ایمپلنت تاد مسابقات داستین جانسون 61 رهبری در PGA Tour مسافران قهرمانی

ایمپلنت تاد و داستین Johnson هر شات حرفه ای-کم 61s در PGA Tour قهرمانی مسافران در روز شنبه ترک تاد با یک س

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 تیر 1399

ایمپلنت تاد و داستین Johnson هر شات حرفه ای-کم 61s در PGA Tour قهرمانی مسافران در روز شنبه ترک تاد با یک سکته مغزی منجر 2016 آمریکا قهرمان باز در کرمولل Conn.

تاد بازی یک زن و شوهر سوراخ پشت جانسون تا به حال شانس در این مسابقات دوم 60 این هفته اما از دست رفته 10-پا زدن توپ به سمت چپ در ردیف 18. او به پایان رسید با 54 سوراخ نمره 192, 18-زیر پر, پس از تیراندازی 66-65 دو دور اول.

جانسون است که به دنبال خود 21st پیروزی در تور نیز بهبود یافته است هر روز با باز کردن 69-64.

هر دو شات دیو-رایگان دور با تاد ساخت پنج birdies در مقابل نه و جانسون پنج در پشت.

"آن را سخت به دست تخته رهبر بدیهی است پس (جانسون) نام داشت تا از یک خیلی زود نقطه" تاد گفت. "من فقط با استفاده از آن به عنوان انگیزه ای برای بیرون رفتن وجود دارد و برخی از birdies."

تاد است که به دنبال سومین پیروزی این فصل است.

با وجود رفتن 9-در زیر برای روز جانسون اظهار تاسف از دست رفته چند مرغک شانس عقاب و تلاش در par-4 نهم زمانی که توپ خود را متوقف 6 اینچ از پین. فقط خود دو مرغک قرار می دهد 18-پاورقی در سوراخ 10 و 21-پاورقی در 12th شد بیش از 9 فوت است.

کوین Streelman اخراج 63 پس از دو راست دور از 66 بود و سه عکس پشت. مکنزی هیوز که رهبری پس از 60 روز پنج شنبه خود را به ضرب گلوله مستقیم دوم 68 به صورت انحصاری در اختیار داشتن مکان چهارم است.

Bryson DeChambeau و کوین Na هر شات 65 و گره خورده بودند برای پنجم.

فیل مایکلسون که جشن تولد 50 خود را در ژوئن 16, شروع روز با یک سکته مغزی منجر شود اما تلاش برای 71 اتمام بسته برای هفتم در یک گروه شش عکس به عقب. برتر Rory McIlroy (69) هشت عکس پشت.

اگهی: Phil کروگر که کمک به ساخت یک غالب دفاع به عنوان دستیار مربی تیم فوتبال برای سال 1967 قهرمان ملی USC و بعدها بخشی از اولین کارکنان مربیگری در خلیج تمپا Buccaneers' تاریخچه و بعد از آن تیم را مدیر کل درگذشت دوشنبه در 90 در Pembroke Pines, Fla., صفحه اصلی

کروگر مربی جرم دفاع و تیم های ویژه در طول بیش از سه دهه در NFL و کالج. او سر مربی در فرزنو امور خارجه در اواسط دهه 1960 بود.

مسائل حقوقی: Los Angeles Dodgers outfielder اندرو Toles که نیست بازی های برگزار شده پس از سال 2018 بود دستگیر و زندانی هفته گذشته زمانی که پلیس او را در حال خواب پشت کلید غرب فرودگاه در فلوریدا.

Toles 28 ساله بود به اتهام بزه خاطی دوشنبه شب. پلیس ذکر شده آدرس خود را به عنوان "خیابان های کلیدی غرب است." میامی هرالد گزارش داد او نادیده گرفته شده درخواست پلیس برای ترک.

Toles که دچار اضطراب مسائل نمی گزارش به آموزش بهار سال گذشته شده است و در این باشگاه را محدود لیست.

آخرین مطالب