برای اینکه بیشترین بهره را از کسب و کار خود ببرید، استخر پیش ساخته خود را اولویت بندی کنید

در واقع وجود این امکانات باعث خواهد شد که مشتریان بدون صرف هزینه مجزا و زیاد برای تهیه این موارد بتوانند با خ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در واقع وجود این امکانات باعث خواهد شد که مشتریان بدون صرف هزینه مجزا و زیاد برای تهیه این موارد بتوانند با خیالی راحت یک استخر کامل را دراختیار داشته باشند. این محصولات هم کیفیت بالایی دارند و هم می توانید از آن ها برای موارد تفریحی و صنعتی استفادع کنید. استفاده از بدنه برزنتی سه لایه و ضخیم در کنار پایههای آلومینیومی ضد زنگ و کیفیت بالا در ساخت و تولید همگی از خصوصیات منحصربهفرد این دسته از محصولات به شمار میرود. استخر پیش ساخته مد نظر بدنه ای مقاوم دارد و از ضخامت زیاد برخوردار می باشد. استخر پیش ساخته گرد با پایه فلزی را می توان در محیط های مختلف نصب و راه اندازی نمود چرا که از مزیت های زیادی برخوردار است و امکان نصب بر روی سطح زمین و داخل زمین نیز وجود دارد. این استخر پیش ساخته دارای ابعاد کوچک است که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است که می توانند در بیش ترین محیط ها به استفاده از آن بپردازند. با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی استخرها، قطعاً دراختیار داشتن یک استخر پیش ساخته یا استخر پرتابل میتواند گزینهای فوقالعاده به شمار رود تا افراد در هر فضا و شرایطی بتوانند به یک تفریح آبی مهیج بپردازند. Da᠎ta w᠎as c reated wi th the ​help of GSA Con᠎tent G᠎enerat᠎or Demov​er sion.

در ادامه بحث نیز سعی خواهیم کرد که مقایسه هر یک از این مدلها را دراختیار شما قرار دهیم تا با آگاهی کامل دست به خرید و انتخاب هر یک از این محصولات بزنید. بعد از حفاری محل استخر و اتمام عملیات گودبرداری ، در مرحله بعدی خاک را جهت ادامه عملیات عمرانی تسطیح نموده و عملیات کف سازی استخر آغاز میشود . استخر فایبرگلاس یکی از انواع استخرهای پیش ساخته است که مدل های متنوع و زیبایی هم از آن تولید میشود. بدنه استخر از پیش ساخته از جنس بسیار محکم و از جنس الیاف پی وی سی دولایه تشکیل شده که باعث میشود جلوی آسیب پذیری در برابر آبزیان را بگیرد. به این ترتیب علاقه مندان می توانند در تمامی اوقات که تمایل به استفاده از محصول دارند به راحتی بدنه را پر کنند و زمانی که قصد جمع اوری و استفاده نکردن از محصول را دارند نیز به آسانی به تخلیه آن بپردازند. حلقه دور استخر از باد پر می شود و بعد از آن فقط باید با شلنگ آب درون این استخر را پرکنید که با پر شدن استخر لبه بادی این محصول بالا می آید و استخر به راحتی آماده شنا می شود .این محصول intex دارای پمپ تصفیه به همراه خود می باشد که این پمپ توسط دو شلنگ به استخر متصل می شود .

حتی اگر سقف خانه شیبدار نیز باشد نیز می توان با انجام برخی کارها استخر را روی آن نصب کنید. به بیان ساده، ساخت استخر پیش ساخته بتنی بسیار شبیه ساختن یک کاسه سفالی یا گلدان DIY در خانه است، با این تفاوت که یک استخر پیش ساخته بتنی بسیار بزرگتر از یک کاسه یا گلدان سفالی است. ولی داشتن یک پمپ تصفیه آب برای هر مدل استخری بسیار ضروری است. ساختار این محصولات به گونهای است که بهراحتی میتوانید این دسته از محصولات را راه اندازی کرده و در هر زمان که نیاز نداشتید بتوانید آن را جمع کرده و کنار بگذارید. استخر پیش ساخته بدنه ای گرد دارد که جزو بدنه های مورد پسند تمامی سلیقه ها بوده است. بدنه این استخرها، تشکیل شده از 10 لایه رزین یک لایه ژلکوت مخصوص استخر (ژلکوت خاصیت آنتی باکتریال، ضد جلبک و آنتی UV دارد که مقاومت بدنه را در مقابل فرسایش نور خورشید بالا می برد). 4. قابلیت نصب توکار و روکار از دیگر مزایای این استخر هاست و یک امتیاز بسیار کاربردی در شرایط و محلهای مختلف می باشد.

زیرا ساخت استخر بتنی نیازمند هزینه بسیار زیادی است. به همین خاطر است که افراد میتوانند از این استخر پیش ساخته در طی سال های زیاد لذت ببرند و استفاده از آن را اولویت تفریحات تابستانه خود قرار دهند. از نظر امکانات هم با توجه به ابعاد متنوعی که استخر پیش ساخته فریمی دارد شما میتوانید با دست باز خرید این دسته از محصولات را با امکانات و ویژگیهای متفاوت ثبت کنید. البته این مسئله نیز بسیار مهم است که هر یک از این امکانات ممکن است با توجه به سایز و ابعاد استخر روی آن قرار گرفته و این امکانات در مقایسه بین استخر پیش ساخته سایز بزرگ (استخرهای پیش ساخته 5 تا 10 متر) و مدلهای استخر پیش ساخته سایز کوچک (استخرهای پیش ساخته 2 تا 4 متری) قطعاً متفاوت خواهد بود. همانطور که در بخش قبلی هم به اختصار اشاره کردیم، عموماً استخرهای پیش ساخته دارای مدلهای گوناگونی هستند که هر یک از این مدلها دارای یک سری امکانات است. از امکانات باغ وحش پارک ارم میتوان به برپایی کارگاههای آموزشی و برگزاری جشنوارههای مرتبط با حیات وحش و نمازخانه اشاره کرد. این پایه ها دارای خضوصیات منحصر به فرد می باشند که از جمله آن می توان به ضد زنگ بودن اشاره کرد.

آخرین مطالب