بوندسلیگا ری استارت میان 'ارواح' سکوت

آلمانی فوتبال است که به طور معمول یک شورش از رنگ و سر و صدا. هیچ دیگر. فصل بوندسلیگا از سر گرفته شد روز ش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 اردیبهشت 1399

آلمانی فوتبال است که به طور معمول یک شورش از رنگ و سر و صدا. هیچ دیگر.

فصل بوندسلیگا از سر گرفته شد روز شنبه با توجه طرفداران را "شبح بازی ها" بازی بدون تماشاگر و در دورتموند آن را سخت به بگویید که شهر مورد علاقه تیم بود و بازی کردن در همه.

به جای هزاران نفر از طرفداران چت و نوشیدن آبجو در خارج از ورزشگاه وجود دارد و تنها تعداد کمی از مردم محلی برای یک آخر هفته دوچرخه سواری به عنوان بوروسیا دورتموند میزبان شالکه در یک معمولا شدید محلی رقابت.

در این زمینه وجود دارد آتش بازی به عنوان Erling Haaland گل — پس از آن جشن به تنهایی به عنوان 19 ساله دورتموند هم تیمی های دور ماندند و آگاه از سخت اقدامات بهداشتی در میان coronavirus همه گیر در یک 4-0 برنده پس از دو ماه از بازی ها.

تماس و فریاد از کادر مربیگری و بازیکنان و ضربه از مقادیر توپ لگد, برای چندمین بار در اطراف عمدتا خالی از سکنه می ایستد.

در خارج از ورزشگاه وجود دارد در نزدیکی سکوت. رهگذران گاه پرسید که آیا یک بازی بود که در واقع در جریان است.

پلیس آرام آن را به عنوان روشن شد که طرفداران انرا جمع آوری خارج — یک نگرانی برای مقامات پیش از بازی — و به طور بالقوه گسترش ویروس.

"آن است که واقعا بسیار آرامش در شهرستان و با توجه به خطرات ویروس من فقط می توانم ستایش Dortmunders و طرفداران" سخنگوی پلیس الیور Peiler گفت.

در میان پنج بازی دیگر بازی بوروسیا مونشنگلادباخ نقل مکان کرد و به مقام سوم سه امتیاز بایرن مونیخ با پیروزی 3-1 در اینتراخت فرانکفورت.

• برای دورتموند آمریکا Gio Reyna راه اندازی شد برای اولین حرفه ای شروع قبل از گرفتن صدمه دیده در طول warmups. Reyna, پسر سابق ایالات متحده بازیکنان تیم ملی کلودیو رینا و دانیل اگان Reyna ساخته شده اولین بازی خود را برای دورتموند در ژانویه. 18 تبدیل شدن به جوانترین آمریکا در بوندسلیگا در 17 سال, 2 ماه, 5 روز.

ورزشی موتور: نسکار نمی خواهد به عنوان شما به یاد داشته باشید آن را در هنگام مسابقه بازده در تخم مرغ به شکل دارلینگتون (S. C.) Raceway.

وجود خواهد داشت هیچ استادانه درست شده زمین زیر کشت tailgates بادی استخر یا صدها پرچم آمریکا که پرواز در بالای کمپ. این grandstands خالی خواهد بود خاکستری ردیف بدون تماشاگر مجاز است.

Darius Rucker انجام خواهد شد یک نسخه مجازی از سرود ملی, Fox Sports تماس نژاد از راه دور از یک استودیو در شارلوت, N. C., و پیروزی خط جشن خواهد بود خاموش امر خالی از سپاس و آغوش. رانندگان مجبور به شاتل بین مهمان نوازی حوادث به schmooze با حامیان و صاحبان خودرو هستند و حتی انتظار می رود در روز یکشنبه مسابقه.

هیچ عمل یا مقدماتی و Brad Keselowski منجر خواهد شد و زمینه برای سبز; صف شد در یک مجموعه تلویزیونی قرعه کشی تصادفی. بسیاری از رانندگان آخرین شتافت 8 مارس و پرچم سبز با گرم کردن.

گلف: زنده گلف, بازگشت به تلویزیون, پنج شنبه, و آن را ممکن است به نظر نمی آید به طور کامل آشنا به جز برای بازیکنان است.

هیچ ویلچرهای. تنها با چنگک جمع کردن در زمین گلف انجام خواهد شد توسط یک PGA Tour قوانین رسمی. اگر flagstick حذف از جام حذفی, از آن خواهد شد توسط یکی دیگر از قوانین رسمی.

و چهار بازیکن — Rory McIlroy و داستین جانسون در برابر ریکی فاولر و متی ولف خواهد شد حمل خود را در کیسه های خیریه پوسته بازی در سمینول باشگاه گلف در جونو ساحل, فلوریدا.

• Lim Hee-jeong شات 8-تحت-par 64 برای سه سکته مغزی منجر شود در 15-تحت 201 پس از سه دور از KLPGA قهرمانی در سئول به عنوان گلف می پیوندد بیس بال و فوتبال به عنوان ورزشی در حال اجرا دوباره در کره جنوبی.

اسب مسابقه: از 145 Preakness Stakes شد موکول برای اکتبر. 3 یک اطلاعیه تحویل شنبه کمتر از یک ساعت قبل از پست اصلی زمان برای تاج سه گانه مسابقه.

به طور سنتی برگزار شد در Pimlico دوره مسابقه در سه شنبه سوم ماه مه Preakness خواهد شد در حال حاضر به دنبال Kentucky Derby نقل مکان کرد از مه 2 سپتامبر. 5 ماه است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب