با اتوبوس یا در پا: راه طولانی خانه برای ونزوئلا گیر کرده در خارج از کشور در طول همه گیر

تبدیل شدن به یک ناظر اکثر کشورهای آمریکای لاتین رفت و تحت مستند در ماه مارس در تلاش برای محدود کردن گست

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 خرداد 1399
اکثر کشورهای آمریکای لاتین رفت و تحت مستند در ماه مارس در تلاش برای محدود کردن گسترش Covid-19. این مستند بدان معنی است که بسیاری از ونزوئلا بودند که زندگی در کلمبیا پرو و یا اکوادور به دلیل جدی بحران اقتصادی در کشور خود به طور ناگهانی در بر داشت خود را بدون کار. قادر به پایان می رسد دیدار دهها هزار نفر از آنها تصمیم به بازگشت به ونزوئلا است. این سفر از چند صد و یا برای برخی از چند هزار کیلومتر است که برخی از آنها در حال انجام ،

تعدادی از ونزوئلا که به خانه بازگشت متفاوت بوده و بسته به منبع. در 18 مه ونزوئلا مقامات گزارش داد که 41,933 ونزوئلا به خانه بازگشته بود از خارج از کشور توسط مسیرهای زمینی و 300 هوایی با تشکر از برنامه ویژه ای به نام "Vuelta a la Patria" ("بازگشت به سرزمین مادری'). این برنامه که راه اندازی شد رئیس جمهور ونزوئلا نیکولاس مادورو در سال 2018 اجازه می دهد تا ونزوئلا زندگی در خارج از کشور به بازگشت به خانه به صورت رایگان.

در این میان مقامات کلمبیا گزارش شده در مارس 12 که حدود 25000 ونزوئلا کشور را ترک کرده بود در حالی که مقامات پرو گزارش شده است که 31,000 ونزوئلا را ترک کرده بود بین 15 مارس و آوریل 11. قبل از همه گیر در حدود 1.8 میلیون ونزوئلا زندگی در کلمبیا و 860,000 در پرو که نشان دهنده بزرگترین غلظت از خارج از کشور.

فرانسه 24 ناظران تیم مصاحبه سه ونزوئلا که تصمیم به سفر دشوار خانه.

1 - بازگشت به ونزوئلا: یک تصمیم موجب توسط دولتی مستند اقدامات

مستند چپ بسیاری از ونزوئلا بدون کار به ویژه به دلیل تعداد زیادی از آنها مشغول به کار در بخش غیررسمی به عنوان فروشندگان خیابانی به عنوان مثال.

"من زن مهمانخانه دار گفت که او می خواهم پا زدن من اگر من نمی توانستم پرداخت اجاره"

Yurkys روساریو آمد به کالی, کلمبیا از ونزوئلا در اوایل سال 2019. قبل از همه گیر او کار در آشپزخانه در یک رستوران وجود دارد.
 

رستوران بود به طوری که من پیدا کردم خودم را بدون هر نوع درآمد. من می توانم پیدا کردن کار بیشتر, بنابراین من قادر به پرداخت اجاره و یا صورتحساب و یا به خاطر ارسال پول به خانواده من در ونزوئلا. من به فروش برخی از اموال من اما آن را به اندازه کافی برای پوشش دادن اجاره. من زن مهمانخانه دار به من گفت که او قرار بود به من لگد کردن اگر من نمی پرداخت آن را در کامل است. بنابراین من تصمیم به ترک. من به مدت چهار شب در میدان در مقابل سالن شهر.
ونزوئلا جمع آوری در میدان در مقابل کالی شهرداری در 8 آوریل به تقاضای کمک در بازگشت به خانه.

ادواردو Azuaje است ونزوئلا که هم به کالی در اواخر سال 2019 پس از گذراندن چهار سال در اکوادور. قبل از همه گیر او انجام مشاغل مختلف از جمله نقاشی و سرامیک. زمانی که مستند او از دست رفته مقدار زیادی از کار و قادر به پرداخت اجاره. درست مثل روساریو او تصمیم به ترک زمانی که خود را صاحبخانه را تهدید به بیرون کردن او.
 
حتی اگر این وضعیت نیز واقعا دشوار در ونزوئلا ما می تواند رفتن به خانه خواهر. ما خانواده وجود دارد. اما این یک تصمیم دشوار را ترک کنند.
ادواردو Azuaje و خانواده اش خداحافظی به همسایه خود در کالی قبل از ترک.

Neo مندوزا است که از ونزوئلا رفت و به لیما, پرو به کار در اوایل سال 2019. او گفت که این بیماری همه گیر تنها خدمت برای سرعت بخشیدن به خروج خود را چرا که او در حال حاضر می خواستم به بازگشت به ونزوئلا هم به خاطر او از دست رفته او بلکه به دلیل او تا به حال موفق به پیدا کردن اشتغال پایدار در پرو.
 
من به عنوان یک آشپز در یک رستوران و زمانی که آنها اعلام کرد که وجود خواهد داشت یک مستند من کارم را از دست. شروع کردم به شستن windscreens از اتومبیل زمانی که آنها در متوقف علائم توقف فقط به پول به اندازه کافی به غذا خوردن. در اواسط ماه مارس, من در خارج از اتاق من چون من دیگر قادر به پرداخت هزینه اجاره.
این رستوران که در آن Neo مندوزا مشغول به کار بود و قبل از همه گیر.

بسیاری از ونزوئلا زندگی و کار در خارج از کشور بود و ما سه ناظران شده اند و قادر به پرداخت اجاره خود را و یا خارج شده اند و یا تهدید به اخراج. در کلمبیا دولت تصویب ممنوعیت اخراج در طول مستند در اواخر ماه مارس است. در پرو وجود دارد از جمله اندازه گیری.
 

2 - سفر چند صد یا هزار کیلومتر بر پا توسط دردسر و پیاده روی با اتوبوس یا هواپیما

اکثر ونزوئلا باید دو گزینه برای گرفتن خانه: ترکیبی از راه رفتن و دردسر و پیاده روی و یا آنها را مدیریت برای به دست آوردن یک بلیط اتوبوس.

"مقامات شهرستان به ما آب و غذا قبل از اتوبوس چپ"

برخی از شهرستانها در کلمبیا کار کرده و با خدمات مهاجرت به سازماندهی رایگان از سفرهای اتوبوس برای اتباع ونزوئلا به ونزوئلا مرز که در آن کسانی که خدمات را تعیین کرده اند تا به اصطلاح "بشردوستانه دالان" به طوری که مردم می تواند عبور. کلمبیا مقامات همچنین اجازه داد برای چند شرکت های اتوبوس به کشتی پرداخت مشتریان به مرز.

Yurkys روساریو موفق به سفر به مرز در یکی از اتوبوس های رایگان ارائه شده توسط شهر کالی.
 

من ترک کالی در یک اتوبوس در مارس 14. سفر خوب پیش رفت. این شهر به ما چیزهایی برای خوردن و نوشیدن قبل از ما به سمت چپ و اتوبوس به طور منظم ساخته شده متوقف می شود. اما ما متوقف شد و نمی تواند به هر بیشتر زمانی که ما رسیده کوکوتا [یادداشت سردبیر: یک شهر در مرز با ونزوئلا]. ونزوئلا مقامات مهاجرت نمی خواهید ما را به عبور از مرز بلافاصله. بنابراین ما صرف شب در مرز بدون آب و غذا.

صبح روز بعد رفتیم به سیمن بولیوار بین المللی پل [یادداشت سردبیر: که جدا دو کشور]. ما تا به حال به صبر وجود دارد در تمام طول روز بدون آب حتی اگر خورشید ضرب و شتم وجود دارد و کودکان و زنان باردار است. و سپس در نهایت در پایان روز, ما قادر به عبور به ونزوئلا طرف.


Yurkys روساریو فیلم برداری این فیلم در کالی فقط قبل از او شروع به سفر با اتوبوس.
 
Yurkys روساریو داخل اتوبوس او در کالی. کاغذ دستبند او پوشیده است نشان می دهد که او اجازه رفتن به ونزوئلا مرز.
سازمان بین المللی مهاجرت (IOM) اجرا می شود این ایستگاه در مرز بین کلمبیا و ونزوئلا است.

"سفر تخریب ما پا"

در ضمن ادواردو Azuaje تصمیم به سفر به 950 کیلومتر بین کالی و ونزوئلا مرز با پا همراه با دوست دختر خود را و او را دو دختر. او این تصمیم را پس از اینکه قادر به دریافت بلیط اتوبوس حتی اگر سفر یک فاصله توسط پا ممنوع است تحت مستند اقدامات است. اگر ونزوئلا می خواهید به ترک آنها قرار است برای تماس با مقامات محلی خواهد شد که آنها را در تماس با مقامات مهاجرت.
 

در اواخر ماه آوریل به من ارسال یک پیام در Facebook گروه Paso, Fronterizo Cucuta (Cucuta عبور از مرز) برای دیدن اگر هر گونه ونزوئلا می خواستم به سفر از کالی با ما. من می خواستم به سفر در یک گروه از آنجا که من فکر کردم این امر می تواند امن تر است.
 

"چه کسی است تا برای سفر با پا شروع در 12th از کالی به کوکوتا?" این روزها پیام های شبیه به این در حال ارسال شده در همه زمان ها در Facebook groups برای ونزوئلا در کلمبیا.
 
در پایان من و خانواده ام در سمت چپ در اوایل ماه مه همراه با پنج نفر دیگر. آن را واقعا سخت بود. در یک روز ما راه می رفت و از 6 صبح تا 9 شب و با پوشش حدود 45 کیلومتر. آن را نابود و پای ما. بدترین قسمت این بود در اطراف Alto de Minas به دلیل ارتفاع [یادداشت سردبیر: Alto de Minas نشسته در ارتفاع حدود 2,460 متر]. یکی از دختران در گروه آسم و طی یک صعود ما تا به حال برای حمل او تا زمانی که یک ماشین در حال عبور او را گرفت. ما سعی به خواب وجود دارد, اما آن را تقریبا غیر ممکن است به دلیل سرما. دختر مبتلا به آسم کردم هیپوترمی و در پایان یک آمبولانس آمد به او.
ادواردو Azuaje و گروه خود را در زمان این عکس ها در جاده ها است.
 
این عکس ها گرفته شد در جاده بین کالی و مدلین. تصویر دوم نشان می دهد که چرخ دستی که Azuaje گروه خریداری شده برای حمل چمدان خود را به همه چرخ های خود نابود شده بود.
 
یک آمبولانس آمد به انتخاب کنید تا این ونزوئلا که مبتلا به هیپوترمی در جاده کوهستانی در نزدیکی Alto de Minas.
ما سعی hitchhike و خوشبختانه برای ما برداشت کردم چند بار مختلف با عبور کامیون. هنگامی که ما سوار در همان کامیون برای حدود پنج ساعت است.

این تصویر نشان می دهد Azuaje گروه در یکی از کامیون ها که آنها را برداشت.
 
گروه hitched سوار بر یک زباله جمع نقلیه است که انجام آنها برای چند مایل است.
 
در طول سفر ما ما همیشه خواب خارج از جاده و در نزدیکی ایستگاه های گاز و یا رستوران. ما مواد غذایی پخته شده در آتش. مردم در طول راه کمک به ما کمی پول, برخی از نان برخی از سیب زمینی و یا چیزی برای نوشیدن.

این عکس نشان می دهد Azuaje گروه خواب در کنار یک ایستگاه گاز.

این گروه این وعده غذایی پخته شده بیش از یک آتش زمانی که آنها در آنجا ماند در نزدیکی کالداس.

این مرد به Azuaje گروه چیزی برای خوردن و نوشیدن.
پس از هفت روز ما رسیده مدلین در مارس 14 [یادداشت سردبیر: مدلین در مورد 420km از کالی]. رفتیم به ایستگاه اتوبوس از آنجا که ما شنیده ام که وجود دارد اتوبوس های رایگان است که می تواند ما را به مرز. ما در آنجا ماند برای 3 یا 4 روز به امید گرفتن یک نقطه در یکی اما بیهوده بود. یکی از ما ارائه بلیط اتوبوس برای 150,000 پزو [یادداشت سردبیر: 36 یورو] اما ما نمی آنها را خرید زیرا آنها بیش از حد گران است. بعد ما آن را آموخته بود کلاهبرداری و اتوبوس نمی باید اجازه دهند که سفر... [یادداشت سردبیر: وجود دارد بسیاری از این کلاهبرداری ها در رفتن در حال حاضر به خصوص در رسانه های اجتماعی.]
 
این ایستگاه اتوبوس در مدلین که ادواردو Azuaje و خانواده اش ماند برای چند روز به امید گرفتن یک نقطه در یک اتوبوس به مرز ونزوئلا.
در نهایت یک پزشک آورده ما را به یک پناهگاه که در حال اجرای این شهرستان است. ما هنوز هم وجود دارد. وجود دارد حدود 200 ونزوئلا ماندن در اینجا و مواد غذایی خوب است. اگر هیچ اتوبوس ترک طی روزهای آینده پس از آن من فکر می کنم که ما همچنان بر پا چرا که هدف ما این است که هنوز هم برای رسیدن به والنسیا در Carabobo دولت است. اما وجود یک فاصله بزرگ هنوز هم برای پوشش [یادداشت سردبیر: نزدیک به 600 کیلومتر] است و آن را خطرناک ترین قسمت.
 
مقامات شهرستان در مدلین در حال اجرا یک پناهگاه به نام Coliseo کارلوس مائورو Hoyos که در آن کاملا چند ونزوئلا ماندن.
 
"من قادر به گرفتن بر روی یک پرواز در کویتو اکوادور"

Neo مندوزا و دو نفر از دوستان خود نیز تصمیم به سفر با پای پیاده از لیما, پرو جایی که آنها زندگی می کنند در بازگشت به خانه به ونزوئلا حتی اگر سفر نیز ممنوع شد در پرو. مندوزا بود به اندازه کافی خوش شانس برای دریافت یک خانه پرواز از کویتو اکوادور.

 

ما در سمت چپ پا در آوریل 22, چرا که به نظر می رسید تنها راه حل است. [یادداشت سردبیر: پرو است در محل قرار داده و هر گونه اقدامات ویژه برای کمک به ونزوئلا بازگشت به صفحه اصلی]. در روز اول ما موفق به دردسر یک آسانسور در یک کامیون که در زمان ما بین 60 تا 80 کیلومتر. همه چیز در مورد یک کامیون ده برداشت ما در پرو. هنگامی که ما راه می رفت و ما می تواند پوشش در اکثر 20 تا 25کیلومتر در هر روز اگر ما راه می رفت بین 6 صبح و 7pm چرا که دوستان من بودند در حمل تعداد زیادی از چمدان. ما همیشه خواب خارج از منزل در امتداد جاده کمی دور از جاده ها است. مردم با کمک به ما کمی از غذا مقداری پول و لباس. ما سفر برخی از راه با یک زن و شوهر و پنج ساله و کودک دو ماهه نوزاد.

Neo مندوزا و دو نفر از دوستان خود در بستر یک کامیون که برداشت آنها را در لبه لیما.
 
Neo مندوزا و دو نفر از دوستان خود ایستاده در کنار یک زن و دو فرزند او که در آنها سفر کرد تا با برای چند روز در پرو.
 
رسیدیم مرز با اکوادور در ماه آوریل 29 [یادداشت سردبیر: پس از سفر تقریبا از 1300 متر]. ما در حال عبور از مرز به طور غیر قانونی به دلیل آن بسته شد [یادداشت سردبیر: اندازه گیری با هدف توقف گسترش Covid-19]. این که چگونه ما موفق به رسیدن به هواقویللس.
دو عکس نشان می دهد مردان خوردن در اکوادور در حالی که یک سوم عکس نشان می دهد که کوه ها در نزدیکی اتولو (عکس 3).
پس از سفر حدود یک هفته ما رسیده Rumichaca پل که نشانه مرز بین اکوادور و کلمبیا. اما مرز کاملا بسته و با ما ملاقات ونزوئلا که کمپینگ وجود دارد برای روز. ما شگفت زده برای دیدن که آنها تا به حال چادر و سرپناه های ساخته شده از مقوا. ما در آنجا ماند برای سه روز و شاهد درگیری بین کلمبیا و نیروهای امنیتی که با شلیک گاز اشک آور برای جلوگیری از هر کسی از عبور از مرز و خاص ونزوئلا که در پاسخ به پرتاب سنگ.
این عکس نشان می دهد Neo مندوزا و دو نفر از دوستان خود در Rumichaca.
در نهایت در تاریخ 8 مه آنها به ما گفت که یک پرواز به ونزوئلا شد برنامه ریزی برای روز بعد به عنوان بخشی از "Vuelta a la Patria" برنامه. اتوبوس ما به ارمغان آورده به فرودگاه در Quito. قبل از مصرف کردن در مارس 9th, ما تا به حال به یک نتیجه سریع تست برای Covid-19.
وجود دارد یک حزب جو در اتوبوس آوردن ونزوئلا از Rumichaca به فرودگاه در Quito. اول چند تا عکس نشان می دهد Neo مندوزا در کویتو فرودگاه در حالی که یک سوم عکس نشان می دهد که او در هواپیما عازم ونزوئلا در مارس 9.
 
وجود دارد حدود صد از ما ونزوئلا گیر در Rumichaca اما حدود 15 از ما نیست قادر به دریافت در هواپیما از جمله دو دوست من. آنها به آنها گفت که وجود خواهد داشت یکی دیگر از پرواز اما شده است وجود ندارد یکی است. در حال حاضر حدود 60 ونزوئلا هنوز گیر وجود دارد.
این نقشه نشان می دهد که سفر انجام شده توسط Yurkys روزاریو, Eduardo Azuaje و نئو مندوزا. قرمز نشان می دهد سفر با پای پیاده و یا با دردسر و پیاده روی. سبز نشان دهنده سفر با اتوبوس. آبی نشان دهنده سفر با هواپیما.

  



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن