بوروندی سوگند در Evariste Ndayishimiye به عنوان رئیس جمهور پس از سلف مرگ

صادر شده در: 18/06/2020 - 13:43بروز رسانی: 18/06/2020 - 13:43 Burundian جمهور Evariste Ndayishimiye گرفت در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

Burundian جمهور Evariste Ndayishimiye گرفت در رنگارنگ مراسم در روز پنج شنبه در راس یک ملت مشکل پس از مرگ ناگهانی از سلف خود است.

تبلیغات

در یک ورزشگاه در پایتخت Gitega که در آن جمعیت بود و لباس پوشیدن و در لباس های یکسان Ndayishimiye متعهد به "اختصاص تمام نیروی خود برای دفاع از منافع برتر از ملت و اطمینان از وحدت ملی و انسجام مردم Burundian, صلح و عدالت اجتماعی است."

21 gun salute زنگ زد و پس از او امضا تعهد قبل از هفت نفر از اعضای دادگاه قانون اساسی و در زمان بازدید از استادیوم قبل از تشویق جمعیت.

قبل از مصرف سوگند Ndayishimiye زانو احاطه شده توسط رهبران کاتولیک کلیسای آنگلیکان پروتستان و مسلمان ادیان که برای او دعا.

"درک می کنم که شما یک پسر خدا و به این ترتیب باید در آوردن صلح در میان Burundians شما می دانید چقدر ما نیاز به آن گفت:" اسقف اعظم کاتولیک Gitega, Simon Ntamwana.

"بازگرداندن به کشور ما پناهنده در اردوگاه بازگرداندن روشنفکران در تبعید به طوری که آنها می توانند در توسعه کشور ما تجدید روابط با جامعه بین المللی به طوری که آنها می تواند کمک به توسعه ما," او گفت:.

Nkurunziza که حکومت شرق کشور آفریقایی برای 15 اغلب پر سر و صدا سال شد و گفت: دولت باید در اثر یک حمله قلبی در هفته گذشته.

خود را تا سال 2015 اجرا برای یک دوره سوم در اتاق موجب تظاهرات و شکست کودتا با خشونت ترک حداقل از 1200 مرده در حالی که برخی از 400,000 کشور فرار کرد.

حقوق بشر سازمان ملل از محققان گفته اند که این دوره پس از 2015 مشخص شده است و به احتمال زیاد جنایت علیه بشریت مرتکب شده توسط نیروهای " دولت با استناد به فراقضایی اعدام های خودسرانه بازداشت ناپدید شدن, شکنجه و خشونت جنسی.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن