بورکینافاسو دادستان راه اندازی کاوشگر پس از 12 'تروریسم' مظنون مرگ در بازداشت

صادر شده در: 14/05/2020 - 07:52Modified: 14/05/2020 - 07:53 یک بورکینافاسو دادستان راه اندازی کرده است یک بر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

یک بورکینافاسو دادستان راه اندازی کرده است یک بررسی پس از 12 نفر در طول همان شب در بازداشت سلولهای ساعت پس از آنها بازداشت مظنون به تروریسم مربوط به جرائم در یک شهر در شرق این کشور است.

تبلیغات

مورد هفته پس از حمایت گروه دیده بان حقوق بشر گفت: این اعتقاد بورکینافاسو نیروهای امنیتی شتابزده اعدام 31 غیر مسلح بازداشت شدگان در جریان عملیات علیه شبه نظامیان اسلام گرا.

دادستان Judicael Kadeba گفت: در بیانیه ای که اواخر روز چهارشنبه در حوالی شهر فدا نگورما اطراف 220km (137 مایل) در شرق پایتخت اوآگادوگو.

او گفت: 25 نفر دستگیر شدند در طول شب مه 11 - 12 توسط بورکینافاسو امنیت و دفاع عراق مشکوک به تروریسم در یک روستا در فدا نگورما منطقه است.

"متاسفانه 12 از آنها درگذشت و در همان شب در سلول های که در آن آنها برگزار می شود," Kadeba گفت.

بورکینافاسو شده است مبارزه مسلحانه شورشیان اسلامگرا برخی با روابط القاعده و دولت اسلامی پس از 2017.

داعش را تقویت جای پای خود را در شمال شرق و شرق کشور در اطراف سه مرز با نیجر و مالی شناخته شده به عنوان Liptako-Gourma منطقه است.

دیده بان حقوق بشر گفت در مارس شبه نظامیان را کشته اند و بیش از 300 غیر نظامی در بورکینافاسو در حالی که دولت کشته و چند صد نفر را به اتهام حمایت از گروه های.

Burkinabe مقامات قول داده اند که به بررسی اتهامات مشابه در گذشته اما فعالان حقوق بشر می گویند دولت انجام داده است و نه به اندازه کافی برای نگه داشتن عاملان پاسخگو باشد.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب