آمازون برزیل شهردار پنجه نرم می کند برای کمک جهانی در مبارزه با Covid-19

صادر شده در: 06/05/2020 - 10:34بروز رسانی: 06/05/2020 - 10:35 شهردار مانائوس, بزرگترین شهر های بارانی آمازون

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

شهردار مانائوس, بزرگترین شهر های بارانی آمازون منطقه خواسته رهبران جهان روز سه شنبه برای کمک به مبارزه با رمان coronavirus آورده است که شهر خود را به سیستم بهداشت و درمان را به آستانه سقوط.

تبلیغات

مانائوس پایتخت برزیل ایالت آمازوناس که ویران شده است با این بیماری همه گیر.

شهردار آرتور Virgilio فرستاده تصویری, پیام ها و نامه های التماس برای کمک های مالی و تجهیزات پزشکی به 21 رهبران جهان از جمله آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, صدراعظم آلمان, آنگلا مرکل رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی و نخست وزیر ژاپن اعلام کرد.

"وی با تاکید بر منطقه آمازون تاریخی نقش مهمی در حفظ بزرگترین جنگل های استوایی" دفتر او در بیانیه ای گفت.

تنها با یک واحد مراقبت های ویژه به خدمت دولت بیش از چهار برابر مساحت آلمان مانائوس شده است غرق شیوع ترک بیمارستان به فروشگاه جسد انسان در یخچال کامیون.

Amazonas کشور ثبت شده 649 مرگ و میر ناشی از COVID-19 تا کنون.

"برای چند دهه ما نقش مهمی برای سلامت سیاره نگه داشتن 96 درصد از ما اصلی جنگل" Virgilio گفت: در ویدئویی خود را برای پاکسازی زبان در فرانسه.

"در حال حاضر در بازگشت ما نیاز به پرسنل پزشکی, پنکه, تجهیزات حفاظتی, هر چیزی که می تواند صرفه جویی در زندگی کسانی که حفاظت از جنگل بزرگ."

Virgilio صادر شده درخواست تجدید نظر مشابه شنبه به سوئد آب و هوا فعال گرتا Thunberg درخواست خود را به استفاده از نفوذ خود برای کمک به شهر خود در مقابله با این بیماری همه گیر.

او نیز با توجه به چندین گریان تلویزیون مصاحبه پس از شروع بحران است.

هر چند نمی پرجمعیت منطقه آمازون است خانه را به گروه های بومی به ویژه آسیب پذیر به خارج از بیماری ها و محدود بهداشت عمومی زیرساخت ها است.

برزیل در آمریکای لاتین کشور در سخت ترین ضربه گیر با 7,921 مرگ و میر تا کنون.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن