برزیل Bolsonaro می بالد در مورد مصرف 'معجزه' هیدروکسی کلروکین برای Covid-19

پس از ماه ها از شعار یک اثبات نشده ضد مالاریا دارو به عنوان یک درمان جدید coronavirus رئیس جمهور برزیل Jair B

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 تیر 1399

پس از ماه ها از شعار یک اثبات نشده ضد مالاریا دارو به عنوان یک درمان جدید coronavirus رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro است تبدیل خود را به یک آزمون مورد زندگی قبل از میلیون ها نفر از مردم به عنوان او چلچله قرص هیدروکسی کلروکین در رسانه های اجتماعی و تشویق دیگران برای انجام همان.

تبلیغات

Bolsonaro این هفته گفت که او تا به حال آزمایش مثبت برای این بیماری است اما در حال حاضر احساس بهتر با تشکر هیدروکسی کلروکین. ساعت بعد او به اشتراک گذاشته شده یک ویدیو از خود gulping او گفت: سومین دوز.

"من اعتماد هیدروکسی کلروکین," او گفت:, خندان. "و شما؟"

روز چهارشنبه او دوباره ستایش مواد مخدر مزایای در Facebook و ادعا کرد که مخالفان سیاسی خود را ریشه کن شد در برابر آن.

یک رشته از مطالعات انجام شده در بریتانیا و ایالات متحده آمریکا و همچنین سازمان بهداشت جهانی پیدا کرده اند کلروکين و هیدروکسی کلروکین بی اثر در برابر COVID-19 و گاهی اوقات مرگبار خود را به دلیل عوارض جانبی بر روی قلب. مطالعات متعددی لغو شد اوایل به دلیل عوارض جانبی.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ترویج هیدروکسی کلروکین به عنوان یک درمان برای COVID-19 اما کلروکين — بیشتر سمی نسخه از مواد مخدر تولید شده در برزیل — بوده و حتی با شوق و ذوق بیشتر ترویج شده توسط Bolsonaro که معتقد ویروس تا حد زیادی اجتناب ناپذیر و چه تر است, نه یک مشکل پزشکی جدی.

Bolsonaro دفاع از خود را دست زدن به Covid بحران با وجود ثبت مرگ و میر

"او تبدیل به پوستر پسر بچه برای درمان COVID با هیدروکسی کلروکین گفت:" پائولو کلمن, یک استاد علوم سیاسی در دانشگاه برازیلیا. "کلروکين موسیقی بخشی از denialist استراتژی سیاسی با هدف متقاعد کردن رای دهندگان است که همه گیر است اثرات را می توان به راحتی کنترل می شود."

مغلوب ساختن پیشی جستن اول ذکر شده هیدروکسی کلروکین در 19 مارس در طول یک بیماری همه گیر جلسه. دو روز بعد و یک ماه پس از برزیل برای اولین بار تایید کرد مورد Bolsonaro در زمان یکی از تنها بزرگ اقدامات برای مبارزه با کروناویروس. او اعلام کرد او در کارگردانی برزیل ارتش به سطح شیب دار بالا خروجی از کلروکين.

ارتش نوتبوک بیش از 2 میلیون قرص — 18 برابر این کشور عادی سالانه تولید — حتی به عنوان برزیل مراقبتهای ویژه پزشکی انجمن توصیه می شود آن را نمی تواند تجویز شود و پزشکان بیشتر پیروی.

کاخ سفید در مه 31 در گفت و گو با اهدا 2 میلیون قرص هیدروکسی کلروکین به برزیل. دو هفته بعد U. s. غذا و داروی آمریکا لغو مجوز برای آن اضطراری استفاده با استناد به عوارض جانبی و گفت: بعید است موثر باشد.

برزیل حسابرسی دادگاه در ژوئن 18 درخواست رسیدگی به اتهام overbilling از تولید داخلی از کلروکين که از آن به نام بی دلیل با توجه به مواد مخدر را ناکارآمدی و ذکر FDA تصمیم گیری است. ضمن سهام از آرام بخش ها و داروهای دیگر استفاده می شود در بخش مراقبت های ویژه بیرون زد و در سه متحده با توجه به اواخر ماه ژوئن گزارش از برزیل شورای بهداشت استان secretariats.

یک وزیر دفاع سابق آلدو Rebelo گفت: آسوشیتد پرس که او نگران است ارتش خواهد بود به اشتباه سرزنش خود را برای مشارکت در تولید مواد مخدر است که اکثر کارشناسان بی اثر در برابر coronavirus.

"همه آنها به دنبال یک نظم قانونی و تولید قرص" گفت: Rebelo. "مشکل این است که وزارت بهداشت و درمان و تصمیم گیری است که رئیس جمهور ساخته شده است."

برزیل موقت, وزیر بهداشت, یک ژنرال ارتش با سلامت تجربه قبل از آوریل تایید کلروکين به عنوان یک COVID-19 روز پس از درمان با فرض پست در ماه مه. سلف او یک پزشک و سلامت, مشاور ترک به جای انجام این کار است.

به عنوان در برزیل مرگ و میر ادامه داد: برای صعود — نزدیک شدن 68,000 در چهارشنبه دوم-ترین در جهان — وزارت بهداشت توزیع میلیون ها نفر از کلروکين قرص در سراسر برزیل قلمرو وسیع. آنها را به شهرهای کوچک با کمی و یا بدون زیرساخت های بهداشت و درمان برای رسیدگی به همه گیر و حتی پرت و دور افتاده بومی سرزمین است.

"آنها در حال تلاش برای استفاده از مردم بومی به عنوان خوکچه هندی به آزمون کلروکين استفاده از بومی برای تبلیغ کلروکين مانند Bolsonaro انجام داده است در پخش برنامه های زنده مانند یک پوستر برای کلروکين," Kretã Kaingang های اجرایی هماهنگ کننده سازمان بومی APIB گفت: از طریق تلفن از پایتخت برزیل, Brasilia.

در برزیل و بزرگترین شهر سائو پائولو, سه پزشک درمان COVID-19 در بیمارستان های مختلف به اسوشیتد پرس گفت که بیماران به طور معمول درخواست کلروکين به عنوان اپیدمی گسترش اغلب با استناد به Bolsonaro. در هفته های اخیر, سوالات در مورد مواد مخدر کمتر مکرر پس از علمی شک و تردید به وجود آمد در مورد اثربخشی آن دو پزشکان گفت.

همه می گویند که آنها نگران Bolsonaro را cheerleading خار موج جدیدی از جان بیماران و بستگان تقاضاهای مصرانه برای کلروکين.

"من به آنها می گویم که من نمی تجویز آن به دلیل وجود دارد هیچ مطالعه اثبات آن بهبود بیماران وجود دارد که مهم خطرات با استفاده بی رویه از این مواد مخدر," دکتر گفت: ناتالیا Magacho یک پزشک متخصص در بیمارستان دس Clinicas. "برخی حتی عصبانی برای اولین بار در. اما تمام نسخه های دکتر را به مسئولیت و خطر بیشتر به نفع من نمی تجویز آن است."

اکثر پزشکان مخالفت با هر پروتکل برای استفاده از کلروکين یا هیدروکسی کلروکین اما برخی پزشکان همچنان معتقدند و تحت فشار مقامات محلی اجازه استفاده از آن گفت: João Gabbardo سابق شماره 2 رسمی در برزیل وزارت بهداشت.

"این موضوع شده است در قاب و بسیار پلاریزه, سیاسی به شیوه ای" گفت: Gabbardo که در حال حاضر اجرایی هماهنگ کننده سائو پائولو را COVID-19 احتمالی مرکز. "ما در حال حرکت به دور از بحث از علم شواهد علمی نسبت به بحث در مورد مواضع سیاسی."

Bolsonaro حامیان و مشاوران باید تقویت پیام خود را. ادواردو Bolsonaro رئیس جمهور و مجلس فدرال گفت: پدر خود را به ضرب و شتم این بیماری به خاطر او است که مصرف ضد مالاریا مواد مخدر است.

"درمان با کلروکين است و نه موثر در شروع بیماری (و باید در دسترس برای هر برزیلی که نیاز به آن)" جوان Bolsonaro در توییتر نوشت بدون افتراق بین این دو نوع از مواد مخدر است.

Margareth Dalcolmo بالینی محقق و برجسته پزشکی تنفسی استاد در دولت-بودجه اسوالدو کروز بنیاد گفت: او هیچ اعتراضی به Bolsonaro و دکتر او موافقت هیدروکسی کلروکین در درمان است. مشکل او گفت: پخش است که اطلاعات را به یک تاثیرپذیر و احساساتی که اگر او بهبود خواهد باور یک برنامه به طور بالقوه خطرناک مواد مخدر مسئول بود.

Dalcolmo رفتار بیماران و قرارداد COVID-19 خودش. قبل از او در پشت صحنه برخی از دوستان پرسید که آیا او خواهد اجازه دولت یا کلروکين یا هیدروکسی کلروکین شد او قادر به کمک مالی به رضایت.

"Over my dead body, عزیز," او گفت:. "به من گفت: اگر من در کما انتوبه هیچ یک از شما مجاز به قرار دادن من در کلروکين. من هرگز اجازه استفاده از آن بر من. و من استفاده کرده اند و آن را در ده ها تن از بیماران است."

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب