Brookline furloughs بیشتر کارکنان به طور عمده بخشی تایمر

توسط adamg در پنج شنبه, 05/08/2020 - 6:18pm Brookline شهر مدیر مل Kleckner امروز اعلام کرد این شهر furlo

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 اردیبهشت 1399

Brookline شهر مدیر مل Kleckner امروز اعلام کرد این شهر furloughed 95 بیشتر کارکنان آوردن مجموع از یک کار پس از coronavirus بحران آغاز شده در ماه مارس به 196.

این furloughs تاثیر عمدتا پاره وقت کارکنان در سراسر بخش های مختلف است که امکانات و خدمات یا برنامه ها شده اند محدود توسط COVID-19 از جمله بعضی ها که از طریق تامین هزینه های شرکت. پاره وقت و برخی از کارکنان تمام وقت از کتابخانه های عمومی و همچنین اداره پلیس اجرای پارکینگ و عبور از گارد پرسنل و تفریح بخش کارکنان برنامه قرار گرفتند اخیر furloughs. در اغلب موارد کارکنان تحت تاثیر اخیر دور از furloughs شده بود و قادر به کار از اوایل بهار امسال با توجه به همه گیر و تاثیر آن بر نقش آنها به انجام برسانند. این شهر تا به حال در ادامه به پرداخت آن دسته از کارکنان خود را تا furloughs موثر واقع شد این ماه است.

تفریح و سرگرمی گروه و ارشد مرکز در ابتدا تحت furloughs در ماه مارس و آن دسته از کارکنان شده است واجد شرایط برای مزایای بیمه بیکاری پس از آن.

این شهر می گوید: کارگران تضمین شغل خود را پشت باید همه چیز همیشه در حال بهبود است. Furloughed کارکنان ثبت نام در شهر بهداشت و درمان-بیمه برنامه باقی می ماند می تواند ثبت نام با شهر در ادامه به پرداخت سهم خود را. برخی از کارکنان ارائه شد شغل در شهر دیگر بخش Kleckner اضافه شده است.

محله:

رایگان tagging:

آگهی:



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن