مواد غذایی و چیزهای.

طلایی را نامه ای خطاب فقط به شرکت به هر اجرایی به طور خاص می گوید Ashkenazy نیاز به بازار مستاجران بیشتر از یک استراحت برای شروع ساخت اجاره به بیش از لب و خدمات مانند واقعی اجاره امداد برای "long-term خانواده متعلق به کسب و کارهای کوچک که مدت طولانی است که نیروی حیاتی از FHM" و برای پر کردن هر گونه جای خالی "در راه است که پیشرفت های حقوق صاحبان سهام, ورود به مطالعه و اولویت بندی به صورت محلی متعلق به اقلیت و زنان متعلق به کسب و کار است که منعکس کننده تنوع بوستون."آه و دیدار با مستاجران در حال توسعه یک طرح می کند که به نوبه خود بازار را به یک Covid-19 superspreader.

طلایی ادامه می دهد:

اگر ACC است که مایل و یا قادر به این تعهدات ما درخواست میکنیم که ACC دیدار با BPDA به بحث در مورد بازگشت اموال به مالکیت عمومی یا تسهیل انتقال اموال به یک مالک خصوصی قادر به سرمایه گذاری های لازم در این ملک.

او اضافه می کند:

99 سال اجاره به امضا رسید از خواب بیدار شدن شرکت اصلی redeveloper از FHM و سابق بوستون کلنگی آژانس در سال 1975 و مندرج ناچیز اجاره پرداخت ده دلار یک سال تبدیل به پیر بازار به یکی از اولین جشنواره بازار در کشور است. این BPDA معتقد است که ACC و قبلی رهن کنندگان بهره مند شده اند تا حد زیادی از این اجاره نامه تنظیم و ما ACC برای آمدن به میز با قیمت های مناسب و شرایط قابل قبول برای تجار در Faneuil سالن و برای مدیریت طولانی مدت از اموال.

امید ما این است که بعد از این همه گیر است و بیش از, FHM می تواند به عنوان یک فرهنگی و مدنی مقصد برای هر دو ساکنان و بازدید کنندگان از بوستون.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب