پوکر باشگاه فوتبال : رمپ بریتانیا تا آماده سازی بدون معامله به عنوان دور جدید از مذاکرات آغاز می شود

صادر شده در تاریخ: 08/09/2020 - 12:46 بریتانیا به دور تازه روز سه شنبه مذاکرات تجاری باشگاه فوتبال چین با هشد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 08/09/2020 - 12:46

بریتانیا به دور تازه روز سه شنبه مذاکرات تجاری باشگاه فوتبال چین با هشدار به اتحادیه اروپا رفت که آن را تا آماده سازی برای ترک بدون توافق به عنوان هر دو طرف بیش از قوانین حاکم بر نزدیک به 1 تریلیون دلار در تجارت دودستگی.

تبلیغات
ادامه

بریتانیا اتحادیه اروپا را در 31 ژانویه ترک کرد اما مذاکرات در مورد شرایط تجاری جدید ساخته شده است سرراه کمی به عنوان تیک تیک ساعت پایین به ضرب الاجل اکتبر برای یک معامله جدید و سپس پایان تنظیم انتقال وضعیت موجود در اواخر دسامبر.

در حالی که دیپلمات ها سعی می کنند اندازه گیری کنند که آیا بوریس جانسون نخست وزیر در مورد اجازه دادن به یک پایان مبهم به حماسه چهار ساله باشگاه فوتبال چین تیرگی می کند یا جدی است، مذاکره کننده ارشد او هنوز دوباره گفت که بریتانیا از خروج بدون معامله نمی ترسد.

این چشم انداز کسب و کار را می ترسند و پوند بریتانیا را در بازارهای ارز تضعیف کردند.

"ما در حال حاضر به مدت شش ماه صحبت می کنند و دیگر نمی تواند به بیش از زمین به خوبی trodden. ما باید رئالیسم بیشتری از اتحادیه اروپا در مورد وضعیت خود به عنوان یک کشور مستقل ببینیم.» دیوید فراست، مذاکره کننده ارشد بریتانیا در بریتانیا در بیانیه ای اعلام کرد.

"اگر آنها نمی توانند این کار را در زمان بسیار محدود ما را ترک کرده اند و سپس ما در شرایطی مانند کسانی که اتحادیه اروپا با استرالیا معامله خواهد شد، و ما در حال رمپ کردن آماده سازی ما برای پایان سال است."

اتحاديه اروپا روز دوشنبه به بريتانيا هشدار داد که شهرت بين المللی آن به عنوان ستون غرب خدشه دار خواهد شد و پس از آن که نشنال تايمز گزارش داد که لندن ممکن است به سادگی پيمان توافق خروج را که در ماه ژانويه امضا شد، دست کم گيرد، معامله تجاری صورت نخواهد گرفت.

باشگاه فوتبال صحبت کردن به شروع سنگی

بریتانیا گفت به این پیمان متعهد است اما برای حمایت از قرارداد صلح ایرلند شمالی در سال ۱۹۹۸ به استیضاح های جزئی و طرح پشتیبان نیاز دارد.

دیپلمات های اروپایی گفتند بریتانیا با تهدید به فروپاشی این روند و به چالش کشیدن بروکسل برای مصالحه اول، یک بازی مرغ چینگ یانگ انجام می دهد. برخی از ترس جانسون ممکن است خروج بدون معامله را به عنوان حواس پرتی مفید از بحران کروناویروس مشاهده کنید.

میچل مارتین نخست وزیر ایرلند گفت مذاکرات تجاری بریتانیا با اتحادیه اروپا بی معنی خواهد بود اگر توافق خروج از باشگاه فوتبال چین که ثبت نام کرده است به طور کامل اجرا نشده باشد.

وی تصریح کرد: توافق خروج یک پیمان بین المللی است و ما انتظار داریم دولت بریتانیا اجرا کند و به آنچه مورد توافق قرار گرفت پایبند باشد. ما به آنها اعتماد داریم که این کار را انجام دهند یا روند مذاکرات را باطل و باطل کنند.» مارتین به ممتحن ایرلندی گفت.

آخرین دور مذاکرات در لندن به احتمال زیاد سخت است: بریتانیا می گوید اتحادیه اروپا نتوانسته است بفهمد که اکنون یک کشور مستقل است - به ویژه هنگامی که صحبت از ماهیگیری و کمک های دولتی می شود.

اتحادیه اروپا که از نگران شدن بر سر باشگاه فوتبال چین خسته شده است، می گوید به جزئیاتی از لندن نیاز دارد و بریتانیا نمی تواند قوانین خاص خود را بسازد و دسترسی ترجیحی به بازارهای خود داشته باشد.

همان طور که جانسون می گويد اواسط ماه اکتبر ضرب الاجل يک معامله است، ديپلمات ها گفتند قرار بود انتظار می رود وضع عمومی صورت گیرد.

یکی از دیپلمات های اتحادیه اروپا گفت: «با نزدیک تر شدن به ضرب الاجل، تعجب آور نیست که مردم فشار ها را بالا می برند.» او می گوید: «همه ما معتقدیم که حرکت اتحادیه اروپا به سمت موضع بریتانیا وجود داشته است، اما متقابلاً انجام نشده است و این نگرانی است.

"پس، زمان داره تموم ميشه. اگر قرار باشد معامله ای را که همه می خواهند، با توجه به تعداد مسائل باز و با توجه به مقدار زمان باقی مانده، هر معامله ای نازک تر و نازک تر به نظر می رسد.»

بدون توافق، تجارت و روابط مالی بین ششمین اقتصاد بزرگ جهان و بزرگترین بلوک تجاری آن به بی نظمی پرتاب می شد و ویرانی را در میان بازارها و کسب و کارها گسترش می داد.

اعصاب باشگاه فوتبال افزایش استرلینگ دلار ضمنی نوسانات یک ماهه به 10٪ برای اولین بار از اواسط ماه ژوئن.

رابرت جنریک، وزیر مسکن بریتانیا به اسکای نیوز گفت: «ما می خواهیم با یک آرایش تجارت آزاد به سبک کانادا - که همیشه ترجیح ما بوده است - ترک کنیم و فکر می کنیم که این هنوز هم ممکن است.»

"اما... اگر درجه انعطاف پذیری و واقع گرایی را نشان ندهند که ما می خواهیم آنها را نشان دهند... سپس ما با نوع ترتیبات تجاری که استرالیا و کشورهای دیگر دارند ترک خواهیم کرد و ما فکر می کنیم که این هم ترتیب خوبی برای آینده است."

استرالیا در حال مذاکره برای یک معامله تجارت آزاد با اتحادیه اروپا برای بهبود دسترسی به بازار خود است، اما در حال حاضر تا حد زیادی با بلوک در شرایط سازمان تجارت جهانی معامله می کند.

(رویترز)

...

tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب