Browns' بیکر میفیلد می گوید او را به زانو زدن در طول سرود ملی

Cleveland Browns کارفرمایی بیکر میفیلد قصد دارد به زانو زدن در طول سرود ملی این فصل آینده برای حمایت از اع

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 خرداد 1399

Cleveland Browns کارفرمایی بیکر میفیلد قصد دارد به زانو زدن در طول سرود ملی این فصل آینده برای حمایت از اعتراضات اجتماعی و بی عدالتی و خشونت پلیس و نژادپرستی. در پاسخ به یک پست از یک فن در Instagram account شنبه که با التماس او را به زانو زدن, Mayfield پاسخ داد: "بکشید سر خود را. من کاملا هستم."

روز جمعه Houston Texans سر مربی لایحه اوبراین گفت: او را با زانو زدن بازیکنان خود را اگر آنها تصمیم به انجام این کار در طول سرود.

فوتبال: فوتبال ایالات متحده رئیس جمهور سیندی Parlow مخروط عذرخواهی برای این فدراسیون فقدان رهبری در مبارزه با نژادپرستی به او خطاب تصمیم خود برای لغو یک سیاست است که مورد نیاز بازیکنان برای ایستادن هنگام پخش سرود ملی.

فدراسیون هیئت مدیره رای دادند در اوایل این هفته به لغو این قانون به تصویب رسید در سال 2017 پس از تیم ملی بازیکن مگان Rapinoe زانو طول سرود در حمایت از khezri. "ما متعهد به انجام بهتر برای کمک به مبارزه با نژادپرستی و تبعیض در همه اشکال آن" Parlow مخروط گفت.

• لیونل مسی به ثمر رساند یکی و راه اندازی دو گل بیشتر به عنوان بارسلونا در برداشت که آن را به سمت چپ خاموش قبل از سه ماه توقف برای COVID-19 pandemic, ضرب و شتم, Mallorca 4-0 به گسترش خود در لیگ اسپانیا منجر شود.

ورزشی موتور: Harrison برتون در زمان استفاده از اواخر احتیاط پرچم در زمان سرب در دامان نهایی برگزار شد و به پیروزی Xfinity سری مسابقه در حیاط-میامی جاده سریع السیر. دیل Earnhardt جونیور پنجم در سومین Xfinity سری ظاهر پس از بازنشستگی به عنوان یک full-زمان جام درایور سری در سال 2017.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب