Brookline به طور رسمی هشدار از پتانسیل معلم, کارکنان, اخراج به عنوان بودجه کاهش می یابد - اما امید به rehire آنها در ماه سپتامبر

Brookline مقامات مدرسه اعلام کرد امروز آنها فرستاده اخراج اعلامیه به نامشخص تعداد معلمان و کارکنان در تلاش برا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 خرداد 1399

Brookline مقامات مدرسه اعلام کرد امروز آنها فرستاده اخراج اعلامیه به نامشخص تعداد معلمان و کارکنان در تلاش برای پچ دلار 6.3 میلیون سوراخ در بودجه خود را برای سال مالی شروع می شود که در جولای 1 - اما آن است که هنوز هم به دنبال راه هایی را به کارگران به عقب در زمان برای شروع مدرسه این سقوط.

در توجه به "مدرسه جامعه" مدرسه کمیته صندلی جولی Schreiner-اولدهام و معاون صندلی سوزان Federspiel گفت: آنها را با ارائه جزئیات بیشتر در مدرسه جلسه کمیته در 4 ژوئن. آنها مشخص نیست تعداد اما WBUR گزارش 300 معلمان و سایر کارکنان در حال گرفتن اعلامیه امروز.

ما به شدت به دنبال وجوه اضافی از تمام سطوح دولت از جمله دولت فدرال و بودجه. ما به شدت به دفاع از شهر Brookline به افزایش تخصیص که ما از شهر درآمد.

این Brookline کمیته مدرسه به نظر می رسد به جلو به داشتن مولد گفتگو با اتحادیه های کارگری به نمایندگی از ما مدیران دانشکده و کارکنان در مورد راه هایی که ما می توانیم با هم شریک برای کاهش تاثیر کاهش بودجه در کارکنان ما. این کمیته متعهد به حفظ به عنوان بسیاری از کارکنان ما به بیشترین حد ممکن است.سرعت این فرآیند ایجاد چالش است. ما غمگین و نا امید در پیدا کردن منطقه ما در این وضعیت و ما در حال انجام همه ما می توانید به این منطقه از طریق یک زمان دشوار است.

در e-mail, Schreiner-اولدهام و Federspiel خطاب چندین شایعات رفتن در اطراف شهر: آنها گفت: Brookline آموزش و پرورش در اوایل برنامه و موسیقی, هنر, کتابخانه بهداشت و جهان-برنامه های زبان شده اند حذف شده است. همچنین: "PSB ادامه خواهد داد به تعهدات خود برای ما دانش آموزان با نیازهای ویژه آموزش و پرورش و ما زبان آموزان زبان انگلیسی."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب