برزیل Covid-19 مرگ و میر پیشی 90,000 به عنوان دولت به پایان می رسد ممنوعیت سفر

صادر شده در: 30/07/2020 - 05:59بروز رسانی: 30/07/2020 - 06:04 برزیل ثبت رکورد روزانه تعداد از عفونت و مرگ و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 مرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

برزیل ثبت رکورد روزانه تعداد از عفونت و مرگ و میر ناشی از کروناویروس جدید چهارشنبه ارسال آن به طور کلی مرگ و میر فزاینده گذشته 90000 نفر است.

تبلیغات

با وجود رکورد آمار و ارقام دولت با صدور یک فرمان بازگشایی این کشور برای بازدید کنندگان خارجی از ورود با هواپیما پایان دادن به چهار ماه سفر بان کی مون به امید احیای یک مستند-ویران صنعت گردشگری.

برزیل است که ضربه سخت تر از هر کشوری به جز ایالات متحده در گیر ثبت 69,074 موارد جدید و 1,595 جدید مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, آوردن آمار و ارقام به کل از بیش از 2.5 میلیون عفونت و 90,134 افراد کشته شده از زمان شروع این بیماری همه گیر بهداشت وزارت گفت.

مسائل فنی به احتمال زیاد منجر به بالا روزانه آمار و ارقام.

وزارت بهداشت تا به حال گفت: مشکلات خود را با سیستم گزارش آنلاین به تاخیر انداخته بود آمار و ارقام از سائو پائولو, برزیل پرجمعیت ترین ایالت و یکی با بیشترین مرگ و میر.

اما در هفته های اخیر تعداد موارد و مرگ و میر در کشور از 212 میلیون نفر شده اند سرسختانه بالا حتی در روزهای عادی.

یک رسمی وزارت بهداشت قرار داده است که به افزایش تست.

"تست برنامه در برزیل گسترش زیادی در هفته های اخیر. این یک نکته بسیار مهم است," Arnaldo Medeiros, وزیر بهداشت هوشیاری یک کنفرانس خبری گفت.

باز به مسافران

دولت در عین حال تمدید coronavirus مربوط به ممنوعیت ورود مسافران خارجی از طریق زمین یا دریا برای 30 روز اما گفت: "محدودیت "را دیگر بار ورود اتباع خارجی ورود هوا."

برزیل بسته هوایی خود را در مرز به غیر-ساکنان در مارس 30, در زمانی که این ویروس ravaging اروپا و آسیا و تنها با در نظر گرفتن نگه دارید در آمریکای جنوبی است.

در حال حاضر برزیل, کانون با هیچ علائم آن عفونت منحنی به کاهش تدریجی خاموش.

صنعت گردشگری در حال حاضر از دست داده و نزدیک به 122 میلیارد رئال ($23.6 میلیارد دلار) به دلیل همه گیر ملی کنفدراسیون تجارت کالا و خدمات و گردشگری (CNC) تخمین می زند.

به عنوان یک کل, امریکا بزرگترین اقتصاد رو به یک رکورد انقباض از 9.1 درصد در سال جاری با توجه به صندوق بین المللی پول.

ترک مستند بیش از حد به زودی ؟

آن باقی مانده است دیده می شود که چگونه بسیاری از خارجی ها می خواهد به آمده است.

برزیل به طور منظم ثبت بیش از 1000 تن در روز از اوایل ماه جولای و بیش از 30 ، 000 مورد جدید یک روز پس از اواسط ماه ژوئن.

رئیس جمهور Jair Bolsonaro دولت تلاش کرده است به شیوع بیماری تحت کنترل و چهره انتقاد خود را برای دست زدن به بحران است.

رهبر راست است را رد کرد و این ویروس به عنوان یک "کمی آنفولانزا" و حمله و مستند اقدامات توسط دولت و مقامات محلی برای مهار آن استدلال اقتصادی خرید اینترنتی می تواند بدتر از این بیماری است.

حتی پس از ابتلا به ویروس خود را در اوایل این ماه او را مجبور به کار از قرنطینه در کاخ ریاست جمهوری برای بیش از دو هفته Bolsonaro همچنان ادامه دارد به تطهیر شدت بیماری همه گیر.

به جای مستندات, Bolsonaro است فشار ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین به عنوان راهی برای مبارزه با ویروس.

مثل ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آنها او را تحسین, Bolsonaro سیاهی این دارو به عنوان یک درمان برای ویروس با وجود یک تخته سنگ از مطالعات علمی پیدا کردن آن هیچ تاثیری در برابر COVID-19 و می تواند باعث عوارض جانبی جدی است.

پس از آزمایش مثبت برای این ویروس برزیل رهبر در زمان هیدروکسی کلروکین خود را به طور منظم, نشان دادن جعبه قرص.

Bolsonaro در حال حاضر در سومین وزیر بهداشت از بیماری همه گیر فعال-وظیفه ارتش با هیچ پزشکی قبل از تجربه.

موقت وزیر دو پیشینیان هر دو پزشکان و چپ پس از برخورد با Bolsonaro از جمله خود اصرار وزارت بهداشت توصیه هیدروکسی کلروکین در برابر COVID-19.

در ضمن اکثر متحده را آغاز کرده اند که آرامش خود را به ماندن در خانه و اقدامات این واقعیت را تشویق تعدادی از عفونت در نهایت به نظر می رسد به فلات رسیده اند.

اما برزیل عفونت منحنی دارای پهن در یک سطح بسیار بالا از روزانه موارد و کارشناسان هشدار می دهند این است که هنوز هم بیش از حد به زودی به خروج مستندات در بسیاری از مکان ها.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن