کال آلوم Collin Morikawa استنفورد آلوم یوسف Bramlett پایان دوم در pro golf حوادث

دانیل برگر بازی برخی از بهترین گلف که هیچ کس متوجه. سه ماه دور به دلیل COVID-19 همه گیر نیست آهسته حرکت خو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 خرداد 1399

دانیل برگر بازی برخی از بهترین گلف که هیچ کس متوجه. سه ماه دور به دلیل COVID-19 همه گیر نیست آهسته حرکت خود را و او آن را پرداخت یکشنبه با پیروزی در استعمار در فورت ورث ،

PGA Tour ساخته شده سالم بازگشت به گلف, در چارلز شواب با چالش تا حدودی بیمار برساند. برگر ذخیره شده پر از پشت 17th سبز در اولین حذفی سوراخ و برنده هنگامی که کال آلوم Collin Morikawa از دست رفته 3-پا پر زدن توپ.

برگر بسته با 4-تحت-par 66 خود 28th متوالی دور در پر یا بهتر دوستیابی برای اکتبر. 11 در هوستون باز است.

حتی بیش از نهایی ساعت یک و نیم دوجین بازیکن شد و هنوز هم در مخلوط. همه که از دست رفته بود و صدا و انرژی از یک گالری با PGA Tour نه تماشاگران اجازه می دهد برای باز کردن پنج وقایع در آن بازگشت.

برگر سوم پیروزی کار آمد در اولین PGA Tour رویداد پس از مارس 12 هنگامی که گسترش coronavirus تعطیل گلف و دیگر ورزش ها.

پس از فارغ التحصیلی از کال یک سال پیش Morikawa برنده است و هر برش را اجرا 21 وقایع طولانی ترین خط توسط یک تازه وارد پس از تایگر وودز.

Morikawa در زمان به اشتراک گذاری از سرب با 50 پا زدن توپ در 14 سوراخ. این بود که آنهایی که کوتاه است که صدمه دیده است. Morikawa نیز از دست رفته یک مرغک زدن توپ از 6 پا در 18 سوراخ در 67.

برگر تنها کسی بود که تحویل ساخت 10 پا مرغک نهایی سوراخ قرار داده است که او در 15-تحت 265. آخرین بار برگر در یک حذفی, Jordan Spieth پناه پناهگاه شات به ضرب و شتم او را در مسافران قهرمانی. بنابراین او می تواند احساس برای چه Morikawa احساس در از دست دادن.

"آن را به صدمه دیده است برای کمی در حالی که او را بیش از آن را دریافت و او می خواهد برنده دوباره" ایران برگر گفت.

Korn کشتی تور: Luke لیست بسته با 3-تحت 67 به پایان 12-تحت 268 برای یک شات پیروزی بر دانشگاه استنفورد آلوم یوسف Bramlett (68) و شاد Tuten (67) در Korn کشتی چالش در پونته ودرا بیچ فلوریدا.

پس از Bramlett بود birdies در Nos. 16 و 17 را به حرکت به یک شات کردن, سرب, او از دست رفته 30 پا برای زدن توپ مرغک در شماره 18.

"من خودم را یک شانس برای برنده شدن من سمت راست وجود دارد در یک مرحله بزرگ در اینجا در Korn تور کشتی," او گفت: pgatour.com. "این به من اعتماد به نفس اضافه شده و تجربه بودن در گروه و احساس کسانی که اعصاب دوباره دانستن من می آیند می توانید از طریق زمانی که من نیاز به. امیدوارم که من می توانم نگه داشتن ساختمان در این تابستان."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن