بوروندی آرا در انتخابات خدشه دار گزارش از خشونت و نقض حقوق

صادر شده در: 20/05/2020 - 03:29 بوروندی نگه می دارد در روز چهارشنبه اول آن رقابتی انتخابات ریاست جمهوری پس ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

بوروندی نگه می دارد در روز چهارشنبه اول آن رقابتی انتخابات ریاست جمهوری پس از یک جنگ داخلی در گرفت در سال 1993 با وجود نهفته سیاسی خشونت و جدید کروناویروس بیماری همه گیر.

تبلیغات

رئیس جمهور Pierre Nkurunziza که دولت بارها و بارها متهم به نقض حقوق گام خواهد شد پس از 15 سال است. خود را حاکم CNDD-FDD نامزد حزب بازنشسته ارتش Evariste Ndayishimiye است در حال اجرا در برابر رهبر مخالفان Agathon Rwasa و پنج نفر است.

انتخابات به معنای usher در اولین گذار دموکراتیک در 58 سال از استقلال برای فقیر شرق کشور آفریقایی پس از گسترده بین المللی انتقاد از آن آخرین انتخابات در سال 2015 زمانی که Nkurunziza زد برای یک دوره سوم.

مخالفان خود گفت: این حرکت نقض قرارداد صلح به پایان رسید که در جنگ داخلی و تحریم های نظرسنجی ها. انتخابات موجب تظاهرات خشونت آمیز که سوار صدها نفر از هزاران نفر از Burundians به تبعید. U. N. گزارش مستند صدها قتل و شکنجه و تجاوز گروهی از فعالین اپوزیسیون. اهدا کنندگان انصراف بودجه در اعتراض.

دولت را انکار اتهام از نقض حقوق بشر.

Rwasa مانند Nkurunziza شورشی سابق رهبر, هشدار در مورد امکان تقلب در انتخابات را نهایی تجمع در روز یکشنبه.

"ما می دانیم که وجود دارد این است که طرح تقلب در انتخابات برخی از آنها حتی تهدید آمیز مردم درخواست برای کارت رای به رای دادن به آنها," او گفت:. "همه از آن بی ارزش است."

سازمان ملل و اتحادیه آفریقا گفت که آنها "باقی می ماند در مورد گزارش تهدید و درگیری های خشونت آمیز بین طرفداران دو طرف مخالف" در یک بیانیه مشترک در روز یکشنبه.

وجود خواهد داشت چند انتخابات نظارت پس از دولت گفت: آنها را مجبور به رفتن به 14 روز در قرنطینه برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید.

دولت اخراج ملی رئیس سازمان بهداشت جهانی (WHO) در هفته گذشته در پی انتقاد که همه احزاب به برگزاری تظاهرات با وجود این بیماری است.

تا کنون کوچک شرق کشور آفریقایی گزارش کرده است تنها 42 coronavirus مورد و یک مورد مرگ. تست باقی مانده بسیار کم اما - ملت از 11 میلیون نفر انجام داده است تنها 633 آزمون با توجه به آفریقا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب