بریتانیا فرانسه را تحت فشار قرار می دهد تا گذرگاه های مهاجران "غیرقابل قبول" را متوقف کند

صادر شده در تاریخ: 11/08/2020 - 11:16 کریس فیلپ، وزیر مهاجرت بریتانیا روز سه شنبه گفت بریتانیا و فرانسه برای

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 مرداد 1399

صادر شده در تاریخ:

کریس فیلپ، وزیر مهاجرت بریتانیا روز سه شنبه گفت بریتانیا و فرانسه برای نهایی کردن یک طرح جدید برای تعطیلکردن یک مسیر مهاجر در سراسر کانال کار خواهند کرد.

تبلیغات

فیلیپ گفت دولت امانوئل ماکِرِن رئیس جمهور با این توافق که تعداد بالای یکه و تنها عبور غیرقانونی را غیر قابل قبول می کند، پذیرفتنی نیست.

فیلپ پس از ملاقات با مقامات فرانسوی به خبرنگاران در پاریس گفت: «روشن است که باید بیشتر انجام شود.

اگر ما بتوانیم این مسیر را غیر قابل دوام کنیم، که مصمم به انجام آن یم، آنوقت مهاجران هیچ دلیلی برای اینکه در درجه اول به فرانسه بیایند، نخواهند داشت."

صدها نفر، از جمله برخی از کودکان، از اردوگاه های موقت در شمال فرانسه از روز پنجشنبه به جنوب انگلستان عبور گرفتار شده اند - بسیاری از مرور یکی از شلوغ ترین مسیرهای حمل و نقل در جهان در dinghies لاستیک ی پر بار.

فیلپ گفت پاریس موافقت کرده است که حرکت لندن را در تعیین یک فرمانده ویژه برای نظارت بر عملیات آینه ای کند.

وزیر کشور در این مورد می گوید: "ما این را قبول داریم که این مشکل مشترک است. اگر یک طرح مشترک می تواند به توافق برسه، بدیهی است که ما آماده حمایت از آن خواهد بود ... به همه راه های لازم برای موفقیت آن."

بیش از ۲۰ مهاجر روز سه شنبه توسط نیروی مرزی بریتانیا به دورف همراهی شدند.

بسیاری از مهاجرانی که به دنبال رسیدن به بریتانیا هستند از افغانستان، عراق، ایران، سوریه و کشورهای ی آفریقا آمده اند، از فقر، آزار و اذیت یا جنگ فرار می کنند.

برخی شانس پناهندگی را دارند، در حالی که برخی دیگر، که مهاجران اقتصادی غیرقانونی محسوب می شدند، بعید است اجازه اقامت در بریتانیا را داشته باشد.

بریتانیا به اصطلاح مقررات دوبلین اتحادیه اروپا که در حال حاضر بر بازگشت مهاجران غیرقانونی حاکم است، انعطاف بیشتری را به دنبال داشته است.

گروه های جرایم سازمان یافته پیشنهاد می کنند تا به مهاجران کمک کنند تا حدود ۵۰۰ پوند (۶۵۰ دلار) از کانال عبور کنند، روزنامه سان گزارش داد که برخی قاچاقچیان پیشنهاد می کنند که معاملات "بچه ها آزاد شوند" را ارائه کنند.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن