'ساخت, ساخت, ساخت': انگلستان جانسون پرده طرح به ضرب و شتم Covid-19 رکود

صادر شده در: 30/06/2020 - 16:54بروز رسانی: 30/06/2020 - 16:59 نخست وزیر بوریس جانسون وعده داده شده به لرزش ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

نخست وزیر بوریس جانسون وعده داده شده به لرزش اقتصاد بریتانیا را از آن خود coronavirus ناشی از بحران در روز سه شنبه توسط ردیابی سریع زیرساخت های سرمایه گذاری و کاهش اموال قوانین برنامه ریزی.

تبلیغات

به عنوان بریتانیا ظهور از مستند جانسون است که به دنبال به حرکت گذشته انتقاد از دولت خود را از دست داده و همه گیر با یک برنامه برای تعمیر آسیب های اقتصادی و تغییر شکل کشور است.

"ما همچنان نمی تواند به سادگی به زندانیان از بحران" جانسون گفت. "ما باید سریع از آنجا که ما در حال حاضر دیده می شود سرگیجه کاهش در تولید ناخالص داخلی است و ما می دانیم که مردم نگران هستند در حال حاضر در مورد شغل خود و کسب و کار خود."

پیام خود را تحویل داده در یک کالج در مرکز زبان انگلیسی در شهر دادلی تحت الشعاع قرار بود اطلاعیه جدید مستند در لستر فقط 50 مایل دور که در آن Covid-19 عفونت صعودی.

با این وجود با یک نصیحت به "ساخت, ساخت, ساخت" جانسون اعلام کرد قصد دارد برای سرعت بخشیدن به دولت هزینه های زیربنایی و برش از طریق نوار قرمز در اطراف برنامه ریزی برای ایجاد بخش خصوصی توسعه اموال راحت تر..

"ما خواهد ساخت بیمارستان ساخت مدارس و کالج ها. اما ما همچنین ساخت سبزتر و ساخت یک زیبا تر بریتانیا," او گفت:.

امیدوار به کاهش هزینه های او در مقایسه با طرح خود را به پس از آن رئیس جمهور ایالات متحده فرانکلین D. روزولت در دهه 1930 "معامله جدید" که شامل کار-ایجاد کار و پروژه به کمک ایالات متحده بازیابی از رکود بزرگ.

"این برای تلفن های موبایل مانند یک شگرف میزان مداخله دولت برای تلفن های موبایل مانند یک معامله جدید ... در صورتی که پس از این است که چگونه آن را به معنای صدا" جانسون گفت.

صرف دیر

روز سه شنبه تیتر صرف اعلام 5 میلیارد پوند (6 میلیارد دلار) به مقدار حدود 5 درصد از تولید ناخالص بخش عمومی سرمایه گذاری در سال گذشته است. بیشتر در حال حاضر اعلام شده است و تنها بودن صرف زودتر از برنامه ریزی شده.

"این کافی نیست" حزب کارگر رهبر Keir Starmer بی بی سی گفت. "نخست وزیر وعده داده شده یک معامله جدید — خوبی وجود دارد که بسیار جدید است و آن را از یک معامله."

کیت فوربس دارایی وزیر تفویض اسکاتلندی دولت گفت: محرک های زیر پاسخ از کشورها مانند آلمان است. لیلا مورن از حزب لیبرال دموکرات گفت: این مبلغ به "scrabbling با هم چند نشخوار تند در اطراف پشت دولت مبل".

5 میلیارد پوند از شتاب سرمایه گذاری ساخته خواهد شد تا از پروژه ها از جمله بیمارستان ها و مدارس و جاده ها. وزیر دارایی Rishi Sunak اعلام خواهد شد جزئیات بیشتر در هفته آینده.

بریتانیا تاریخ اخیر نشان می دهد که در حالی که بزرگ پروژه های زیربنایی اغلب دیده می شود به عنوان یک راه برای ایجاد مشاغل و بهبود اقتصاد آنها دشوار است به ارائه.

جدید قطار زیرزمینی خط در لندن بیش از بودجه و در اواخر به عنوان یک شمال-جنوب با سرعت بالا راه آهن link. پس از چند دهه بحث توسعه فرودگاه در فرودگاه هیترو لندن, این پروژه باقی مانده است فرو رفته در چالش های قانونی.

"کلید در حال حاضر این است که به اطمینان حاصل شود که این پروژه ها دریافت زمین به عنوان یک مسئله فوری گفت:" استفان Phipson مدیر اجرایی تولید و تجارت بدن را در انگلستان است.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن