بروکس Koepka مسابقات حرفه ای-بهترین دور برای سرب در WGC در ممفیس

دفاع از قهرمان بروکس Koepka همسان حرفه ای خود را با بهترین 8-تحت-par 62 به دو سکته مغزی منجر شود بیش از ری

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 مرداد 1399

دفاع از قهرمان بروکس Koepka همسان حرفه ای خود را با بهترین 8-تحت-par 62 به دو سکته مغزی منجر شود بیش از ریکی فاولر و ایمپلنت تاد پس از اولین دور از فدرال اکسپرس سنت جود دعوتی در ممفیس.

یک هفته پس از گم برش در مینه سوتا در 3M باز Koepka تا به حال نه birdies و یک دیو در یک روز باد می وزد در TPC Southwind در جهان گلف قهرمانی رویداد.

Koepka نیز خود دفاع خواهد کرد PGA عنوان قهرمانی در هفته آینده در مجتمع پلاستیک طبرستان هاردینگ پارک در سان فرانسیسکو.

Sung Kang شات 65. جاستین توماس که می تواند حرکت به عقب به شماره 1 در جهان با یک پیروزی شات 66 و گره خورده بود با مت Kuchar, Chez Reavie و کال آلوم حداکثر هما.

جان رحم, بازی, خود رویداد برای اولین بار پس از تبدیل شدن به شماره 1 با برنده شدن در یادبود, شات 70. Rory McIlroy (73) همچنین می تواند حرکت به عقب به شماره 1 با یک پیروزی است.

• گذشته عمده قهرمانان فرانچسکو Molinari و Padraig Harrington خارج از PGA قهرمانی. نه به یک دلیل. آنها جایگزین شده توسط Troy مریت و Talor Gooch.

• Ryan Moore فر در 20-پا زدن توپ مرغک روی par-4 18th برای یک سهم از سرب با آدم Schenk در تور PGA را Barracuda قهرمانی در تاهو کوه باشگاه در تراکی.

مور و Schenk تا به حال 14-نقطه دور زیر اصلاح Stableford سیستم به ثمر رساند.

• اسپانیا سباستین گارسیا رودریگز شات از یک دوره رکورد 10-تحت 62 در افتتاحیه دور اروپا تور قهرمان باز در بیرمنگام انگلستان است.

در جای دیگر

تعصب نژادی در آیووا فوتبال برنامه

آیووا فوتبال برنامه تحت سر مربی کرک Ferentz رنج می برد از یک فرهنگ است که تداوم تعصب نژادی علیه سیاه بازیکنان و اجازه برخی از فعلی و سابق کارکنان به رفتار و قلدری دیگران با توجه به تحقیقات.

دانشگاه آیووا جمهور بروس Harreld گفت: این گزارش که توسط یک شرکت حقوقی را نشان می دهد "آب و هوا و فرهنگ باید و تغییر خواهد کرد در فوتبال ما برنامه است."

Ferentz, طولانی ترین-سر مربی شاغل در فوتبال عذرخواهی کرد به بازیکنان در یک بیانیه و تغییرات وعده داده شده: "من می خواهم برای معذرت خواهی برای درد و سرخوردگی آنها احساس در یک زمان وقتی که من مورد اعتماد برای کمک به هر یک از آنها تبدیل به یک بازیکن بهتر و یک فرد بهتر است."

• SEC اعلام کرد این بازی تنها کنفرانس بازی های فوتبال در سال 2020 10-برنامه بازی است که قرار است به زودی سپتامبر. 26.

فوتبال: سرجیو سانتوس به ثمر رساند دو گل در نیمه اول و فیلادلفیا یونیون رسیده نیمه نهایی از لیگ است بازگشت به مسابقات با یک 3-1 پیروزی بر اسپورتینگ کانزاس سیتی در دریاچه Buena Vista, Fla.

فیلادلفیا روبرو خواهد شد یا New York City FC یا پورتلند در مرحله نیمه نهایی روز شنبه.

WNBA: در برادنتون فلوریدا., آریل اتکینز به ثمر رساند 22 امتیاز به عنوان قهرمان دفاع واشنگتن عرفا ضرب و شتم سیاتل طوفان 89-71 به حرکت به 3-0. ... Napheesa ذغال سنگ گل 10 از 20 امتیاز در سه ماهه چهارم و مینه سوتا سیاهگوش برگزار شد به ضرب و شتم شیکاگو, آسمان 83-81. هر دو تیم 2-1. ... چلسی خاکستری led متعادل به ثمر رساند حمله با 15 امتیاز و لس آنجلس اسپارکس ضرب و شتم کانکتیکات خورشید 81-76.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب