BU دانشجو می گوید: آموزش آنلاین, بمکد; می خواهد بازپرداخت

یک دانشگاه بوستون دوم و پدر او باید شکایت دانشگاه بوستون به تقاضای آنها بازپرداخت شود یک تکه از او شهریه چرا ک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 اردیبهشت 1399

یک دانشگاه بوستون دوم و پدر او باید شکایت دانشگاه بوستون به تقاضای آنها بازپرداخت شود یک تکه از او شهریه چرا که او را مجبور به تحمل یک دوم "-نرخ آنلاین جایگزین" از آنجا که مدرسه تعطیل دانشگاه خود را در ماه مارس به دلیل Covid-19.

البته یکی نیست به نمایندگی از شرکت های حقوقی در سه جداگانه متحده فقط به صورت یک واحد ترم شهریه; در شکایت خود را در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون دیروز ناتالی و Vallauina Silulu از Boxborough به دنبال تبدیل شدن به سرب شاکیان در یک کلاس و عمل به ارزش بیش از 5 میلیون دلار در برابر BU برای نشان دادن به عنوان بسیاری از 40 ، 000 نفر. همان سه قانون شرکت همچنین نمایندگی شمال شرقی دانشجوی کارشناسی ارشد که همچنین ثبت یک شکایت مشابه در برابر خود مدرسه دیروز (دیدن فایل های پیوست زیر).

شکایت اتهامات BU توانسته است در واقع سود حاصل از coronavirus در حالی که درهم کوبیدن دانش آموزان از هر دو شهریه است که در حال حاضر پرداخت برای کلاس های پایین تر و هزینه آنها پرداخت می شود برای دسترسی به پردیس امکانات آنها در حال حاضر محروم از.. و پس از آن وجود دارد 15 میلیون دلار در فدرال مراقبت بودجه BU واجد شرایط برای تنها نیمی از آن را باید doled به دانش آموزان با جدی مالی نیاز دارد.

با وجود عدم انجام تعهدات خود متهم است در حال حاضر غیرقانونی حفظ و امتناع را به طور کامل و یا جزئی بازپرداخت شاکیان بهار سال 2020 ترم شهریه ها و هزینه ها با وجود این به طور چشمگیری کیفیت پایین تر و کمتر ارزشمند آموزش و پرورش و خدمات در حال حاضر ارائه شده است.

اساسا دانش آموزان پرداخت می شود متهم با کیفیت بالا در فرد آموزش است که دیگر در دسترس نیست به آنها دسترسی به ساختمان آنها دیگر می توانید وارد کنید, تکنولوژی, برنامه ها و خدمات که متهم است و دیگر ارائه و فعالیت های دیگر در دسترس است. متهم است که در نتیجه بهره مندی از COVID-19 در حالی که بیشتر مزاحمت برای دانش آموزان و خانواده های آنان - که بسیاری از آنها گذاشته شده است خاموش تبدیل شدن به بیماری عزیزانشان را از دست داده و یا در غیر این صورت در حال حاضر تحمل فشار از COVID-19 بیماری همه گیر. نتیجه این است که یک ثروت باد آورده به متهم. هر دو قرارداد و حقوق صاحبان سهام تقاضا که متهم disgorge خود بد بدست بودجه.

شکایت می افزاید:

کلاس های آنلاین شاکی ناتالی Silulu و همسالان خود شده اند ارائه شده معادل نیست و بدتر از این فرد در پردیس تجربه است که شاکی و دیگر BU دانش آموزان تصمیم خود را برای آموزش و پرورش دانشگاه. شهریه و هزینه های که متهم به اتهام شدند مبتنی بر دسترسی به ثابت و تعامل و بازخورد از همسالان و مربیان و استادان و سخنرانان مهمان; دسترسی به تکنولوژی کتابخانه ها و آزمایشگاه; فرصت به شرکت و یا شرکت در ورزش تماشاگر و برنامه های ورزشی; دسترسی به دولت و خدمات بهداشتی و مشارکت در گروه های فوق برنامه و آموزش در میان چیزهای دیگر.

اگر چه تنها Natalie is a BU, دانشجو, پدر او می گوید که او امضا کرده به عنوان یک شاکی از آنجا که او یک خطر مالی در این موضوع - به توافق پرداخت و به او وام های دانشجویی برای او هنگامی که او فارغ التحصیلان.

در علاوه بر این به نام سرب شاکیان این Silulus به دنبال بازپرداخت در بهار-ترم شهریه ها و هزینه ها به علاوه خسارت و هزینه های وکیل.

قبلی:
شمال شرقی گراد دانشجو شکایت مدرسه به دلیل coronavirus-موجب آموزش آنلاین است پست تر به یادگیری در کلاس درس.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن